Israel - "un vârf de lungă durată a Israelului, o excursie la Eilat, la Marea Roșie, la Ierusalim, la

Avantaje: țară fără vize, The chitsy aer, delicios, țară prietenoasă, Ierusalim, Iordan, leagănul religiilor, Marea Moartă, varietatea pe urmele lui Isus Hristos, pământul sfânt, locuri sfinte, curățenia, prietenoasă. Eilat

★ Nu ascultați ceea ce spun mass-media, nu cred că zvonurile, ci du-te și văd pentru tine. Israel pentru mine - una dintre cele mai bune țări pentru turism! Și eu vă spun și arătați de ce cred

Am pregătit această revizuire pentru o lungă perioadă de timp.

Pentru a scrie acest lucru, nu trebuie doar să aveți inspirație, trebuie să treceți prin toate imaginile și să vă treziți toate amintirile. Deci, am făcut-o!

Și acum pot să vă împărtășesc cu calm impresiile mele. Feedback-ul va fi lung, vă avertizez, dar vă voi spune foarte mult. Desigur, nu tot, pentru că nu este suficient timp să scriu totul, dar ceea ce mi-aș aminti, o voi pune aici, cu fotografii luminoase.

Eilat - Marea Roșie

Am fost în Israel pentru prima dată cu părinții mei. După aceea, de multe ori cu soțul și copilul ei. Descriu din prima călătorie și pe parcurs voi spune intersecția impresiilor tuturor celor luați împreună.

Apropo, cel mai bun moment pentru a călători în Israel este primăvara. În grade, puteți verifica, este deja cald, puteți face plajă, înota, dar nu la fel de cald ca în vară.

Israel -

Am zburat la Tel Aviv, am obosit, am torturat, am trecut prin vamă și toate cazurile de aeroport. Apropo, nimeni nu este reținut așa cum spun unii. Cel mai important lucru este să se comporte calm. pentru a fi sigur de tot. Nimeni și nimic de care să nu-ți fie frică. Da, sunt oameni în uniformă și cu arme, iar în fiecare oraș de-a lungul străzii merg în uniformă și cu arme, dar nimeni nu te va atinge, pentru că nu ai făcut nimic greșit! Da, ei inspectă strict pungile și valizele, aproape la fiecare pas, dar nu este nici o problemă. Sunt asigurați, și ele pot fi înțelese. Și deci, nu te face dramă din cauza acestui nonsens!

Aici vă voi scrie sfatul că nu trebuie să luați cu voi acolo și că nu trebuie să-l returnați. Am mers acolo de multe ori și știu exact ce este verificat.

P R O R A B R A T O S S

Scoateți ușor toate lucrurile. toate în pachete individuale. Nu lăsați fișele de unghii și obiectele ascuțite în bagajele de mână, deoarece acestea vor fi vizibile prin scanare. Nu există pudre suspecte, iarbă și altele asemănătoare, pentru că pot să rețin imediat, fără a fi negociate. Lichidele se pun într-o valiză și ar trebui să fie într-o pungă, de preferință pe o cataramă specială. În geanta lui doar un litru de apă sau ceva popit.Spokoyno în sine duce la biroul vamal, iar dacă se cere ceva, răspunde cu încredere.

Israel -

Deja nepomnyu ce oră a zburat

SCHIMBĂ LEGISLAȚIA

Nu scoateți niciun coral, cochilii și ustensile marine similare, pe care le-ați luat pe plajă. Veți fi amendat pentru asta. Puteți lua doar coji de cumparat, pietre și altele asemenea, pentru a le a fost eticheta de preț sau etichetă, și era clar că l-ați cumpărat. De asemenea, dacă luați ceva nou, luați întotdeauna cu dvs. toate verificările pentru aceste lucruri, deoarece poate cere. Dar nu mi sa cerut niciodată nimic, deși am fost întotdeauna cu mine în orice caz.

