Altai - cât de mult în acest sunet pentru inima mea a fuzionat, cât de mult în ea a răspuns, fericire, cum

Anul trecut, împreună cu Clubul Milionarilor, m-am dus la Altai ...

Altai - cât de mult în acest sunet pentru inima mea a fuzionat, cât de mult a răspuns!
Nouă Zile s-au întins pe un număr imens de impresii și au zburat ca unul.

Sa întâmplat atât de mult, dar, de parcă ar fi o mare mulțime de evenimente, gânduri și senzații.
În zilele noastre am trăit cu toții ca un singur organism mare, perfect în diversitatea sa.
Sentimentul unei relații stabile - oameni, cuvinte, evenimente, întâlniri, un lanț de depășire permanentă în mare și mic.
Și recompensa a fost libertatea - libertatea de gândire, libertatea creativității, libertatea de mișcare și cunoașterea de sine, cunoașterea abilităților persoanei, o fuziune magică cu elementul unic al naturii.

Acest minunat, magic, unic loc de putere a rămas în inima mea o bucată caldă separată și mi-a dat multe descoperiri. Altai, ca vindecător înțelept, a deschis multe răni în inima mea și le-a vindecat cu grijă. Acolo, în Altai, am descoperit în inima mea Dragostea în toată diversitatea ei.

În fiecare dimineață a început să se încarce, pe malul Katunului, care își duce rapid apele de pe vârfurile munților. Apoi, după încărcare dorindu-muiată în Katun, gheața sa, umplut cu puterea incredibila a apelor noastre Mamei Pamant. Este greu să transmiți în cuvinte o senzație uimitoare de imersiune. Prima dată scufundare piercing ace rece, dar relaxat, te cufunda din nou, și părea să fuzioneze cu elementele, și Katun te acceptă cu grație în brațe, oferind puterea de vindecare, organismul devine cald, doar un pic așteptați, și să te simți un impuls, acest Katun spune: -Toate, la un moment dat
Ne-am dus de înot pe timp de noapte, acest lucru nu este pus în cuvinte, luna, pădure, apă râu buschuyuschie, puterea, și în același timp, o mare liniște sufletească că toate tipurile existente de fluxuri de energie să vă umple .... în general, a fost uimitor

După micul dejun, o oră de odihnă și de funcționare, printre pini ... fugi, încerci puterea ta, și toată lumea privestvuyu nașterea puterii tale Duhului ... și după fiecare victorie, născut respect minunat și recunoștința ei ....

Ziua a fost pictată în diferite moduri, atunci când ne-am dus la școală, atunci când pe excursii la munte, lacuri, plutea ro Katun, călare caii până în martie.

Trebuie să spun că nu am stat niciodată pe un cal. În timp ce ascultați instrucțiunile de pe TB, am crezut că nu am putut cocoța chiar și pe un zhivotnoe.Stesnyalas liber și frumos neindemanare lui. Și frica ... frica ... și apoi, când eu încă mai era deja în șa, după prima sută de metri a înțeles procesul imediat, frica este plecat ... .Stal emerge de contact, calul ma studiat, l-am studiat ... a studiat corpul și senzații ...

Toate rutier a fost ploaie, apă cu adidași picură impermeabil, traseu umed pe care am fost călătoresc, obligați să păstreze o monitorizare constantă pentru a prinde cea mai mică momentul de pericol ... și în jurul munților maiestuoși, învăluită într-o ceață ușoară de nori și tăcere ... în cap buna circulație a gândurilor ... Și o nouă fațetă a depăși sine, fără a depăși, ci prin relaxarea și luarea ... și dezvăluirea lor tărie, potențialul lor ...
În plus față de faptul că am fost înmuiată pe piele, genunchiul a devenit dureros insuportabil ... și trebuie să spun că acest lucru nu mi-a împiedicat să mă bucur de ceea ce se întâmpla! Mai mult de patru ore în șa, pentru mine locuitorul orașului părea eternitate

Când ne-am întors la bază și am fost luat de pe cal, am minute a fost de litera „SiC“ în imposibilitatea de a îndrepta spate și genunchi acoperite de o durere lui ... Dar, în ciuda disconfortul fizic în nașterea unui cântec fericit de libertate de spirit și ușurința interioară ... Și lucrul cel mai minunat că , că un cântec similar a cântat în sufletul fiecăruia dintre noi, fuzionând într-o frumoasă unitate ...

