Povestea despre modul în care am mers la Altai cu o ușă ruptă, dar am ajuns la zăpadă și la ochelari

Călătoria noastră spre Karakol a început dimineața devreme. Până la ora 7 am fost # xAB; baza de distribuție # xBB; în Chemal, unde ne-am mutat în Kamaz cu un tramvai remorcat. Alternativ, ai putea merge la gaz-66, dar crede-mă, este mai bine decât în ​​KAMAZ nu va. Dar la început ne părea diferită. Atâta timp cât am trudged de la Elekmonar la Ust-Tours, am depășire acum și apoi camioanele cu pasagerii deschise într-un fel de voioșie care ne-au fluturat fericit bug-uri. Privind în perspectivă, voi spune că o excursie la Kamaz pare ca călătorie paradis prin suprafața liniștită a apei în comparație cu Infernal agitare în 66 de gaz, atunci când ulcere sunt gata să sară prin ochi.

Până la Ust-Tura, am condus aproximativ 2,5 ore și nu am văzut nimic practic, cu excepția ramurilor, a pietrelor și a râului, pe care le-am trecut peste poduri și de multe ori am căzut.

Mi se pare că Altaieni refuză în mod deliberat să construiască drumuri de acces în zonele protejate, pentru a le proteja cumva de a fi absorbiți de civilizație. Dar acest lucru nu împiedică turiștii curajoși să meargă la Karakol, testarea aparatului vestibular și a sistemului nervos.

Deci, în Ust-Tour, pentru a ajunge la lacuri, am fost invitați să schimbăm locurile în alte mașini (și mai # xAB; agitare # xBB;) sau mergeți pe jos. De la ghidul de excursii pentru mult timp a descurajat întregul grup. Este clar: 8 km în sus nu va fi ușor acordată tuturor și, din moment ce am trecut de grup, va trebui să așteptăm cei rătăciți, aici nu este vorba de frumuseți. Iar vremea din munți dă deseori o pene sub formă de ploi torențiale și chiar grindină. Dar, desigur, am plecat!

Pe partea blândă a traseului, banda noastră curajoasă a fost bine dispersată. Doar o singură femeie nu a putut ține pasul. Lăsându-i cu ghidul decent în spatele nostru, am urcat pe traseu, care uneori mergea de-a lungul prăpastiei, de unde se deschidea vederea râului și a munților. Uneori drumul a fost pierdut într-o pădure plină de ciuperci, afine și flori de o frumusețe neagră. Uneori (mai ales pe site-ul în care m-am plimbat singur), se părea că în jur erau sunete zero. Acesta este un sentiment de nedescris al momentului înghețat al vieții. În mod corect, trebuie să spun că nu era necesar să te uiți în jur: sub picioare erau întotdeauna rădăcini, apoi pietre. De câteva ori, privind frumusețea rezervată, aproape mi-am răsuci piciorul.

Aproximativ două ore și jumătate am ajuns la iaz. Nu era un ghid în apropiere (a închis grupul) și l-am întrebat pe băieți pe plajă: # xAB; Unde sunt lacurile? Sa dovedit, că ei erau - sau, mai degrabă, cel mai mic, al șaptelea lac. Am înțeles că, în plus față de numerotarea fiecăruia dintre lacurile au multe nume, care sunt acum și apoi confundat cu unul de altul: Lacul de Sanatate numit al cincilea, apoi al doilea, și chiar, se presupune că, Lacul Iubirii, etc. Nu voi intra în ea și nu vă sfătuiesc.

În așteptarea celorlalți turiști am decis să înotăm în cel de-al șaselea lac. Oh, baieti, pentru prima data in viata mea am luat piciorul in apa. Mereu mi-era frică de asta și acum! Rece Katun pare lapte proaspăt în comparație cu Karakol. În acel moment, scăldatul meu sa terminat, iar soțul meu a experimentat 5 dintre cele 7 lacuri disponibile pentru abordare.

Poate cea mai spectaculoasă vizită a acestei călătorii este zăpada la poalele muntelui, la care se învecinează al doilea lac. A fost amuzant să observăm cum sibieni adulți, cel puțin cinci luni, trăind până la urechi în zăpadă, s-au bucurat într-o bucată de poală cenușie de zăpadă. Făcând selfie în toate imaginile posibile și gata să mănânce zăpada ca un plombir.

Pe drumul spre primul lac am întâlnit o cascadă frumoasă cu aceeași apă pietonală.

În total, traseul de drumeție de-a lungul lacurilor se află la mai puțin de 6 km (înainte și înapoi). Și după ce am așteptat coborârea din munte (din nou 8 km). Desigur, a fost mult mai distractiv să cobor decât să urc, dar soțul meu a hotărât să fugă deloc. Ca rezultat, a ajuns în Ust-Tura cu 10 minute mai devreme decât mașinile. Convorbirile plăcute încetinească și depășesc distanța de două ore.

În timp ce conduceau casele în # xAB; agitare # xBB; gaz-66, în peisajul crepuscular, spiritele munților păreau continuu. Natura sălbatică rece a lui Altai este încă uimitor de misterioasă.

Unele informații utile: excursia ne costă 1200 de ruble pe persoană. Acest preț include: taxiul de la tabăra până la punctul de distribuție din Chemal, livrarea la Ust-Tours, serviciile de ghidare și drumul înapoi. Dacă nu vrei să mergi, vei fi luat de către # xAB; vehicul de teren # xBB; pentru 500 de ruble și pentru aceeași cantitate de coborâre. Am luat prânzul cu noi, dar am putea fi cumpărat la baza de lângă al cincilea lac. Există o sală de mese (toată lumea care a mâncat, a lăudat) și o baie. Oprește pe baza poate fi pentru 3600 de ruble pe zi pe casa si masa în sala de mese sau gratuit - în cortul său, cu condiția să fi plătit sau de ridicare ei înșiși lucruri.

Povestea despre cum am mers la Altai cu o ușă ruptă, dar am ajuns la zăpadă și la ochelari