Turism sau moarte un pic despre frumusetile si perspectivele - fierbere

Nu știu dacă ați observat că nu e la modă să fii deprimat acum. "Post zradu" - acesta este drept fu-fu-fu, care este mai bine sa incepeti imediat cu voi insiva si sa scrieti despre realizari si bune si, de asemenea, sa nu rockati barca. Deci, încep cu fotografiile pozitive și frumoase.

Creat - nu este scris pentru un cuvânt roșu. Trasee complexe și abia vizibile au fost legate împreună, au fost așezate altele noi, resturile au fost șterse, mărcile au fost puse pe ... Sincer, cea mai groaznică frică înainte de călătorie a fost "și brusc să se piardă". Deci, nu sa întâmplat - este foarte ușor să găsiți etichete.

Am decis să mergem din satul Mislovka până la Osmoloda și nu a eșuat - traseul sa dovedit a fi relativ ușor (dacă ai o adolescentă cu un caracter și o atitudine complexă, fii conștient de această circumstanță!) Și practic pustiu. Pentru 53 km de drum ne-am intalnit nu mai mult de zece persoane.

În total, am avut cinci tranziții și cinci nopți, precum și trei vârfuri. Începutul călătoriei a fost minunat: am petrecut o oră în cea mai curată râu de munte. Dar, după aceea, starea de spirit a scăzut puțin - au văzut prima tăiere, așa cum sa dovedit, puțin. Ascensiunea de la Mislovka la primul vârf într-o zi nu a fost depășită, am petrecut noaptea pe creastă. Acest lucru ne-a salvat literalmente de o furtună puternică cu tunete și fulgere, care a furat toată noaptea pe partea de sus, iar parcarea noastră a atins numai marginea.

A doua zi a început cu gemete puternice: organismele urbane ale orașului refuzaseră cu hotărâre să înțeleagă că era necesar să se ridice și să meargă. "Cum nu poate fi, din nou în sus?" Copiii au fost dureroși. Dar noi am făcut-o. Primul vârf, Maliy Pustoshak, este depășit! În spatele său - al doilea, Pustoshak cel Mare (1423 m).

Turismul sau moartea un pic despre frumusetile si perspectivele - fierbere

În al doilea parcare am fost convins că expresia "vremea carpatică" nu este o exagerare. Ziua insorită se transformă într-o ploaie și rece în câteva minute. Știind că la domiciliu am învățat copiii să se grăbească să-și pună haine calde și haine de ploaie. Tocmai am mers pe lunca germană, am reușit să punem corturi și să prăznuim cina, deoarece eram acoperite de ploaie. Toată noaptea curățatul a clătit fără cruțare și dimineața sa dovedit a fi destul de neclintit încât, literalmente, după urechile care mă scosese din cort, mi-am dat seama că suntem chiar în nor. Nu era nimic de văzut, nici măcar o mână întinsă. Dar când vântul sa ridicat, a venit frumusețea.

În pădure nu era mai puțin frumoasă, dar mult mai umedă.

Turism sau moarte un pic despre frumusetile si perspectivele - fierbere

Sincer, a fost dificilă adunarea lagărelor în astfel de condiții, iar drumul prin burduful local umed spre creșterea umană este, în general, o senzație inexprimabilă. Principalul lucru a fost acela de a inspira copiilor că aceasta este o căutare atrăgătoare, la sfârșitul căreia toată lumea așteaptă o mulțime de delicioase. Toate problemele au fost uitate după un afine mare, când în două ore am fost uscate haine și pantofi. Când am depășit în cele din urmă Gorgan Ilemsky, cel mai înalt punct al traseului nostru (1586 m) a fost doar fericit.

Turismul sau moartea un pic despre frumusetile si perspectivele - fierbere

S-a întristat un lucru - din partea de sus a fost perfect clar că literalmente pe fiecare munte există patch-uri de tăiere. Câți dintre ei ... Cu toate acestea, eram obosiți și vroiau să mănânce și trebuiau să mai meargă trei zile, nu mai era timp să aruncăm o privire mai atentă. Trebuie să mergem în jos, iar coborârea prin pietrele uriașe galben-lichefiate a fost amintită mult timp. Inutil să spun că, într-o coincidență paradoxală, copiii iubit, iar acum am auzit scâncet: „Și când va din nou pietrele?“.

Turism sau moarte un pic despre frumusetile si perspectivele - fierbere

Dar pietricelele s-au terminat. Din nou, pădurea a început - după ploaie părea cu adevărat magică, totul strălucea, se toarnă, sub picioarele arcuite de mușchi. Apoi am mers de-a lungul coamei Arshitsa. Pe hartă există cinci fluviuri mari, aproape de prima am petrecut noaptea fericit.

