Călătorie spre Arkaim din Orsk

Vineri seara, în mod neașteptat, a fost invitată să se alăture unui grup de trei persoane care au decis să meargă la Arkaim. Fără să mă gândesc, am acceptat oferta, iar dimineața am plecat. De fapt, călătoria a fost spontană, fără pregătire. Singurul lucru pe care l-am reușit să-l fac seara este să tipărească hartă-harta Arkaim cu principalele atracții și mici descrieri ale obiectelor. Cu toate acestea, călătoria a fost un succes.

Știam doar traseul aproximativ spre Arkaim - prin Novorsk spre Bredov și apoi pe podul spre Magnitogorsk. Pe parcursul întregii călătorii, nu am întâlnit niciun semn al lui Arkaim. Și numai după ce a ajuns la ultima rundă a văzut un semn mult așteptat.

După ce am condus câțiva kilometri, am intrat într-o tabără turistică, am găsit o parcare și am mers să explorăm zona. Pe teritoriul taberei există numeroase magazine de suveniruri, corturi cu literatură ezoterică și bunuri însoțitoare. Prețurile de la 50 de ruble pentru pandantive neînsuflețite până la multe mii pentru boluri care dau un bâzâit dacă sunt conduse de o baghetă specială. În interiorul acestor castronuri, se toarnă apă și atunci când începe belea, apa străpunge literalmente în afară. Efect foarte interesant.

După ce am inspectat tabăra și am început să navigăm pe teren, am decis să vizităm facilitățile din "parcul istoric". Am decis să începem cu muzeul "Natură și om". Costul de vizitare ne costă 50 de ruble. pe persoană. Dacă luați un ghid, trebuie să plătiți 100 de ruble. Muzeul sa dovedit a fi mic. Expoziția principală este situată la etajul al doilea și include nu numai obiecte legate de Arkaim, ci și cele legate de Urals în general.

De-a lungul călătoriei noastre spre noi, din fericire, șerpii nu au fost prinși, dar o șopârlă sa târât alături și o dragonfly mare a fost prinsă.

Călătorie spre Arkaim din Orsk

Rezumând călătoria, pot spune că merită o excursie acolo. Locurile sunt frumoase, spiritul general este pacificator, toate condițiile pentru o viață confortabilă în stepă au fost create. În ceea ce privește orașul Arkaim în sine, nu va fi posibil să îl vedeți în forma în care este prezentat pe o mulțime de fotografii celebre. În primul rând, puteți ajunge pe teritoriul său numai ca parte a excursiei și numai pe o anumită rută. În al doilea rând, săpăturile au fost acoperite acum câțiva ani.

În ceea ce privește munții care dau puteri, nu am observat nimic despre asta, spiralele de piatră așezate pe versanții munților Iubirii și Shamanikhi, apropiate taberei, sunt în mod clar de origine modernă. Prin cine și când au fost inventate ritualurile pentru trecerea acestor spirale, nu am reușit să aflu. Din păcate, nu am putut să vizitez munții rămași pe drumul spre care nu era aproape, poate că era posibil să simți ceva special. Dar, în orice caz, călătoria este bună.

Mai multe de pe site-ul meu

• Călătorie spre Arkaim din Orsk
    Mai mult despre Arkaime
    Arch. E terminat
    Pleacă din oraș
  • Călătorie spre Arkaim din Orsk
    Rezumând anul
    O trăsătură bună a unui mecanic auto