Ia odihnă cu oriflame! Ieftin și distractiv!

09.08.17 23:44 Au o odihnă cu Oriflame! Ieftin și distractiv!

- Yura, nu pot ... tyr-tyr-tyr ... dar aici, dimpotrivă, sunați cu noi la Altai în munți ... Nici nu i-am dat nici un cuvânt.

- Vin! Cât costă? Cinci cinci sute? Cui să plătească? Douăzeci și șapte pentru trei zile! Minunat!

A trecut o saptamana si eu cu un rucsac in spatele umerilor si cu un sac de dormit pentru Marina in mainile mele, merg la autocar cu o turma mica de fete in varsta la usa dărăpănată. Marina ma avertizat că echipa ei va fi numită Oriflame. Ceva pe care îl vând pentru organism. Se freacă sau se răspândește pe suprafața corpului. Prin urmare, bun venit - Bună ziua, vinde unguent!

Ignorând ușura perplexitatea în ochii femeilor, îmi trag mâna și mă prezint tuturor. Toți sunt Marina, al doilea, Larissa, Olya, Natasha se dovedesc a fi a lor în bord. Nu sunt turiști deloc, ci optimiști și chicotiri. Mai ales Larissa este un bun cu o gura care nu se inchide. Mi-a spus confidențial că nu vând deloc unguent. Din cuvântul absolut! Și încearcă să mă descarce despre Oriflame. Dar eu alunec din acest subiect. Înainte de munți, focuri de artificii și de muncă, chiar și preferatul dvs., trebuie să uitați. Ea este de acord, dar de îndată ce intrăm în autobuz, din toate colțurile auzim tema lui Oriflame - "șase procente, treisprezece procente, director, diamant, recrutare, webinar ...". Nu o iau în cap și aștept să se toarne. În curând, după replantarea pe râu al câtorva oameni, autobuzul este plin de șnur și rucsaci. Timpul de la Marina începe să toarne pe toată lumea, trecând de-a lungul culoarului. Marina - două mâini peste o gustare ușoară. Larissa mi-a descoperit un sandviș. Îmi amintesc vag de ceva familiar. Undeva unde am mâncat deja ... Dar crăparea și apelarea în urechi - în jurul unei femei - vă împiedică să vă concentrați. Abia am timp să certăm. Ugh! Radeti-l. Poporul se numește pozitiv. Da, îmi dau seama că am fost într-o echipă prietenoasă deja de mult timp.

Sa dovedit - nu! Nu toți s-au întâlnit înainte de conectare offline. Dar se cunosc online și în funcție de tabelul ierarhic de rating. Ei bine, despre asta mai târziu!

Noaptea se adună și numai Larisa și cu mine nu dormim la Iskitim. Răspundem la cel de-al doilea sandviș la întrebarea mea - unde am mâncat așa, urmează răspunsul - în Germania. Se pare că este un german cu un nume de familie dificil de pronunțat și memorabil al lui Geborin - un băiat, dar cu un frumos rus - Belan. Are totul în Germania și doar două case - soț și fiu.

Aha! Intrăm în Altai și vizităm la toaletă la graniță - obiceiurile nu se opresc - este nevoie de propriile! Încerc să adorm, dar, deși cu un guler pentru dormit pe gât și pe un drum plat, mergem, nimic nu se întâmplă. Am un loc nefericit - pe roată. Picioarele pot fi strânse sub piept sau întinse. Mediul nu este dat. Și aici este Srostki. Toaletă și ocolirea unui bazar grandios de noapte cu produse agricole. Îmi cumpăr un borcan de roșii sărate. Dacă sunt bune, atunci pe drumul din spate voi lua mai mult.

O mică gustare. Autobuzul pleacă Zil - 131.

Ia odihnă cu oriflame! Ieftin și distractiv!

În ea, scaune moi și du-te la munte treizeci kilometri. Asfaltul este înlocuit de un drum stâncos, apoi, după două ore de călătorie, drumul se termină. Există o direcție - spre cer! Și mai multe canale ale aceluiași râu Tura. Pe ei, mai precis pe pietrele de piatră din aceste canale, tremurăm. Sau pe țărmurile roților razvorochennymi.

Germanii marchează autostrăzile, traversând liniile din același avion, iar rușii au inventat de mult drumuri în format 3D-track numit.

Traseele seamănă cu șanțuri care ocoleau bolovani. Și în partea de jos a șanțului bolovanii sunt mai mici.

Dar în partea din spate a jocului râsete. Primul joc este cunoașterea. Pentru a vă consolida numele și pentru a le aplica corect, trebuie să vă numiți pe dvs. și pe toți în ordine în fața dvs. Nu e ușor. Dar ajută. Nimeni nu este jignit dacă faci o greșeală. Mătușa Optsprezece bucăți și printre ei trei Oli, trei Tani, fără să numere Natasha și Marin. Muzhikov trei - un băiat Vasya, și eu și Michael. Și apoi am fost confuzi în viitor. Michael în cele din urmă nu se poate deranja și a recunoscut pentru mine că pentru el totul este condiționat Lariski.

Lumea noastră Svetlana ne-a explicat totul despre călătorie. Prima etapă este drumul spre bază. Opt kilometri. Se compune din patru etape.

Dă-mi totul.

Acest ticălos este Marina.

Niciodată ... mamă. l. g. munte!

Așa a fost! Salturile noastre au sărit pe pietre și rădăcini, au răsărit curenți și s-au revărsat prin copaci căzuți.

Ia odihnă cu oriflame! Ieftin și distractiv!

Pompele din sânii bătându-se în coaste, plămânii nu au fost suficienți ... Hamsterii au vibrat.