și seara am stat de multe ori pe malul râului Katun sub stele, liniștit, ca și în cazul în care fără tragere de inimă, vorbind, admirand limbi foc de tabără, ascultând liniștea munților și sunetele armonioase ale naturii curat. Și apoi a fost o baie, caldă, curată ...

Din momente atât de simple și dureros de frumoase, a avut loc șederea noastră în acest loc fabulos, care a ocupat ferm un colț în inima fiecărui participant.

Și în acest an am vrut să merg din nou la Altai.

Acum eu însumi colectez un grup mic de oameni cu aceeași minte.

Sunt doar opt locuri.

Dacă doriți să vă alăturați - scrieți [email protected]

Mă voi bucura de compania dvs.

Programul aproximativ al călătoriei:

- Ne vom familiariza cu exercițiile unității strămoșilor noștri cu elementele (Altai este locul cel mai potrivit pentru aceasta)

- vom vizita tractul Che-Chkysh: "Valea Spiritelor de Munte"

Este un canion stâncos în valea râului Katun. În primul rând, urcați pe calea pitorească. În apropierea căii se scurge un mic mic râu vesel. Este ea care, dacă se ridică deasupra, formează o cascadă. Din partea de sus a traseului puteți privi înapoi, vedeți tractul Chemal. Undeva în mijlocul drumului, sub copacul de mesteacăn, semnul "Rodnik" atârnă. Apa din primăvară este curată, rece. Vom vedea edelweiss real și uita-te în grota stancoasa. Dar scopul călătoriei noastre este o cascadă.

În umbra mesteacanului, în fața cascadei există un loc de odihnă: o masă cu banci largi. Aici puteți avea o gustare, beți apă, recrutată din primăvară. Cascada însăși este mică, înălțimea picăturii de apă este de aproximativ 3,6 metri. Dar acesta este unul din acele locuri unde te simți acasă în natură. Râul cade din două laturi ale pervazului montan, formând două cascade, așa cum erau. Într-o zi fierbinte, însorită, este o mare plăcere să stați sub fluxul de apă rece, spumante! Și, deși cascada pare mică, dar veți simți puterea ei!

Dacă priviți mai sus - canionul îngroșat se transformă în stânci abrupte. Odată aici, au fost concursuri în alpinism.

După scăldatul în cascadă, urcând în defileu, puteți să vă întoarceți și să urcați la puntea de observație, care oferă o vedere asupra văii Katun. Pe site se află o bancă largă confortabilă. Vederi fantastice ale Katunului: o insulă, munți, stânci, peșteri, căi, o pădure - ca și cum ai fi găsit pe un film interesant. Și dirijorul spune despre șamanismul vechi altai - spiritul captează, când îți dai seama cât de puternice sunt aceste locuri. Aceasta este doar o bucată din corpul uriaș al Pământului, dar puterea și puterea lui sunt atât de clar simțite aici.

- Vom face o excursie pe cai
- și la lacurile albastre

Lacurile albastre sunt lacuri de apă, care au apărut acum aproximativ 25 de mii de ani. Lacurile se află în canalul râului Katun și există doar în toamnă și iarna, când apa de la Katun cade. Suprafața totală a lacurilor este de aproximativ 400 de metri pătrați, adâncimea ajunge la 17 metri. Numele lacurilor a fost dat pentru culoarea neobișnuită a apei: într-o zi însorită ei sunt uimitoare de albastru. Altaienii locali cred că apa din aceste lacuri este curativă și poate fi tratată cu boli oculare, de aceea îi numesc "Ochii lui Katun".
- vizitați Templul pe insula Patmos

Locul este special, sacru, legende și legende mistic sunt asociate cu el. Unul dintre ei spune că evanghelistul Ioan din viziunea trimisă a visat două temple, ca și cum ar fi plutit peste apă. Unul - în Marea Mediterană. Celălalt este la capătul opus al pământului, în hinterlandul Altai. Este curios că numele insulelor (Patmos) din cele mai îndepărtate zone mediteraneene și Altai coincid.

Insula Katunosky Patmos este un loc pitoresc. Insula Patmos este acum sticla de sex feminin a Mănăstirii Barnaul Znamensky. Templul de pe insulă funcționează. Puteți merge acolo pe podul de lemn suspendat. Pasajul de-a lungul podului îngust suspendat pe cabluri, sub care Katun își duce apele la 10-15 metri, lasă impresii vii.

bine, pe lângă orice altceva, trebuie doar să ai un moment minunat în compania prietenilor, pentru că, împreună - este întotdeauna distractiv și pentru că prietenii cu viața sunt mai strălucitori!