Următoarea noapte trebuia să se facă lângă lacul de munte Arshitsa, în fața căruia exista și un curs de apă, așa că ne-am relaxat și am decis să nu aducem apă cu noi. Din păcate, totul sa dovedit a fi diferit. După cel de-al doilea pârâu am întâlnit o exploatare gigantică. Și tot timpul, în timp ce mergeau, au auzit strigătele de ferăstrău și vuietul copacilor care se încadrau. Sincer, nu am putut să cred când am prins mirosul familiar de benzină - dar a fost așa, a venit de pe versantul opus, unde oamenii de pe muntele Yayko Ilemsky au luptat în mod firav cu natura. Încărcarea ulterioară a început să se întâmple mai des. Vechi, noi ... Părți ale traseului de drumeții, așa făcute cu atenție "Cusături carpatice", au fost distruse pur și simplu, unele - umplut cu arbori tăiați care nici măcar n-au deranjat să-i scoată. Ei bine, cel puțin o marcă rămasă, mulțumesc.

Turismul sau moartea un pic despre frumusetile si perspectivele - fierbere

Din cinci fluxuri, două au dispărut, al treilea au supraviețuit în mod clar în ultimele zile. Lacul unic al munților Arshitsa este despicat. Doar în curenți au trecut mașini grele, la etaj au fost arși copaci și apa a dispărut. Deci lemnele erau mai scurte și mai convenabile de condus. Și asta este pământul lor, ei au dreptul. Adevărat, atunci restul copacilor se usucă fără apă, ploile diluează panta, problemele încep sub formă de alunecări de pământ și inundații, dar când există încă. Și acum este necesar să se taie.

Turism sau moarte un pic despre frumusetile si perspectivele - fierbere

Iar seara, stomped o porțiune decentă de drum am fost fără apă și parcare, dar cu un adolescent a șocat imperfecțiunea lumii și dimensiunea țânțarii locale. Liderul nostru eroic al tata expediție și part-time a fugit realizat feat și două ore, a adus apă și am înființat corturi la întâmplare pe nimic, dar ei înșiși 🙂

Dimineața a mai existat o coborâre. Ne-am bucurat liniștit că nu am mai plecat seara, ascultând vocea interioară a mea: în timpul nopții, cineva a oprit ploaia obișnuită, iar un traseu abrupt de lut a uscat puțin. Și sub noi a fost o răsplată - lacul forestier Rossokhan.

Știi, nu-mi plac toate aceste comparații poetice tocit „ah, în suprafața lui incredibil de transparentă reflectă cerul albastru“, dar încă reflectat. Iar lacul este absolut transparent și curat. Este frumos incredibil. Până la punctul pe care vreau să plâng - pentru că tu, pe de o parte, ai văzut această frumusețe, iar pe de altă parte - înțelegi că un tractor poate veni de asemenea aici și vine de-a lungul râului. Doar pentru că cineva a primit o permisiune "stângă" sau "dreapta" pentru a tăia pădurea din această parte a muntelui și nu există alt drum.

Da, aici este, zrada zradnaya. Există un lac, de ce ar trebui să plâng? Dar Lacul Arshica nu mai este. Și lucrul la un transportator de lemn în locurile locale este considerat cel mai abrupt și de dorit. Ca și munca unui vameș care verifică pădurea, care este exportată din Ucraina prin eșaloane.

Turismul sau moartea un pic despre frumusetile si perspectivele - fierbere

Apoi, cea mai neinteresantă parte a traseului a început. Da, chiar și munții au fost, și afine și zmeură sălbatică, și de ședere peste noapte într-un loc frumos, dar au existat oameni, și mai presus de toate, urme ale prezenței lor. Ultimii kilometri, în loc de o călătorie turistică, ne-am dus pe drum. Un drum real, bine călcat, străpuns de elevii de clasă, tentacule divergente în munții din jur. Nu erau aproape etichete turistice, dar nu erau necesare - unde începe civilizația, era clar înțeleasă.

Turism sau moarte un pic despre frumusetile si perspectivele - fierbere

Și în final - câteva sfaturi mici.

Ploaia. El va fi obligatoriu. Prin urmare - windbreakers, raincoats (toate acestea ar trebui să fie pe partea de sus, în disponibilitate maximă). Și corturi impermeabile cu corturi bune.

Chill. Chiar și în timpul verii, temperatura în munți scade la + 2 ° C. Prin urmare, nu fi leneș să poarte lenjerie de corp termică, fleece și windbreaker - ele sunt utile.

Șosete. Trebuie să existe o mulțime de ele (și toate vor fi ude la sfârșitul călătoriei).

Produse alimentare. Acum, o mare selecție de așa-numitele sublimate - produse naturale uscate. Desigur, minvinka și alte supă pe ulei de palmier cu urme de carne de pui sunt mai ieftine, dar 30-40 USD pentru împachetarea reală a terciului cu carne sau borsch în munți este incomparabil, crede-mă. Am luat brandurile ucrainene "ℓdlo" și "Happy Elk", sunt mulțumiți de ambele. În plus, reduceți greutatea rucsacurilor!

Comunicare. În Carpați este dificil să aflați în prealabil în cazul în care orice operator oferă o recepție normală. În Osmolod, de exemplu, numai Kyivstar.