În căutarea apei ...

Timp de când n-am scris nimic. S-au acumulat multe. E timpul să corectăm. Cu munca ca ea a devenit mai ușoară. Voi încerca să descriu pokatuski-urile și călătoriile care s-au întâmplat. Probabil că voi începe cu cel din urmă.

Călătoria a fost planificată ca o căutare a intrărilor în lacul Kopanskoe. Dar, în legătură cu trecerea traseului în trecut, au decis să-i viziteze. Și astfel o simplă plimbare obișnuită sa transformat într-o excursie interesantă cu elemente offroad. )
Prima oprire după Congresul a fost cu Cada plaja, unde a avut loc „Mayovka“ (încercați să descrie despre el într-un post separat). Intrarea la zabarikadirovalis bloc de beton, dar „paretniki-Chef“ a găsit încă o modalitate de a sparge prin și a făcut calea prin abandonaților w / e. Dar mașinile aproape au dispărut. Doar două tabere se află la o distanță mare una de cealaltă. Ei bine, mulțumesc lui Dumnezeu, poate chiar mai puțin gunoi de la ei. Ne-am oprit la bancă, am gustat, ne-am bucurat de vedere, de vreme bună și de un vânt puternic din golf.

Vedere la plajă, unde au trecut râul Mayo și cursa de sud. Apoi puteți vedea dealul pe care stă Fort Krasnaya Gorka.

Apoi drumul nostru stătea în direcția fortului "Grey Horse". Dar mai întâi trebuie să plecați:

pentru că fortul însuși pe care l-am vizitat și de mai multe ori, apoi l-am bâlbâit și am continuat. Dar înainte ca "calul gri" să nu ajungă. Pe drum am descoperit o cale care duce la poziția 100. Navigatorul meu (tatăl) era deja acolo pe jos, dar încă nu o facem și a fost hotărât să "cadă pentru un minut". Încercuit timp de aproximativ 5 minute pe drumurile forestiere din pădure am ajuns la prima poziție de 365mm artilerie calibrul și 305mm.

Panou de informare de lângă unul dintre elementele respective.

Acestea sunt tunurile navei montate pe platformele de cale ferată. Pentru împușcarea lor, mai multe poziții au fost echipate cu aproximativ trei locuri în fiecare poziție, deoarece Fotografirea din căile ferate neîncălzite ar duce la distrugerea lor iminentă. Impuscarea a fost realizată de coji de cântărire de până la 700 kg. la o distanță de 35 km. și coji "ușoare" cântărind 500 kg, cu o încărcătură crescută de 50 km. Iată un exemplu de gamă de fotografiere cu un calibru de 365 mm:

Adâncimea betonării până la 3 metri. Dimensiunile sunt de 16x16 metri.

Un "bolț metalic" a fost introdus în centru, pe care platforma a fost rotită pentru ghidare orizontală. Șinele au fost deja dezmembrate, iar în unele locuri, chiar localul a izbucnit pe malul digului de-a lungul căruia s-au rostogolit căile ferate. Au existat multe căi. cu excepția a trei poziții pentru arme, a existat încă un impas pentru obligatoriu în compunerea acestui "tren" al clubului și a mașinii de comunicare.
Un pic care a abătut de la pădure în căutarea unui centru de comandă de sine stătătoare și deci și nu o constatare, ne-am dus la pista cel mai scurt mod posibil:

Și acum sigur pe "calul gri". Acest fort se află chiar pe malul golfului. Unele dintre spațiile sale sunt inundate. sunt semnificativ sub nivelul mării, iar sistemul de monitorizare a nivelului apei din acesta nu mai funcționează. Există abordări din partea celor două părți prin tabăra de pionierat. Pe latura de vest, în cazul în care ne-am dus și la est (în tabăra pionier la bifurcație spre dreapta). Drumuri "parchet" pe acest "nu a bont" ... Dar, la intrarea în prima clădire a fortului a fost de așteptare pentru o surpriză, sub forma unui copac căzut și mașini parcate - nu există nici un drum mai departe. Dar nu suntem opriți - nu există drum, dar există un "fel de drum".

