Ce să luați pe mare

imagine frumoasă. Ei bine, nu atât de frumos să luați un avion și să suflați la Paris și apoi la Azure. După o scurtă căutare, am devenit convins că firmele mari, angajate cu exactitate în excursii cu autobuzul. 16 zile - Întreaga Europă prin Paris cu o vacanță pe mare în Spania și Nisa. Noi omorâm pentru o vacanță două păsări cu o singură piatră. dar posibilitatea de a vedea Veneția! Ei bine, bine! Și este bine că orașul de gondolieri și poduri va fi de asemenea. a face o listă, ia cu tine, aproape în fiecare zi a adus acolo lucruri care au apărut dintr-o dată. o durere de cap - dacă vor da o viză! Toată lumea se calmează că există puține refuzuri, dar încă neliniștite la inimă. Asta e tot.

04/27/10 Myasnikova Irina

În cazul în care marea cea mai albastră este în Mishor. gosdachami (apropo au fost foarte surprinși de lipsa de protecție, abia apoi au aflat ce sa întâmplat). în sezon, dar am fost norocoși - mirosul mării sare nu a întrerupt, ne-am putea bucura de el în întregime. nu a plătit), o excursie de aproximativ două ore și o mare de impresii. Coborârea pe telecabină este foarte interesantă. de drumeții în palate, nu am terminat puțin, nu știam ce să colectez, dar am vrut să am impresii. Prin urmare. Sala "chineză", care este numită așa pentru că plafonul este acoperit cu covoare chinezești, nu am fost impresionați.

În primul rând am decis să profităm de faptul că pe croaziere MSC de la copii sub 18 ani nu se iau tariful la 3-4. Am luat o cină în restaurant. Problema este că mai devreme am fost pe două croaziere de la Royal Caribbean. Trebuie remarcat că trenul pe care am călătorit de la Milano la Genova trecea (a mers la Ventimiglia). accident vascular cerebral. Este imposibil să te pierzi. Mi se părea că jumătate din tren stătea pe căptușeală. Zeci de oameni. la ora 16.00. Deoarece nu a existat nici un semnal de alarmă, am decis că probabil nu va fi. Sirene plimbare. Bifați-o la gara Termini. Cu toate acestea, aproape la biroul de bilete, am aflat că pot.

de acolo. După ce am studiat literatura, a devenit clar că, pe lângă marea din Bali, este absolut remarcabilă. să fie în China fără viză. Există pericolul ca, dacă zborul ar fi întârziat, ar fi posibil să pierdeți zborul. pașapoarte, le scanează, scrie în computer ceva în chineză. Biletele pentru toată lumea sunt studiate. Biletele pentru Singapore a / l este mai bine să se ia prin intermediul internetului pe site-ul a / c. Chiar și în reprezentarea a / c în. podea. Ele sunt mai scumpe, dar cu siguranta vor avea ceva de privit. De la înălțimea de 150 - 180 m. Sosind în Singapore, primul lucru pe care trebuie să-l faci este să uiți de salvarea unui taxi. Cu siguranta.

în spatele gardului din beton armat, împărțit chiar de Marea Galbenă prietenoasă. Sper că va fi interesant. băutura costa 25 de bani europeni. Observ că un sac de ceai a scos 2,5 euro. Unde ne străduim. tot mai des vin pe scenă cu dansatori, care, având în vedere moralul lor tradițional, arată oarecum. o zonă imensă, "selectată" după golirea mării. De la ferestrele metroului de la subsol se deschide cu adevărat. Mi-am imaginat că voi vedea sute de kilometri de plaje albe din Marea Galbenă din jurul Coreei de Sud. "Corean Soare", destul de serios a susținut că poate controla nu numai oamenii, ci și vremea.

Nimic nu distrage de la regim - a dormit, a mâncat, pe mare. sau invers. Apropo de această copilărie. Deci, următorul paragraf despre parcul de distracții "Emele". A trebuit să merg la URSS și, prin urmare, Emelya a stârnit ceva departe. Parcul, aceste piste, atracții. nu antrenor plâns regretat amanta noastră, astfel încât tinerii boxeri am văzut în direct, nu numai. Apropo, asta ma surprins putin. Timp de două săptămâni există doar doi alergători, oamenii nu alerg. din momentul în care a fost ales pe principiul că este mai ușor. Oamenii nu au văzut lentila.

care au trecut frontiera mongolă-rusă și au decis că mă verifică atât de mult încât să justifice. Traseul meu din Mongolia prin Khabarovsk către Marea Japoniei. dacă creșterea prețurilor la combustibil în Rusia, mi sa spus că nu. Pur și simplu aici, în Transbaikalia, sunt mai multe. și multe altele. De exemplu, când i-am spus că grăsimea, pe care mi-a tratat-o, a avut un gust excelent. și Agin, în alte orașe și sate era evident că oamenii trăiesc relativ prost. Aici și drumuri. Prima mea sarcină a fost să găsesc o spălătorie auto, deoarece mașina era în praf mongol. Văzându-mi pe mine.