Apoi ne întoarcem la călătoria mea

Imediat am scrie că atunci când intră în orice mall, Departamentul de magazine, cafenele și restaurante mari, și mai ales locurile sfinte, poate fi militar, care va inspecta geanta. Pentru israelieni, acesta este un lucru obișnuit. Pentru vizitatori poate părea sălbatic, dar se comporta calm și arată totul.

✦ Apoi am mers o vreme pe metrou până la stația de autobuz. Apoi am avut încă 5 ore să mergem pe un autobuz neplăcut la Eilat, unde eram așteptați. Și am fost foarte supărat încă din copilărie. chiar si tu poti spune groaznic, asa ca pentru mine a fost un test al anului si urasc autobuzele pentru o calatorie lunga. Apropo, toate acestea au fost noaptea, așa că nu am văzut nimic deosebit, cu excepția faptului că drumurile sunt foarte bune și clădirile sunt frumoase =) Și pentru prima dată am văzut oameni negri. I-am cerut chiar să facă sfotkalis cu mine.

Și cum crezi asta? . Impresia mea a fost următoarea. M-am gândit - un pat pentru mine, o pernă moale, o mulțime de apă și să dorm, să dorm, să dorm. Nu vreau nimic, nu am nevoie de nimic, lasă-mă în pace.

DAR! Am dormit mai mult de o zi. Și a ieșit pe stradă. Apoi am văzut o asemenea frumusețe. pe care nici o cameră nu o va transmite!

E N T O N D O V E D T I O N M I G L A Z M M

♦ Soarele care strălucește atât de strălucitor. Marea strălucește în depărtare. O briză caldă și chiar fierbinte. Palmieri, mulți palmieri, nisip, pietricele. M-am oprit și m-am bucurat pe balconul casei noastre și am privit-o în depărtare, când navele plutesc și marea strălucește.

Eilat - înghețată Aldo

Eilat - Marea Roșie

Seara am plecat la mare pentru prima dată.

✦ Apropo, aceasta este Marea Roșie. și cetatea însăși se află la granița cu Egiptul, dar, dimpotrivă, Iordanul este vizibil. Peisaje, bineînțeles, mai bine decât nicăieri.

Eilat - Marea Roșie

✦ În general, am ajuns la mare. Căldura costă 30 ℃, iar apa este de 22 ℃. Apoi am aflat că a fost întotdeauna așa, chiar și iarna. Am alergat la mare.

✦ În timp ce înotaam în apă, am văzut prima dată că avionul putea zbura atât de jos deasupra apei. direct deasupra capetelor oamenilor! Acest spectacol este de nedescris! Ca și în filme! Pentru mine totul a fost sălbatic, răcoros și interesant.

Eilat - Marea Roșie

Voi adăuga aici că plajele sunt libere, deși sunt plătite, dar am fost acolo, nu sunt diferite de cele obișnuite. Dar scaunele și șezlongurile sunt plătite peste tot.

Dar pe tot plaja există un duș gratuit, literalmente la fiecare pas. Îți spun un secret, mulți oameni fără locuință trăiesc în felul ăsta. Pentru că nu există iarnă acolo. Se scaldă în aceste suflete și dorm pe iarba din parcuri. Am văzut-o de multe ori. Și există o mulțime de locuri unde puteți mânca ieftin, sau chiar complet gratuit.

Îți spun bani israelieni. Ele sunt numite Shekels. Asa arata cum arata

Ne-am dus la o plimbare în jurul Taeletu, acestea sunt magazinele de pe plajă. Există numeroase magazine de marcă în Eilat. O mulțime de mâncăruri delicioase, de divertisment. Iar orașul se învechește numai seara. Deși el este, de asemenea, în viață în timpul zilei, dar seara totul este mai distractiv, pentru că soarele nu palid, ca în timpul zilei și toată lumea se bucură.

K S T A T T T T A T T A K K A L A S A A U U X X

În tot Israelul, acest aer rece. Oamenii au răceli cronice și alte boli asociate cu respirația. Și toate datorită aerului proaspăt. Voi spune chiar că acolo mașinile nu se mișcă ca noi. Nu știu de ce, dar du-te și nu mirosi mașina.

