Călătorie bugetară.

Bilete Samara-Frankfurt-Milano (Lufthansa) dus-întors 55 000 de ruble pentru patru. Cazare 7 nopți într-un apartament cu două dormitoare 850 euro. Bilete pentru un tren de la Milano la Peschiera del Garda și înapoi pentru patru la rata de Bimbi gratis (copii gratuit) la Frecchabianka 82 de euro. Alte costuri pentru transport (bilete de autobuz, taxiuri) sunt 116 euro. Cheltuit la mese (prânz, mâncare în supermarketuri, cafenele) 545 de euro. Cheltuit pe bilete la parcuri și alte activități de divertisment 560 de euro. În plus, desigur, am cumpărat câteva suveniruri, vin, limoncello și brânză.

Gardaland.

La sosire am mers la SeaLife pentru a cumpăra un bilet combinat.

Vacanțe cu copii pe Lacul Garda

Cel mai mic fiu al meu este puțin mai mare de 100 cm (copii sub 100 cm pass gratuit). La checkout, am spus aproape sincer - nu știu. Casierul, zâmbind, a spus că el însuși vede asta mai puțin. Și ne-a vândut bilete pentru trei. Dar, la intrarea în parc biletorsha ezitat, a luat măsuri, a scos șapca ... Ei bine, undeva 106 cm ... scârțâind ratat ... Dar, pe de altă parte, pe plimbari am fost în condiții de siguranță în cazul în care copiii de până la 100 cm, nu poate fi, și după ce se poate.

Într-o altă parte, animalele sunt în incinte, există multe dintre ele, peisajul este deluros. O zonă separată este rezervată animalelor care au dispărut. Este foarte realistă acolo și este păcat că nu le vom mai vedea niciodată. La urma urmei, unii au fost exterminați nu cu mult timp în urmă. Există, de asemenea, un loc de joacă pentru copii și lângă cafea / dulciuri.

Am mers pe jos, am văzut destule ... Există mai multe magazine de fast-food și o cantină de cantină, au luat masa acolo. Apropo, o legumă prăjită, care ne-a cunoscut, a fost pusă pe garnitură. Așa că ne-a plăcut, apoi am căutat chiar și în supermarket. Sa dovedit a fi fenicul, chiar și semințele au fost vândute acolo, au înțeles imaginea.
Așa este. Seara ne-am adunat pe drum. Am încercat să-i întreb pe fata despre informațiile despre cum putem pleca. Mi-a dat un program detaliat de autobuz, dar nu sa întâmplat nimic. Ei au început să-i numească "taxi", ceea ce a lăsat o carte de vizită, - nu există o rețea. Ei bine, nimic, fata a ajutat, și după 10 minute am fost deja de conducere înapoi la Lazise, ​​a decis să aruncăm o privire la oraș.
Șoferul de taxi ne-a dus direct în zona pietonală de pe malul digului, până la dana navelor. Apoi am decis să încercăm să ajungem la Peschiera cu apă, dar prețul biletului ma confundat și broasca nu mi-a permis să plătesc 23 de euro pentru bilet. Ne-am plimbat de-a lungul digului, în interiorul cetății, mâncam înghețată și ne-am oprit. Autobuzul a sosit aproape la timp, cu întârziere de numai 15 minute. Ei bine, totul, "acasă", cină, brânză, vin, o mare de impresii.

Vacanțe cu copii pe Lacul Garda

Adevărat, copiii s-au plictisit repede. Am mers puțin în oraș, am avut un picnic cu vin.

Sincer a ajuns la peșterile lui Catullus, sa ridicat, sa uitat la lac. Și nu plecați, copiii sunt prea obosiți.
Ne-am dus la Peschiera. A venit acasă și a mers pe jos. În prealabil, ne-am uitat la patiserii, copiii au mâncat înghețată, am băut o băutură minunată. Am observat deja de această dată că mulți oameni beau ceva de genul asta în pahare înalte de portocale cu gheață, dar nu știam cum să comand. Apoi a întrebat chelnerița ce este - Spritz, spune. Au încercat - este delicios! Unele amar, se pare, se amestecă cu sifon. Slaboalkogolnenkoe ceva este obținut. Apoi ne-am îndreptat spre o plimbare spre principala zonă turistică - frumos, canale cu apă curată, rațe diferite. S-au așezat să ia cina chiar peste apă. Ce vreau să spun despre asta. De câte ori nu a fost comandată o pizza sau o paste, a fost întotdeauna delicioasă. Dar Lozanj și Tiramisu fac mult mai bine.

