Cum am închiriat o cazare bugetară în Bangkok

Deci, în prima zi, sau mai degrabă în noaptea de sosire în Bangkok, ne-am încurcat cu căutarea de cazare. peregrinările noastre pe străzi cu rucsaci în spatele încă vin la îndeplinire, și am găsit o otelchik liniștită și curată pentru sejururi săptămânale, în metropola din Asia.

După sosirea la Suvarnabhumi International Airport (Suvarnabhumi), așa cum era deja târziu - 21:00, am început să se gândească ce să facă în continuare: este posibil să rămână peste noapte la aeroport și în dimineața pentru a merge la hotel - de economisire pe drum și cazare, calatorind de organisme publice de transport. Sau mergeți în orașul de noapte, plătiți pentru un taxi. Nu am vrut să mai petrec o altă noapte în sala de sosire, după o noapte fără somn în Bahrain - am vrut să fac un duș și să iau o poziție orizontală. Prin urmare, am decis să mergem mai departe - și am căutat șoferi de taxi.

A fost convenit pentru 400 baht. A fost prima noastră cunoștință cu thailandezii, șoferul de taxi sa dovedit a fi cea mai frumoasă persoană - chat-ul constant și zâmbind. Ne-a adus de la Aeroportul Internațional Bangkok direct la Drumul Khaosan, la hotelul nostru rezervat prin hotellook.ru. Locația și locația hotelului sunt destul de bune dacă doriți să trăiți o plimbare de cinci minute de principalele atracții din Bangkok: Palatul Regal și Templul Buddha de Smarald.

Dar noi nu a trebuit să-și petreacă noaptea, iar următoarele șase zile de la acest hotel - pentru că la etajul nostru a fost renovat, iar noi nu am vrut să respire mirosul de construcție, astfel încât sa mutat la noapte Bangkok - uita-te pentru locuințe. Soțul ei a mers și a murmurat că ar fi mai bine să petreacă noaptea la aeroport.

O mică scăpare de subiectul, îți voi spune ce mi-a lovit cel mai mult când am ajuns în Bangkok: sunt SMELLS! Megapolisul asiatic a mirosit un fel de amestec de parfumuri: mirosul canalului a fost amestecat cu aromele condimentelor picante din mâncarea pregătită chiar pe străzi. În aleile se afla mirosul caselor vechi, toate acestea fiind aromate cu lumânări de tămâie și lumânări de rugăciune. În primele zile, m-am sufocat: toate aceste mirosuri mi-au fost străine, mi-am dorit aerul meu înghețat din stânga Rusiei. Și odată cu căldura obositoare, aceste parfumuri mi-au scos din ritmul obișnuit al vieții: apetitul a fost pierdut și în primele zile am mâncat în cea mai mare parte apă. Apoi, aparent nasul meu sa obisnuit, si m-am oprit observand arome neobisnuite.

Bangkok închirieri de cazare

Pentru a găsi cazare într-o imensă metropolă asiatică, dacă nu ați rezervat-o în avans - este ușor. Pur și simplu trebuie să veniți la cea mai stradă turistică din Drumul Khaosan (drumul khaosan) și să mergeți la hoteluri, care există o sumă imensă - pentru fiecare gust și pungă. Deci, dacă ați fost în Bangkok pe Drumul Khaosan, principala cazare aici va fi prezentată sub formă de pensiuni. De fapt, este un mini hotel sau o pensiune, în care proprietarii închiriază camerele. În funcție de preț, facilitățile vor include aer condiționat, ferestre și baie privată. Ei se tem să doarmă într-o astfel Hestia nu este necesar - bunurile noastre au rămas intacte, iar camera de rufe curate, fără ploșnițe și gândaci de bucătărie, în general, ca și în toate hotelurile obișnuite.

Revenind la subiectul nostru, am lista ceea ce este atât de bun despre Merry V Guest House:

• Locație. Am studiat cartierul timp de o zi sau două și nu am bănuit că trăim chiar pe malurile râului Chaopraya. Hotelul este la câțiva pași de principalele temple și atracții din Bangkok.

Cum am închiriat o cazare bugetară în Bangkok

• În apropiere se află o stație de tramvai care traversează râul Chaopraya. Biletul costă numai 13 baht, iar dvs. puteți călători prin canalele din Bangkok sau puteți ajunge la cea mai apropiată oprire prin înot.

• Opusul este parcul frumos Park Santichayprakan și Fort Phra Sumen.

Parcul Santichayprakan și Fort Phra Sumen

Râul Chaopraya, Thailanda Bangkok

• Prețul unei camere în pensiune este pur și simplu cel mai bugetar. Uita-te la tine. În timp ce hotelul este foarte curat, există un balcon frumos, cu vedere la Soi Rambuttri, și Wi-Fi inteligent în toate camerele.

Vedere de la balconul Casei Merry V

Prețuri pe noapte la Merry V Guest House

200 Baht - cameră single cu ventilator, fără prize cu cabină de duș comună și toaletă

260/270 baht - cameră dublă cu ventilator, fără prize cu cabină de duș comună și toaletă

360 baht - cameră triplă cu ventilator, fără prize cu cabină de duș comună și toaletă

380 baht - cameră dublă cu ventilator, duș și toaletă. Două paturi separate sau un pat dublu

450 baht - cameră dublă cu aer condiționat, duș și toaletă. Două paturi separate sau un pat dublu

P.S. - Aceste prețuri nu includ - accesorii de duș și hârtie igienică.

Prețuri pe noapte la Merry V Guest House

550 baht - cameră dublă cu TV, aer condiționat, duș, toaletă și fereastră mică. Două paturi separate sau un pat dublu

590 baht - cameră dublă cu TV, aer condiționat, duș, toaletă și fereastră mare. Două paturi separate sau un pat dublu

780 baht - cameră triplă cu TV, aer condiționat, duș, toaletă

1000 Baht - cameră cu patru paturi cu TV, aer condiționat, duș, toaletă

P.S. Check out (ora intrării / ieșirii din cameră) - până la ora 12.

• La parter există o cafenea unde puteți mânca un mic dejun consistent și puteți plăti cartea dimineața (de ce este profitabil să plătiți pe cardul pe care l-am scris aici). Există, de asemenea, un schimb în față.

Cum am închiriat o cazare bugetară în Bangkok

• Situat într-un loc liniștit și liniștit, departe de aglomeratul drum Khaosan (drumul khaosan), dar în același timp în centrul zonei turistice din Bangkok.

Atunci când petreceți toată ziua pe plimbări în jurul orașului și vizitarea obiectivelor turistice, hotelul este bine adaptat pentru un loc de transfer și pentru o noapte de cazare: pentru călătorii cu buget redus.

Și dacă sunteți în căutarea pentru Bangkok hoteluri în apropiere de aeroport, aici este o casa de oaspeti bun: