Parcele pentru turiști

Din cauza sancțiunilor, am fost în imposibilitatea de a merge în vacanță în străinătate și a decis să meargă la o campanie: acum din nou la moda este o formă de recreere. Am fost în pădure timp de trei zile, și am blestemat totul: stomac deranjat, mușcat de țânțari, focul nu este un divorț, când a prins în cele din urmă foc, a început să fiarbă ceainicul timp de aproape două ore.

Prietenii și copiii nu au acordat atenție unor astfel de "fleacuri", dar în seara am fost neputincios și am visat doar să mănânc mâncare caldă și fiartă, să mă spăl și să dorm destul. Dar acolo a fost. Cortul a căzut mereu deasupra capului, a fost setat incorect, iar noaptea copiii au strigat: "Lupii", a început panica - nu există nici o armă. Sa dovedit - nu lupi, nu sunt găsiți în țara noastră, ci niște lumini îndepărtate, luate de copii și bărbați tipici pentru ochii arși ai prădătorilor. Ei au decis, la început, că sunt fantome, atunci - faimoasele "lumini rătăcitoare", care admirau călătorii în mlaștină.

Aveți o ocazie unică de a vedea nu numai un astrolog sau un psiholog celebru la televizor, ci și să-i puneți întrebarea.

Dimineața toată lumea și-a amintit de "aventurile" de noapte, am fost nebun. Mulțumesc lui Dumnezeu, au existat oameni care au vrut să meargă acasă. Am raked, am plecat, ne-am pierdut drumul și am petrecut o altă zi petrecuți în pădure, incapabili să găsim calea. Sotul meu, imagindu-se un "navigator" abrupt, și-a pierdut lagărul. El, în tinerețe, a mers adesea pe drumeții, orientat perfect pe teren și, în general, se consideră extrem, chiar dacă va cumpăra un pitbike.

Când s-au întors acasă, am anunțat că nu mai există excursii. Am decis să mergem la tabăra. Și m-am gândit la farmecele marșului - nu te amesteca. Conspirație înainte de a ieși pentru o excursie pentru tine:

„În Dorozhen'ka I a lua, toate papuci de lumina arc, caracteristica prizornoy delimitate alatyr piatră închisă printr-un cuvânt puternic spiței, nor lumina necazuri închise. În numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt. "

"Vorbesc (numele celor care merg într-o campanie) de la cei necurați, din nenorocire și tot felul de pasiuni. În calea îndepărtată pe care o echipez, îmi spăl roua înghețată, presarăm apă de izvor, custesc stelele frecvente. Cuvintele mele sunt puternice, nu vor trece niciodată, niciodată, vor supraviețui toate zilele și nopțile la prânz și la miezul nopții. În numele Tatălui, al Fiului și al Duhului Sfânt. "

Aceste parcele trebuie să fie scrise pe hârtie și purtate cu mine, ceea ce am făcut.