sfat și despre acest oraș. Mi-e rușine, dar ceva nu este scris. Am deja o cameră în oraș. frontiere - Nekhoteyevka-Goptivka. Trebuie să spun că în timpul verii acest eveniment nu este pentru. stația de cale ferată a luat din nou exact 2 minute. Este uimitor faptul că la înălțimea sezonului la birourile de bilete în practică. În primăvară am decis că în acest an nu voi aranja sărbători, dar mă duc la unii. Întotdeauna am citit cu plăcere și putem spune că călătoria mea în Lviv este într-o oarecare măsură. la capacitate maximă, cel puțin să poarte o pălărie. Cred că o schimbare ascuțită de temperatură nu poate rezista nici măcar.

Marea Moartă _Mertvoe mare. urmărirea“, a mers părinții. Dar asta e până la Marea Moartă nu a avut timp pentru a ajunge acolo, deci este. Marea Moartă a apărut spontan. Problema verii. nu a putut merge, astfel încât traseul ales. lung a fost cultivarea ideii de a vizita Marea Moartă. De asemenea, am a fost „în spatele.“ - respectiv, aproape prietenii noștri de la Sankt-Petersburg, nu am putut sa, astfel că opțiunile nu au fost - a trebuit să se bazeze „pe post de“ pe scurt, totul sa întâmplat atât de fulgerătoare care tocmai așezat pe locul său de drept ....

Taxele pentru călătoria în mări au început undeva într-o lună. Principalul accent a fost pus pe pregătirea mașinii, astfel încât -. traseu foarte detaliat pe Internet la Marea Azov. Am despachetat-o, am încercat și eu. intrarea la M2. așa că trebuie să mergeți și am întors ceva la Tula, nu s-au mutat la Tula. dar cele 10 490 km 13-35 - 14-25 seara, sa descoperit că podspuscheny de rezervă, astfel încât în ​​căutarea și shinomotazh. 07-30 odihnit și dormit începe la Marea Azov. Apropo, există și un hotel în spatele hotelului Aksai. pe marginea drumului, dar pentru un motiv oarecare, când mergem mai departe, observăm că pomii au început să se taie, se pare că deja sunt.

depozitarea în condiții de siguranță a iahtului. Având în vedere că în Rybinsk trăiesc rudele noastre și el este. -Restaurant - o barja este ancorată, pe care se poate trăi în camerele cu vedere la mare. foarte neobișnuit. o plimbare înainte de apusul soarelui, prin expansiunea "mării". Tipuri de ochumeelnye, expanses vasta, frumusete. pe apă pentru fratele nostru. care are un surf în Rybinsk. calm, în jurul valorii de doar albastru de mare și cer, verde. fratele și înapoi la mare până la casă, au navigat. în piscină, a crescut și a înmuiat spray-ul de sare al mării.

Am găsit apartamente pentru 25 de euro, de la mare 3 minute, o terasă mare cu vedere la mare. cameră cu patru. Euro, cină 4,5 euro) într-o cafenea de pe linia a doua de la mare. odată coborât și mai mult decât dorința nu a apărut. Masa de prânz. tunel), oamenii sunt puțini, marea este magică, adevărul nu este unde să mâncați, trebuie să o luați sau să mergeți. în munți, îngust, chiar și în partea a doua. înălțimea de 900 m deasupra nivelului mării. este de două niveluri și. Mergem în satul Donia Brela - un sat mic, marea este curată, dar există mai mult spațiu, plajă cu pietriș. transparente. Pentru ei înșiși pentru viitor a decis - este mai bine să ia locuințe mai aproape de lac (apa se relaxează, du-te.

și în New Athos. Singurul lucru pe care îl sfătuiesc pe toată lumea să ia pasajul acolo, fără excursii, tk. scumpe. străzi și parc nimeni nu curăță. Este clar că mulți turiști sunt "porci", ci să curețe la fel.

Frate pentru frate / Sora pentru frate / Frate pentru sora / A revenit, a spus fratele. și sa încadrat în semnul crucii. picioare pe mama Moscova. Nu l-am convins de faptul că de la acest mic tabel nu se va întâmpla nimic. în orașul. Am vrut să zbor singură. Atunci fratele meu a avut o vacanță neașteptată. M-am alăturat mai târziu. În visuri, ca de obicei, stăteam lângă mare. clădirile piramidelor. Și că nu erau oameni. de la un capăt al țării la celălalt. Da, apropo, fratele meu nu bănuia nimic ... Katya, unde îl împachetăm.

cu acces la Marea Albă. O. a observat apoi totul. Promitem să nu luăm prea mult de acasă.