Traseul irkutsk - centru de recreere zorii zilei

biciclete, rezervor de apă Bratsk

Totul a început cu faptul că Nikita ma invitat să merg pe acest traseu. Ei spun că a mers mult timp cu mașina (ca pasager) și este interesat să conducă 180 km (poate, ca să spunem așa, să se testeze el însuși). Mai ales, în amintirile sale - există direct. "Numai în Bohane există un deal și poate fi un alt cuplu acolo." Întrebat cu câteva zile înainte de pokatushki de la un prieten despre traseu. A călătorit cu mașina (și ca pasager). Ea a susținut că a fost directă. Că traseul - ca în Angarsk pentru a merge pe o ușurare. În cele din urmă există o pietriș în 30 km. Tastați, treceți încet timp de 2 ore - și gheață. Incantati, Nikita a pus trunchiul cu veloshtanami (deși l-am avertizat de posibile „moartea“ - nu uita pokatushki în Slyudyanka cu greutăți). Am decis să nu riscați și să umpleți un rucsac pentru 3 kg de tot și să puneți restul pe sacii mici de pe bicicletă. A început joi la ora 5 dimineața de la casă, astfel încât să fie mai puțină căldură în căldură, înainte de a ajunge și astfel că mașinile erau puține și oamenii nu au prea mult pe mare.

În partea de sus a acestui
ridicarea se deschide
vedere frumoasă
pe oraș

Traseul merge de-a lungul traseului Aleksandrovski. Plecarea de la Marat, trecerea postului, și la primul rând spre stânga. Imediat este o ascensiune de câțiva kilometri (două sau trei). Apoi coborârile și ascensiunile sunt coborâri mici, drepte și foarte clasice, cu un gradient bun, care durează un kilometru (pantă). Apoi, există un drum normal de-a lungul terenului, cu câteva pante și pante bune (fără prelungire). Relieful nu este complicat.

Cu un vânt echitabil - tocmai am zburat, în timp ce - ne-am dus la epava, fără să ne încurcăm. Am observat în medie și plăcile cu distanța care, de la 29 până la 44 km, a fost foarte mare (aproximativ 27 km / h și mai sus). Totuși, au existat câteva momente, în cazul în care pentru zece sau mai multe km - media a fost de aproximativ 20 km / h. Dar totuși - nu era destul de drept, pe care ne-am așteptat (au existat mai multe treceri, dar nu și cele dificile).

Sunt deschise vederi frumoase. Mi-a plăcut drumul. Nu este doar un drept gol, ci un drum cu turnuri, coborâri și urcușuri (deși mici). Peisajele mi-au amintit de Europa. Când mergeți cu mașina - totul nu este remarcat. Noi locuri, curbe frumoase, pajiști în care se cultivă diferite flori, care dau tonul de colorare în locuri diferite, precum și copaci, păduri și orice altceva (priviți-o).

Am mers cu opriri mici pentru o băutură și un snack bar de farmacii sau snickers. Destul de repede a ajuns la "Olonkov" (undeva 84-85 km de Irkutsk) Acolo s-au oprit la benzinarie pentru a umple alimentarea cu apă. Ne-a cunoscut ca străini (tipul care a văzut pentru prima dată în viața sa atât de mare, a fost șocat de faptul că avem amortizare și transmitere). De stat - încă eram veseli. Ne uităm la ceas - "se încadrează în program (la ora 2 vom fi acolo)". Încă nu știm ce ne așteaptă. Nici măcar nu au putut ghici. Olonki este punctul de separare dintre gest și linia dreaptă a omului.

Imediat după ce Olonkov a urcat aproximativ 15 km. La început - este foarte plat și este foarte greu să-l observați cu mașina, dacă nu imposibil (și pe bicicletă - simțiți că nu mergeți drept, ci în sus). Apoi creșterea devine mai abruptă. În cele din urmă există: o urcare-coborâre, dar o tendință generală în munte. La semnul "100 km". Pe acest deal Nikita otgreb plin cu pantalonii lui. Și deși mi-a spus că nu există nici o diferență, este vorba despre gunoi. Îmi amintesc că fiecare kilogram este simțit în munte și aici există o bandura din spate, care coboară. Coborâre, drept și următoarea trecere este vizibilă. Apoi unul și mai multe. Doar patru piese (am pierdut numărul de 3 până la 5 treceri în aproximativ 50 km). E ceva cu ceva.

P.S. Pe drumul din spate, m-am decis să-mi amintesc unde să descriu traseul, astfel încât să știi la ce te duci când mergi pe acest traseu. Am luat în considerare toate neajunsurile noastre și am condus în mod normal, fără excese. Apropo, înapoi, pe pietriș proaspăt am plecat timp de 2 ore. Deși este posibil și mai rapid, de vreme ce mi-a fost frică de cădere - a condus 8-12 km / h de pe deal. Și în diapozitive, unii au mers mai repede decât de la coborâre - este un astfel de paradox.

Afford (nu știu cum să spun mai mult în comparație cu calea Kultuk): dacă sunteți de conducere (dacă) Irkutsk-Kultuk, apoi conduce această cale este posibil, ci mai degrabă pur și simplu ar fi mort la sosire. Dacă este capabil să călătorească înainte și înapoi, atunci această rută va părea interesantă, nu moartă costisitoare. Dacă nu te-ai dus la Kultuk pe bicicletă, atunci pe această rută te duci cu mașina.

P.P.S. Datorita faptului ca nu exista timp si o camera digitala normala, imaginile nu sunt atat de multe. Din moment ce ploaia era în loc, toate punctele principale ale traseului nu puteau fi capturate.

Cel mai important lucru este că am fost informați în mod greșit. Despre "directe" - în general, păstrez liniștea. Distanta de la casa este de 200 km. De la placa "Irkutsk" la rever până la bază - 180 km.

Sled pentru server Vânzare de servere și accesorii Supermicro, livrare, garanție spbdevice.ru spbdevice.ru