Îmi place aerul din Israel. Fiecare stradă miroase ca ceva. Sau vor fi flori care cresc la fiecare pas sau vor fi brutarii sau va fi doar mirosul mării. Dar este minunat!

Israel -

✦ Mai multe despre mașini - toate mirosul delicios în interior. Fiecare șofer foloseste abrazivi sub formă de borcane, nu așa cum am agățat aceste mirosuri.

✦ Și, apropo, taxiul este selectat special pentru clasa business. Adică nu vor fi mașini simple, ci mașini precum Merc, S, E, reprezentant. Și totul pentru confort și confort. Mi-a surprins, desigur, la început, apoi te-ai obișnuit =)) Și mirosul în taxi este întotdeauna foarte gustos. De aceea, nu am fost niciodată stânjenit pe drum. ca aici, în Rusia.

Eilat - Quay - Hoteluri

N A D E R E R I N I N A S A A A A N E S N =)

Israel -

✦ Voi scrie mult mai multe despre Eilat într-un alt răspuns, dedicat în mod specific acestui oraș, dar aici voi continua cu privire la următoarele impresii.

1 ۩۩ 1 P O O D E F G H I J K L M L M M S S 1 M 1

✦ În plus, după ce am călătorit în toate locurile turistice din Eilat, am decis să mergem la un tur al Mării Moarte-Ierusalim-Betleem. ✦

Dacă întrebiți, ce prețuri există, atunci voi spune - nu diferă prea mult de a noastră. Aproape totul, chiar și acolo este ceva mai ieftin. Dar tot în Eilat, pentru că. acesta este un oraș turistic. Și în orașele vecine va fi puțin mai ieftin, de exemplu hainele.

Israel -

Am dat apoi 100 de dolari pentru o călătorie pe un minivan confortabil pentru doar patru dintre noi! Pe drumul în care șoferul ne-a dat o excursie. Ne-a explicat istoria Israelului, a arătat atracțiile.

✦ Am văzut un stâlp de sare lăsat de soția lui Lot.

✦ De asemenea, sa uitat unde iau sare de mare moartă pentru produsele cosmetice.

✦ Ei bine, multe lucruri, nu-mi amintesc prea mult.

Aerul este chiar mai fierbinte decât în ​​Eilat. Deoarece aceasta este o zonă deschisă și mai mult de evaporare din apă. Apa este fierbinte.

Israel -

Am alergat imediat să se schimbe și la apă.

✦ Dacă Marea Roșie este albastră și la o adâncime de albastru, Marea Moartă este smarald. Este atât de verde-albastru, foarte frumos, insanely plăcut. ✦

Fotografiile au fost împușcate în diferite momente ale anului. Pe unii este tulbure, pe alții este clar.

Israel -

La atingere este gras. veniți și simțiți uleiul și ghinionul peste tot unde există răni. De exemplu, mi-am ras picioarele pentru o zi. Și totul a bătut cu mine.

Când intri în apă, este necesar să purtați sandale speciale din cauciuc, tk. sarea din partea de jos este foarte dureroasă și este inconvenient să treci. Mai departe, în mijloc, tocmai ne-am așezat și ne-am așezat pe apă.

Dar de mult timp nu poți fi acolo. astfel încât la fiecare 15 minute am ieșit afară și am dus în duș. Din nou, dușul de lângă mare.

Apropo, marea în sine este mai mult ca un lac, este de dimensiuni mici =)

Israel -

Aici am intrat în istorie. Este doar o istorie reală a orașului. Aici toate zidurile arata ca in vremurile vechi, drumurile sunt aceleasi, atmosfera insasi este asa. Sunt credincios, așa că pentru mine a fost o călătorie în Biblie.

Am mers prin Locurile sfinte, am ajuns la zidul plângerii, am umblat în jurul tuturor templelor și bisericilor celebre, am vizitat multe atracții, pe care le descriu mai bine într-un răspuns special dedicat Ierusalimului. În general, Ierusalimul este un oraș răcoros. Îți arăt doar poze.