Phantom al Teatrului Shadow Opera din Opera, recenzii

"Phantom of the Opera", imagini din film

Ce un spectator simplu, necomplicat știe despre operă? Că nu există doar cântând, iar în italiană, și chiar dacă nu, atunci toată nicherta nu este clară. Ce știe un spectator simplu despre muzica Andrew Lloyd Webber "Phantom of the Opera"? Ce este acolo o melodie minunată pentru telefoanele mobile este "taam-dadadadadaaam, pam-pam param". Ce nu este ușor pentru public să știe despre operă și despre muzică? Că opera, el nu are nimic de a face, și, în general, întreaga poveste a căzut pe Broadway după mai multe proiecții, destul de digerat cultura de masă. Da, da. Era o altă carte acolo.

„Fantoma de la Opera“ - nu este o operă, sau chiar o opera rock. Este că musicalul de pe Broadway. Colorat, aurit, scump, dar nu foarte zgomotos (hmm, nu, într-un sens, este, desigur, foarte mult, dar mai mult pe aceasta mai târziu, de asemenea) și este atât de osificat în ultimele două decenii, în brutăria formei sale, care seamănă uneori un supozitor cărămidă. Nastrogal și fierte. Iar tema cântec nu este nici unul, este considerat de mulți înainte de o sesiune, dar va fi amintit, din păcate. Pentru ca orice altceva - un ordin de mărime mai puțin vizibile. Chiar și modă nouă „Notre Dame“ (nu pe Broadway, ci, de exemplu, va veni în jos) conține nu numai aria „Bella“, singur acolo este arias foarte puternic experți va conta prea aproximativ cinci exact, un alt lucru care genul face pedalarea un singur lucru, pentru consum de masă este, și nu pentru o mână de fani. Din păcate, filmul casier face spectatorul cel mai simplu, trebuie să calculeze cu el. Pentru că încă mai avem de a face cu cultura de masă și artă, pentru milioane de oameni, mai degrabă decât de unități.

Și pentru că cadrul genului păstrat Webber mai rău decât orice ambreiaje sau pas deoparte, strica numai noul vechi. Nu pune vina pe kinopostanovku tare a lui „Isus,“ acolo - un caz special atunci când opera rock a fost mai mult decât teatru de cinema, asa ca pune pe celuloid doar perfect, deja aspectul său aduce noutatea necesară. În plus, momentul a fost complet diferit. Acum, în angajamentul de a re-film faptul că filmul sa întâmplat deja de multe ori, chiar și fără a ceea ce se numește o „stire“, am văzut doar o Maestro dorință (pentru toate meritele sale) să amuze fosta glorie, și să-mi aduc aminte.

La care a decis să facă, imediat în scădere muzică și efectuarea de sursa primară a problemei, lăsați-l să fie un film la fel ca un film, un gen muzical aici doar arta generic de imagini în mișcare, filme la o dată cu doi regizori - Joel Schumacher și Andrew Lloyd Webber. Și în această situație, împotriva tuturor legilor genului, sa dovedit cel mai delicios în magazin, în primul cadru pentru noi.

mișcarea aparatului foto prin pânză neagră alb-granulata - într-adevăr mare descoperire. Metode moderne de actualități operatorului în imagine a secolului încercat să folosească mai mult în „Moulin Rouge“, dar un fabulos limpede ca cristalul nu a reușit, în memoria mea, pentru a realiza prima dată. Și ei înșiși au continuat prin filmul în loc de trimiteri la pauza opri în mod deliberat cronologia viitorului gri este pur și simplu logica mic lac în mijlocul oceanului prevederilor rămase ale acțiunii poveste okoloopernogo. Și când vânzarea vechi lucruri semi-mistice din vechea Opera se transformă într-o strălucitoare și cusute în aur vesel bardachny mondial în culise de teatru - bravo, în acest context, chiar și tocit în timpul nostru electronic „Taam-dadadadadaaam“ improspateaza pe ochi, a fugit fiori pe șira spinării. Am încercat sub conducerea Bet-director Schumacher si operatorul preferat de Ridley Scott, John Mattison, și director artistic al filmului, John Finnera (cunoscut faptul că în cazul în care ambele lansat Lara Croft și a avut unele farmec artistic, este mulțumită eforturilor sale). Pentru a lucra greu de masterat nu au nici cea mai mică revendicare. O imagine încântătoare, la cele mai bune fantastic, cel mai bun de teatru retro, live.