Movieland.

Parcul este puțin mai mic decât Gardaland și este foarte actual. Dar chiar și cei care nu sunt interesați în cinematografie în profunzime vor fi satisfăcuți. Există peisaje minunate care recrea momentele de a face un film. Există copii ale mașinilor care au participat la celebrele filme. Există doar atracții, și există câteva care reproduc momentele de filme celebre.

Vacanțe cu copii pe Lacul Garda

Impermeabilele sunt obligatorii, dar în acest parc există mașini care le vând cu 1 euro. De asemenea, pantofii se vor uda, asa ca daca ai un tip de slapping, as recomanda-o. Dar impresiile sunt minunate din toate divertismentele. Ceea ce a atras atenția, există o abordare ușor diferită. Mai relaxat, nu există o claritate atât de bună ca în Gardaland. Atracții pozhostche părea să-mi (sau poate am deja nedorite), dar am vizitat încă extremă - să cadă de la o înălțime mare pe lift rupt cu Hollywood turnului - este ceva!

Medieval Times.

Aproximativ șapte persoane au început să se mulțumească în mod activ în jurul intrării în castelul cavalerilor și a existat un tip de înregistrare. Arătați în bilete de bilete și dați fiecărei coroane una din cele patru culori. Apoi întreaga companie de coroane se află lângă intrare. Apoi vine o mică prezentare de basm (în trei limbi) și începe să curgă în culori, am fost verde, am fost lansați mai întâi.
În interiorul castelului este un câmp pentru listele, pe ambele părți ale cărora sunt amplasate scaune pentru spectatori - tabele după tipul departamentului. Fiecare loc are un tacamuri frumos - o placă de metal și dippers pentru supă. Și ochelari de plastic reutilizabile. Fără furculițe, cuțite, mâncați, domnilor buni, cu mâinile. Cu toate acestea, în cele din urmă înghețată a fost adusă la spatulă din lemn. Există chelneri cu cani și se toarnă toată berea, vinul, cola sau apa. Apoi, turnat în mod regulat. Oaspeții și-au dat seama imediat de ce felurile de fier erau de fier și începu să se clătorească cu voce tare cu scoabe pe plăci. Zgomotul este pur și simplu incredibil! Treptat, toți stau jos, trăiesc tratați, serviete, de asemenea, emise. Alimentele sunt simple, dar gustoase, așa cum ar trebui să fie cu cavalerii.
Și apoi spectacolul începe. Există o cravată, salută domnul cu doamna, apoi participă și evaluează cavalerii care concurează. Totul, desigur, numai în italiană, dar și așa clar. Prezentare foarte frumoasă și plictisitoare. Spectatorii sunt bolnavi fiecare pentru cavalerul lor și buzzing la altcineva, multe costume frumoase și cai. Foarte mult a fost plăcut tuturor!

Vacanțe cu copii pe Lacul Garda

După prezentare, oamenii pleacă - care se află pe autobuze organizate, care se află pe mașini. Am căutat mai întâi un autobuz de transfer - nu mai este. Am găsit o mașină fermă de taxiuri - este închisă și goală, să sunăm numărul care este scris pe mașină - nimeni nu răspunde. M-am întors și am cerut gardianului să sune un taxi. Ca și cum a cauzat, a spus că în 10 minute va fi. Așteptăm și oamenii vin la următoarea emisiune, în sâmbătă sunt două. Așteptăm, taxiul nu este acolo. Din nou, mă duc la gardă, îl cheamă din nou, spune că urmează să fie. Apoi, un nebun vine la mine, care toată ideea a strălucit aici și acolo și pur și simplu rus: "Ai nevoie de ajutor cu ceva?" Ei bine, i-am explicat. Mi-a spus - da, bineînțeles, lucrurile obișnuite, aceasta este Italia. Apoi, gardienii costumați intră în conversație și, de asemenea, pe nostru pur - da, este întotdeauna așa, Italia ...
În cele din urmă a venit un taxi și ne-a condus la hotel pentru 15 euro pe tejghea. Acum e bine să dormi.