15 Recenzii ale salonului de artă la odntsovo g, departe, 15

Recunoștință față de angajați și conducătorul companiei

Contract 030022. Vă mulțumim pentru tavanul stretch din baie. Am ales între cele trei companii, m-am oprit la ArtSalon (și nu m-am înșelat în alegere). Pornind de la aplicarea pe site și înainte de instalarea plafonului, totul este rapid și neted. La măsurare a venit o fată (dacă nu se înșeală, numită Oksana), plăcută, competentă. A făcut o măsurătoare, a făcut un calcul. Câteva zile mai târziu, băieții au venit și au instalat totul. Din nou, corect, prietenos, toate rapid și frumos. Mulțumită tuturor angajaților și bineînțeles managerului pentru un serviciu bun și un rezultat de calitate!

Vă mulțumesc foarte mult companii „Artsalon“, în special managerul-zamerschika Oksana pentru calcularea corectă și asistență în selectarea materialelor, design foarte interesant și deciziile de proiectare, precum și instalatori pentru copii, care a sosit la ora stabilita, pentru a face rapid și cu acuratețe plafoanele din hol, bucătărie și o cameră de zi cu o suprafață totală de 36 m2 pentru 6 ore! Foarte mulțumit, îi voi recomanda prietenilor și cunoștințelor.

Tavan întins și tavan schimbat în baie! Totul este foarte frumos, curat, filmul a fost lipit de pereți, gunoiul a fost scos rapid și eficient! Vă mulțumesc foarte mult! Păstrați-l!)))

Lucrul târziu la 2:00 cu privire la momentul convenit (și aceasta este o zi liberă!). Având în vedere că volumul de muncă era mare (3 camere, la 37 km. M.), a lucrat până la 1 am. În contract, a fost prescrisă protecția pereților cu film. Ca urmare, filmul nu se lipeste de pereti. Lucrătorii m-au convins că lucrează curat, am acceptat fără o bandă. Ca rezultat, pereții sunt colorate (mâinile transpirate în timp ce trageți pe film), câteva colțuri bătut în jos. Și, în timp ce costul de film cu mine încă, deși, în fapt, nu este tras. Data viitoare ›

Mulțumită angajaților companiei "ArtSalon" pentru o muncă de calitate! Instalați plafoane suspendate într-un apartament cu 3 camere din Podolsk. Echipa condusă de Norik a făcut toată munca în 2 zile. Acum admir, nu mă pot bucura! Mulțumiri speciale managerului Olga, care a ajutat la înțelegerea mai multor probleme. Băieți! Îmi doresc prosperitatea companiei tale.