Recenzie vinovat

Recenzie vinovat

Seria Gear Vinovat este considerat unul dintre cele mai complexe și iscusiți jocuri de luptă, și o nouă piesă nu este o excepție. La fel ca multe jocuri de luptă, Guilty Gear XRD se bazeaza pe mecanica de anulare (anulare) un cod PIN porțiune de animație pentru a obține diverse avantaje în luptă. Unic pentru Guilty Gear, mecanica anularilor se numește Roman Cancel. Roman Anulează - această valoare kensel de 50% și 25% din scala de tensiune (energia este utilizată pentru o varietate de activități speciale), anularea unei acțiuni și încetinirea totul, cu excepția caracterului și Roman activat Anulare, câteva cadre. În funcție de situație, cancelarul Roman poate fi de mai multe tipuri (roșu, galben și purpuriu). Red Roman Anulare are loc atunci când adversarul este în hitstane sau blokstane (afecțiune după ce a fost lovit de grevă pentru a lovi sau de bloc, în care personajul nu are nimic de-a face cu deducerea anumitor tehnici cum ar fi Burst albastru, este o spărgătoare Combo locale), galben Roman Cancel - atunci când un adversar nu este în hitstane sau blokstane, Purple Roman Anula efectuate în cazul în care a căzut pe cadre de animație de intrare mai târziu (activ târziu și rekaveri). Mastering această tehnică vă permite să exercitați o presiune, să facă combine unice, să pună în aplicare anumite setări și așa mai departe.

Recenzie vinovat

Guilty Gear Xrd încurajează în primul rând un stil agresiv de luptă. În joc există o scară R.I.S.C. Completați în timpul blocării atacurilor. Cu cât este mai mare această scală, cu atât mai multă defecțiune va apărea jucătorul aparținător dacă primește o lovitură. Pentru a evita acumularea scalei R.I.S.C. ar trebui să luați inițial inițiativa în luptă sau să utilizați Blocul fără defecțiuni, care nu acumulează această scală, ci petrece scara de tensiune. Pe de altă parte, atacantul câștigă mai multă tensiune, care este folosit pentru o varietate de acțiuni în joc. Oricine se află permanent în defensivă va primi Penalizare Negativă, ceea ce va reduce considerabil acumularea tensiunii.

Descriu mai sus - doar o mică parte din ceea ce este în joc. Dezvoltarea sistemului de luptă Guilty Gear Xrd necesită răbdare și ore lungi de instruire ca bot - mastering de bază al mecanicii - și un adversar viu - înțelegerea a ceea ce și cum funcționează și a psihologiei luptei.

Recenzie vinovat

Cu toate acestea, Guilty Gear - acest lucru nu este doar una dintre cele mai complexe jocuri de luptă, dar, de asemenea, iubit de mulți joc de univers și de caractere. Ca și în cazul Mortal Kombat X, noul Guilty Gear lipsesc unele dintre veteranii seriei, dar a existat o mulțime de începători. Toate personajele noi sunt făcute cu un clasic pentru stilul nebunesc al dezvoltatorilor. Primele două sunt Badman și Ramletal Valentine. Bedman - un tânăr folosind propria sa luptă în pat și Ramletal - fată sumbru care seamănă cu unități Murakumo, bazându-se în luptă pe diferite configurații cu lovituri de sabie. Un alt personaj este deschis pentru moneda jocului. Ea Xing Kiske, fiul unuia dintre protagoniștii seriei Kaya Kiske. Au fost adăugate încă două caractere ca DLC. Leo Vaytfeng - luptător, înarmat cu două săbii similare cu Kresy și Elfelt Valentine - o parodie de mers pe jos de moe-estetică, într-o luptă cu ajutorul mecanicii unice de rafturi cu diferite arme de foc.

Recenzie vinovat

Performanța grafică și sonoră a jocului este la un nivel la fel de ridicat. Grafica în joc este tridimensională, dar performanța sa este unul dintre cele mai bune exemple de utilizare a tehnologiei de umbrire a celulelor. Jocul pare a fi un anime perfect executat și incredibil de dinamic. Ca acompaniament muzical în joc, sunt folosite deja piese folosite în genul rock și metal, realizate de Daisuke Ishivatari. Intervalele de chitară sunt potrivite în mod ideal pentru bacchanalia tehnică și nebună care se întâmplă pe ecran.

Recenzie vinovat

Guilty Gear Xrd - unul dintre cei mai puternici exclusivi pentru consola PS4. Cu toate acestea, versiunea europeană nu este încă patch-uri, iar caracterele DLC nu sunt adăugate la aceasta. Dar dezvoltatorii au asigurat deja că patch-ul și personajele sunt o chestiune de timp, iar în curând vor fi adăugați la joc. Asa ca ramane sa astepte un pic mai mult inainte ca jucatorii care au cumparat versiunea europeana sa aiba aceeasi experienta ca si jucatorii din SUA si Japonia.