Lipsa navigatorului și nepăsarea mea au dus la un blocaj în rezervorul din stânga (acum 36 de litri). Temerile mele legate de dopul de golire nu s-au împlinit - totul este bine. Întoarceți același drum? Așezați rezervorul drept? Într-un fel, nu-i excită ...
Bine, timpul va spune, dar pentru moment continuăm:

Navigatorul caută o călătorie lungă. )

Sosind la fort, a fost examinat rapid din exterior. Nu au urcat înăuntru. Totuși, de data aceasta, scopul nostru nu era să urcăm pe grote și să căutăm intrări în lac. Și înainte să mai meargă ... Dar există încă o dată ocazia de a vizita fortul. Este locul unde să urcați, tk. Au fost păstrate mai multe spații neinfluențate, însă aceasta este o poveste separată.

Vedere la golful din fortăreață, Horse Grey

Vederea golfului la Fort Grey Horse

Potrivit navigatorului, vom trece fără probleme de-a lungul fortului, de-a lungul coastei și de-a lungul celui de-al doilea drum, vom reveni la tabăra de pionierat. Hmm ... Un navigator nu este niciodată un șofer! Un navigator este un pieton! De ce am uitat din nou de asta. "Există un drum normal", spune tatăl. "Există" normal! Dar înainte de "acolo" este încă necesar să ajungem într-un fel. Ceea ce a numit normal este normal pentru pietoni, bicicliști, quadrici. Dar nu suntem pe o bicicletă și nici măcar pe un teren quadric! Nu trebuie să stoarcem acolo. Perspectiva de a lucra ca cherestea la locul de exploatare nu ma atrăgat și îmi pare rău pentru natura. Sa decis să se miște direct. De data aceasta el însuși a trecut de două ori cu toții de toate drumurile planificate. Am scos pietre mari care ar putea crea dificultăți. Am scos pietrele cu jetoane ascuțite, pentru că prea nafik nu este necesar. Se pare că este posibil să mergeți ... Încercați numărul unu:

Infecția cu nisip este slăbită și suntem săpați în ascensiune. Pechalka. Călătorii de pretutindeni de la bicicliști de nisip ne-au oferit să folosim focul de foc, tk. el este încă fierbinte și credem că vor rămâne aici de mult timp. Primul lucru pe care tatăl meu mi-a spus-o era: "Avem un troliu?". După ce am primit un răspuns negativ, mi-am exprimat dorința de a săpa un drum cu o lopată în nisip. Prea încă o ocupație. Mai ușor de curățat o curățenie ... În timp ce navigatorul sa gândit ce să facă, m-am dus să etch de roți. Cu toate acestea, în anvelope, presiunea pe șosea de 2,3 atm pentru nisip nu este foarte mare. Am persecutat de mult timp. Etched până la 0.9atm. Este necesar să cumpărați ceea ce-pribludu-fir pentru agresor rapid-sângerat 75 pompat mai repede decât îl otrăvesc! El știa cu siguranță că asta a ajutat, dar nici el, nici eu nu speram așa de mult pentru a vedea mașina înmormântată. Încercați numărul doi - cu:

Cu toate acestea! Rezultatul chiar ma impresionat. Este orientativ. Acolo, unde la 2 atm, chiar jumătate din drum nu trebuia să treacă la o presiune de 0,9 atm, condus fără a se deplasa ca pe asfalt. Aici și așa mai departe. Patrioții rejuvenați cu greu ghinionist. ei nu înțeleg acest lucru cu profilul lor scăzut. Dacă știam la momentul cumpărării că trebuie doar să schimb pneurile, acum trebuie să o schimb în 16 ...

Aici este eroul nostru. )

În opinia mea inteligibil! Și de modul în care este destul de curat în jurul valorii. Ce ar însemna asta. )

Ei bine, până la urmă, ne-am întors încă la vârful sudic al lacului. În cazul în care a băut ceai fierbinte, a mâncat să ia o gustare de-a lungul și să se bucure de peisajul de seara (chiar am aproape nu interferează cu mașinile care trec).

Dupa aceea, asteptam drumul din spate pentru un gresor inteligent, un asfalt mediocru (unde "a trebuit sa ofenseze" tras 40km / h Mercedes ML) si KAD soporific.

Odometru: 41000 km

Numai utilizatorii înregistrați pot participa la discuții.