Marile cronici, Ray Bradbury - "" un lucru minunat este capacitatea de a fi surprins ", a spus filozoful

Marile cronici, Ray Bradbury -

Marile cronici, Ray Bradbury -

Dacă sunt foarte scurtă și concisă, pe care o primesc uneori, atunci - vă sfătuiesc, deoarece aceasta este o creație strălucită, care merită citirea repetată.

Dacă sunt puțin vorbesc și îmi permit să speculez despre carte, nu pot să nu observ că îmi place totul în ea - din atmosfera textului, povestea în general și cum este construită narațiunea cărții. Da. Acest lucru nu poate fi numit roman sau o lucrare integrală. Istoria este construită prin scurte povestiri legate una de cealaltă, nu atât ca protagoniști, ci mai degrabă ca ideea care se învârte în jurul planetei roșii - Marte.

Dar cât de frumos este scris. Cât de fascinantă sunt aceste povestiri sunt imaginația. Cât de strălucitor este imaginea din fața ochilor tăi. ca si cum voi insiva sunteti intr-o racheta, care este trimisa pe o planeta sumbre si necunoscuta Marte.

Marile cronici, Ray Bradbury -

- Cred în lucrurile făcute de lucru și totul arată cât de mult se face aici. Există străzi aici și probabil există case și cărți și canale largi, turnuri de ceas, tarabe - bine, nu pentru cai, dar pentru unele animale domestice, să zicem, chiar și cu doisprezece picioare, cât de mult putem ști? Oriunde arăți, peste tot lucrurile și structurile pe care le folosiți. Au fost atinse, au fost folosite de mai multe secole. Întreabă-mă dacă cred în sufletul lucrurilor investit în ele de cei care le-au folosit - voi spune da. Și sunt aici, în jurul nostru, lucruri care aveau scopul. Munții care aveau propriile lor nume. Folosind aceste lucruri, ne vom simți întotdeauna inconfortabil. Și numele munților ne vor suna cumva nu așa - le vom copia și numele vechi nu merg nicăieri, ele există undeva în timp, pentru unii oameni munții de aici, ideile lor erau legate de aceste nume. Numele pe care le oferim canalelor, orașelor, vârfurilor se vor deplasa ca apa de la un gusher. Putem atinge Marte la fel de mult cum dorim - nu va exista niciodată o comunicare reală. În cele din urmă, acest lucru ne va conduce la frenezie și vom ști ce vom face cu Marte? Vom da-o, vom elimina pielea de la ea și vom remodela-o după cum doriți.

Pentru mine, poveste atât de puternică. Și cum poți să treci când toți negrii au decis să stea pe rachete pentru a merge într-o călătorie. Cât de puternic și curajos este ideea și provocarea rasismului?

Martieni pe care oamenii nu vor să le vadă. O expediție care se dovedește a fi într-o nebunie, deoarece se înșeală de oameni neechilibrați. Cât de subtil și credincios a transmis indiferența oamenilor în general la ceea ce se întâmplă în jurul lor. La urma urmei, există lucruri mai importante decât întreaga lume - munca, cariera, cariera din nou. Și există fapte evidente care spun că, înainte de a vă creat într-adevăr creaturi de pe altă planetă, nu puteți convinge în această minte stagnantă în perspectiva sa globală.

"Nemurirea mea ..." Căpitanul deveni palid.

- Da, da, o mare nebunie! Metal, cauciuc, gravitații, alimente, îmbrăcăminte, combustibil, arme, scări, nuci, șuruburi, linguri - Am verificat o mulțime de articole. Nu am văzut niciodată o imagine atât de complicată în viața mea. Chiar și umbrele de sub paturi - sub toate! O astfel de concentrare de voință! Și toate - totul, cât de mult am verificat, puteți atinge, miroși, asculta, gusta! Lasă-mă să te îmbrățișez!

În cele din urmă ridică privirea de la Căpitan.

Nu, nu și din nou! Aceasta este o carte ingenios! Și nimeni nu mă poate convinge de asta. Nu vreau să scriu nimic rău despre aceia cărora cartea părea plictisitoare și plictisitoare, lipsită de farmecul ei. Cred cu toată inima că fiecare persoană are biblioteca și cărțile sale. Și în cazul meu m-am întâlnit cu unul dintre ei.

Marile cronici, Ray Bradbury -

Mulțumesc Ray. Mulțumesc Maestre!

Marile cronici, Ray Bradbury -