Efectul de masă 2 sosire - recenzie și o revizuire a jocului

Cu ajutorul add-on-urilor digitale, nu numai că poți să îți completezi buzunarul, dar și să promovezi povestea. Se modifică sfârșitul, spune că rămâne în afara narațiunea să prezinte o dezvoltare diferită a evenimentelor familiare, introduce noi personaje, pentru a acoperi diferența la partea următoare ... BioWare pauză în aproape toate căile de vârsta Dragon: Origins. deși ultimul add-on The Witch Hunt a supărat fanii care așteptau un epilog interesant sau o introducere la Dragon Age 2. Efectul Mass 2: Sosirea s-a descurcat mai bine cu această sarcină, dar ea - o altă problemă.

Numele ei este Lair al brokerului Shadow. Povestea despre modul în care Liara căuta Mediatorul Gray a stabilit o nouă bară de calitate pentru DLC de la BioWare. Interesant interesant, doi "șefi" serioși, un mini arcade distractiv, multe bonusuri frumoase după căutare ... Un verst este clar că oamenii au încercat.

Tie enervează cu așteptarea unui lucru incredibil. La cererea amiralului Hackett „Normandia“ se îndreaptă spre planetă în sectorul spațiu batarian, în cazul în care agenții Alianței au găsit Reapers artefact, boding probleme rapid. Ca noroc, șeful expediției a fost confiscat de autoritățile locale. Acționând singur, Shepard va trebui să îl salveze pe Dr. Amanda Kenson și să afle dacă amenințarea este atât de apropiată.

În ciuda importanței, misiunea este plictisitoare până la punctul de groază. Mai întâi am cincisprezece minute în închisoarea Batarienului, alegând între pseudo-stealth în stilul Protocolul Alpha și forța bruta. După ce a găsit captivul, Shepard bate trei valuri de gardieni furiosi, fură transferul și zboară cu ea într-o bază științifică secretă.

Scoateți cerul

Și acolo - un scenariu previzibil "surpriză". Cei care își amintesc cum vor subjuga materia organică regimentul la prima menționare a artefactului. Următoarea jumătate de oră va merge la împușcături lenești în aceleași coridoare și încăperi, diluate prin citirea jurnalelor altor persoane (foarte leneș și ordonat primite de la recepție). O bătălie sălbatică, în mijlocul conglomeratelor de cutii care se luptă împotriva unui timer, un film spectaculos, o scurtă "analiză a zborurilor" cu amiralul - asta e tot.

Atenție, spoiler! Faceți clic aici pentru a vedea textul ascuns.

planul lui Kenson de a distruge transponderul alfa, victimele cărora vor fi 300 de mii de batarieni, repetă exact "Aduceți cerul pentru efectul de masă". Acolo, teroriștii batarieni au lansat un asteroid în colonia multimilionară a Terra Nova. Ironie intenționată sau auto-repetare?

Dacă Lair din Brokerul Shadow ar trebui să fie supravegheat în mod necesar pentru a înțelege ce este obținut DLC cu due diligence, atunci Arrival este potrivit doar pentru fanii cei mai loiali. Vreți să vă apropiați de Mass Effect 3 cu un "salvați" complet pentru importuri - stabiliți 200 de ruble.

Revizuirea este relevantă pentru