Dar în jurul lor începe o poveste complet diferită. Să începem cu turnarea. Acest element important al procesului de filmare Webber nu a încredințat nimănui, respingând ofertanți foarte curioși, chiar și în ciuda povestilor cu cursuri de voce de doi ani. Deci - obțineți rezultatul. Nici măcar în absența unor nume cunoscute, boala veche a Hollywoodului nu m-a mulțumit niciodată, dar acum fără ele, se crede că kinomusikl nu poate avea succes. A se vedea "Chicago" și "Moulin Rouge". Ei bine, se pare că oamenii nu merg la filme așa, vezi mătușii și unchii necunoscuți care cântă cântece necunoscute sub respirație. Și chiar dacă interpretul rolului de Christina Emmi Rossum a cântat cel puțin pe birou mai bine decât italianul, "ajuta" cântă Mini Driver! Dar faptul că Carlotta lipsit de "suflet" cântă mult mai rău decât simplul cor al lui Christina și a construit întreaga poveste. Raul, în general, a căzut în afara acțiunii ca personaj principal, după ce a pierdut toată carisma sub presiunea fantomului, care a devenit atât principalul rascal, cât și principalul erou pozitiv.

mai departe # 151; mai mult. Toate glorioasele trei personaje principale, chiar și în zvonurile mele vorbite de rusoaică, se distorsionează, vocile lor sunt mai degrabă ca dulciuri decât cele puternice. Este o operă sau unde? Ceea ce a gândit Schumacher, acceptând o astfel de compoziție, este de asemenea neclar. Cu toate acestea, să ne reamintim publicului larg, ce fel de operă este aici, când cântă în engleză și chiar deduce articulat fiecare sunet, fiecare silabă. Ei bine, da, aria trebuie să afle. Acest lucru este rău, dar inevitabil. Este inevitabil?

Nu, Joel Schumacher sa revelat în „Phantom“ condimentată profesionist, pentru că el a îndrepta sincer tot drumul incorigibil, încă mai încearcă să se întoarcă la teatru prea mult piesa cinematografică. În locuri, el a reușit chiar și acestea sunt cele mai bune momente ale filmului. Mai ales când vine vorba de personaje pline de culoare de-al doilea plan, care ar putea aduce înapoi ceea ce vrei. Ceea ce a fost făcut cu eleganță delicioasă. Dar, din păcate, restul momentului unei persoane care nu de numărul de spectatori și pasionat și femei entuziaste de nesusținut, nu se uită la ceas.

Pentru că pe ecran, știți, cântă. Doar ei o fac. Stați unul pe celălalt și cântați. Din când în când, trecând de la stânga la dreapta sau strângând mâinile. Deci - repet pentru cei care nu înțeleg umorul - este necesar. Fără glume. Ar trebui să fie așa. Dar nu în filme. film # 151; arta mișcării. Datorită sursei originale, atunci când, într-un moment tensionat în complot, personajul se oprește brusc pe loc ca și cum ar fi blocat pentru a ajunge la partea sa până la sfârșitul stanzei, știi, nu este chiar amuzant. Recunoștință cu distribuitorul că ei nu cântă cel puțin în limba rusă. Titlurile cu traducerea în aceste lungimi nu puteau fi găsite doar în timp, ci și, în virtutea cunoașterii, au fost comparate în textul în limba engleză. Spectatorul este distractiv, iar unicul vocifer (din cuvântul gol) îl plasează pe personajul principal în neglijă, care poate fi perceput doar ca un tribut adus prezentului. Fată frumoasă. Numai pentru a rupe scaunele. În secolul al nouăsprezecelea, nu a fost acceptată și mersul în jurul beciurilor într-o cămășă de noapte, așa cum este acum.

Ei bine, și în acest context pentru logica complotului, nu mai urmăriți deloc. În plus, uneori nu este. "Plec! "Nu, nu voi pleca!" Este trist. Logica vizuală a narațiunii cu textul nu este deloc legată deloc. De ce este așa? Din nou, întrebarea adresată lui Schumacher și Webber. Ei nu au fost de acord. Toată lumea a împușcat-o.

Și rezultatul este acesta. Cinema în acele locuri în care este un film, nu un teatru - o vedere minunată, frumoasă și merită în mod clar un buget uriaș și o atenție a publicului. Dar când ceața roz începe în cimitirul de iarnă înghețat, chiar și ... hmm ... turnările speciale și vocile dulce-voce se retrag în fundal. Cel mai important - Duhul din film sa dovedit a fi ceva ... netransparent. Și fără o mască - deloc teribilă, nu este vorba despre secolul al 17-lea, cu veniți fierbinți tinere doamne, dar cam la sfârșitul celui de-al 19-lea, primul război mondial pe nas. De ce ar trebui ca toata lumea sa se teama de Phantom si sa cazeze cand el lepada? # 151; nu este clar.