Adresa Luch, telefon, recenzii, cinematografe în Krasnoyarsk, 1588779

Cinema Luch din Krasnoyarsk

Complexul cinematografic este situat în partea centrală a orașului și se bucură de o popularitate incredibilă printre locuitorii și oaspeții capitalei regionale. Cinema funcționează 24 de ore pe zi, 365 de zile pe an.

În fiecare zi mii de locuitori din Krasnoyarsk îl vizitează. Noile sesiuni sunt difuzate aici la fiecare 30 de minute.

Programul cinematografului poate fi specificat pe site-ul său oficial.
Ca urmare a reconstrucției globale, zona complexului cinematografic Luch din Krasnoyarsk a fost triplată.

Au fost trei săli noi, în totalitate capabile să găzduiască mai mult de 360 ​​de oaspeți. În sala mare au fost instalate 579 de fotolii confortabile. Partea tehnică a cinematografiei a fost, de asemenea, complet renovată. Cel mai nou echipament digital nu numai că oferă efectul prezenței complete, ci vă permite să includeți în programul sesiunilor unei imagini în 3D. Închirierea unuia dintre cele mai bune centre cinematografice din Krasnoyarsk, doar cele mai notabile lucrări ale modernității.

Cinema Luch în Krasnoyarsk: bilete de rezervare

Cinema Luch poate fi numit unul dintre cele mai moderne din Krasnoyarsk. Aici totul se face pentru confortul oaspeților. Chiar și procesul de rezervare a biletelor nu vă va duce mai mult de 5 minute. Este suficient să suni biroul de bilete în orice moment al zilei. Operatorul se va familiariza cu programul sesiunilor și va consulta cu privire la costul biletelor.

În plus, oricine poate primi rapid informații actualizate despre sesiunile de film pe telefonul mobil. Trebuie doar să trimiteți un mesaj cu cuvântul "Ray" la numărul 8-965-90-33333. De asemenea, puteți să țineți mereu la curent ultimele evenimente ale centrului de film descărcând aplicația "Luch" pentru dispozitivele mobile. Aplicația permite nu numai recepționarea informațiilor despre programul cinematografiei, ci și rezervarea biletelor în condiții favorabile. În plus, proprietarii aplicației mobile sunt printre primii care învață despre promoțiile și reducerile în curs.

id 1588779, "Promo"