O excursie în Lituania, Stațiunea de sănătate Egle, Druskininkai - articol - recreere cu copii

În week-end, m-am întors din sanatorii din Egle, Druskininkai. Pe scurt - toate foarte mult!
Vize și au cumpărat bilete la Ligaturase, la Ambasada Lituaniei la Moscova, pentru că erau prețul sanatoriu și reduceri pentru copii, atât în ​​stațiune - 70%, și nu ca lacomi de bani la Moscova Balturasa - doar 50%. Ne-am rezervat un serviciu de transfer într-o direcție, și o stație de tren din Vilnius, am fost îndeplinite de către Vitas - un om foarte frumos. Apoi, a fost, de asemenea, abordat cu întrebări. Trenul a sosit la ora 8 dimineața, deja stabilit în stațiunea de la 10am. Înapoi la Vilnius a luat un taxi direct de shell, este 1600rub mai ieftin, du-te mai puțin de 2 ore.

Mă bucur pentru alegerea unui loc departe de oraș într-o pădure de pini, pe de altă stațiune sau un hotel în centrul orașului - ar fi destul de nu :( atunci Ne-am plimbat în jurul orașului și a văzut multe alte stațiuni Teritoriul Egle -. Este o pajiște imensă cu copaci frumoase , arbuști și paturi de flori, înconjurat de pădure de pin și de râu, de pe această pajiște împrăștiate pe o distanță mare de la fiecare alte clădiri rezidențiale, o sală de mese, o clinica, o clădire administrativă cu o cameră pentru copii, o sală de concerte, etc.

Camerele sunt moderne, am avut o cameră standard spațioasă cu vedere la gazon, în plus. loc de pat. Televizorul a prins 1 și 2 canale rusești, seara au folosit în mod regulat un ceainic electric - au băut ceai. Mâncare bufet - excelentă, mai bună decât cele cinci turce, numai dulciurile nu au fost pentru bucuria mea mai mare, și pepeni galben au fost :) Am copii mici, mâncare atât de normal pentru mine a fost foarte important. Pentru micul dejun, inclusiv cereale diferite, de la băut la prânz întotdeauna exista un jeleu natural sau compot. Există o mulțime de legume, fructe - un fel (de mult timp au fost pepeni, apoi mere, pere de dulce, portocale).

Tratamentul este dincolo de laudă, eram în multe sanatorii, am ceva de comparat, mama mea a călătorit în toate stațiunile europene și este, de asemenea, foarte mulțumită de raportul dintre calitate și preț. Real 5 tratamente pe zi, întotdeauna fără întârziere. Prețurile pentru procedurile de la standardele de la Moscova sunt ridicole, am făcut un curs de 10 zile de proceduri suplimentare pentru prețul de la Moscova pentru o procedură. Ceea ce este cel mai plăcut - în Lituania au fost 5 sărbători oficiale între 1 mai și 5 mai, însă clinica a lucrat zilnic, fără întreruperi, și întreaga zi lucrătoare, între orele 7 și 18, dacă nu mă înșel.

Pentru copii există un loc de joacă modern și există o cameră pentru copii, unde copiii pot fi lăsați între orele 9 și 16 cu o pauză de prânz. Mi-am luat în mod regulat bărbații timp de o oră pentru timpul procedurilor lor, au atras acolo. Bazinele (sunt 4 și sunt minerale și cald, dar foarte mare) copii permise numai seara, mineci vinde. Direct de la locul de joacă începe trasee de mers pe jos și de ciclism pentru orice număr de kilometri de-a lungul pădurii de pini, de-a lungul râului. Există închiriere de biciclete, inclusiv copii, dar am cumparat un scuter la cel mai apropiat supermarket pentru unele bănuț, și copiii rupt pe ea de-a lungul pădurii. Eu, din păcate, nu știu cum să o plimbare cu bicicleta, iar acum va fi vara pentru a afla că următoarea vizită trebuie să o plimbare cu bicicleta prin pădure.

De divertisment în Druskininkai, am vizitat un nou parc imens de apă (în apropiere de Moscova și nu este situată) - de la Egle cu autobuzul №1 spre centrul orașului, Muzeul Forest Echo - 2 km de mers pe jos de la Egle, Grutas Park - Parcul din perioada sovietică, au nu atrase sculptura sovietică, și un imens loc de joaca atractii foarte interesante ale copilăriei noastre și o grădină zoologică bună. Acolo am călătorit cu autobuzul nr 1A, dar este posibil și în km mers pe jos de pădure 5 sau o bicicletă. Data viitoare la stânga Muzeul Ciurlionis, parcul de sculpturi din lemn Česnulis, teplohodik cu o plimbare de 3 ore de-a lungul Neman.