Svetlana ne pare rău pentru noi și a aranjat adesea pauze de fum și băuturi. Și în aproximativ trei ore am ajuns într-un lac forestier cu o bază.

Sunt câteva case și terase lângă fiecare casă. Pe terasa vetrei noastre și a mesei. În casă există o sobă și paturi de lemn pentru unul și două și un dormitor cu trei dormitoare. O masă mică și o frânghie sub tavan în loc de dulap.

Își scoase rucsacurile și sacii, începu să bea. Porridge hrișcă-orez cu incluziuni de substanțe bulgări, numit carne tushonkodelami. Și, fără a vă închide ochii după cină, într-un munte numit "capul unei broaște". Apropo, era foarte clar vizibil chiar de la masă - capul acestei broaște. Dar, nimeni nu a avut gândul să stea jos și să privească ascensiunea noastră la acest "vârf".

(mai târziu sa dovedit că mama Lenei, având mulți copii, ia trimis copiii - Galya și Vasya într-o campanie și sa ascuns sub masa de bucătărie)

Am plecat de la început cu lemn și cu goluri, apoi cu puțin mai abrupte și cu pietre. Taiga mi-a amintit de copilăria și adolescența mea shoriană. Nu am văzut rădăcina lui Maryin de aproape cincizeci de ani. Și, deși el a dispărut, dar semințele de rubin s-au ținut în palma mea. Și a arătat deushkasul. Copiii din copilăria mea i-au strâns pe un șnur și i-au purtat în jurul gâtului. Foarte frumos! Până seara. A doua zi, tot farmecul a fost pierdut.

Țevile sau pixurile au crescut din abundență. Adevărat, a depășit deja. Dar am avut noroc și am găsit un tânăr. Curățați scape și tratați alții. Deloc în ochii lor nu au citit. În mod clar - nu snickers.

Misa, pe drum, a luat o frunză de coacăz, Katya badan pleacă.

Și acum am ajuns la zăpadă. Acesta se află în zona tundrei și birches pitic cu un covor în jurul valorii de snowdrift. A fost o sesiune foto.

Ia odihnă cu oriflame! Ieftin și distractiv!

Totul a fotografiat totul. Tânării doamne erau goi și căzuu la pătură albă rece. Mihail a încercat să-i zdrobească cu mâini, dar a primit un "răspuns" .... Ei au strigat, au râs și au urcat pe platoul de excursii. Acolo, pe un plat, turistii aduna piramide din pietre situate in jurul zonei. Am trecut pe jos. Apoi!

Și, când era deja la o distanță de jumătate de kilometru, Svetlana a ordonat "tsuryuk". Am văzut o ceață care se ridică din vale și, deocamdată, vizibilitatea mi-a permis să fac poze. Lacurile Karakol, toate cele patru, ne-au deschis ochii din fundul defileului.

Punctele mici de târâtor pe țărmurile lor și pe zăpadă erau turiști. Vom merge acolo mâine. Și acum trebuie să coborâți în gol și să spălați ceea ce ați văzut și "a suferit".

Ia odihnă cu oriflame! Ieftin și distractiv!

În jos pentru a merge mai distractiv! O oră și jumătate și toată lumea se așeză pe masă în așteptarea cina. Sau cina.

Am adunat un cort, iar Lena a venit și a cerut un loc pentru băiatul Vasya. Am acceptat fără rezerve. Da, și de unde să ajungă la copil - nu în cocină să-și petreacă noaptea! Dar am avertizat că sforăresc.

După ce au mâncat și au repulsit, orifleymovki și-au început jocurile preferate - au început să se laude cu realizările lor. Că un Marina va face un discurs pentru o jumătate de oră, apoi al doilea, sau chiar "singurul" strălucit "Director" Svetlana va urca pe podium, vreau să spun pe verandă. Am ascultat și am ascultat, și lateral lateral, pentru a nu fi zgâriat de neglijență, am intrat în cort. Vasya a venit în același loc. Am vrut să iau un pui de somn după drumeții și o noapte fără somn. Și aerul de munte a fost adormit.

Unde acolo! Babi tryndozhv nu a ajutat la douăzeci de metri de la cap! Și Vasya se opri cu ochii deschiși. Am decis să tragem casa casei. Încercând să fie inconspicuoasă - oamenii la locul de muncă - băieți despre unguent - un cort încărcat cu saci de dormit, imediat ridicat și scos departe de toaletă și webinar, mama lui! Doar căzu, ploaia a căzut pe ea. Da, atât de zdruncinat, încât chiar și laturile cortului au început să străpungă. Ce ar trebui să fac? Da, trageți cortul sub baldachinul casei vecine. Și târât. Am pus-o între masă și vatră. Doar lăsați - echipa pentru cină!

La râsul de masă - ce fel de fluture cu un cort ne-ai arătat cu Vasya? A trebuit să-mi cer scuze - cum ar fi, ne place oriflame, dar ceva a mestecat ... mătuși cu umor - au înțeles.

Cina a mers până la începutul ploii. Dar baza ne-a furnizat lemn de foc cu atenție și distracția a continuat sub baldachinul de sub baldachin. În ciuda faptului că a doua noapte de somn a început deja, nu au existat dezertori de la foc. Am fost invitați la o baracă încălzită - de ce ar trebui să vă urcați cu Vasya într-un cort umed? Și ne-am predat și ne-am așezat pe podea. La picioarele femeilor răsucite pe paturi cu paturi cu tampoane sub formă de saltele de spumă și sub foi. Înainte de a dormi, în timp ce eu tocmai cuibărisem, miresele se ridicară. Larissa se așeză lângă saltea lui Vasin și își pictase iubita soție,

Ia odihnă cu oriflame! Ieftin și distractiv!

și cei care nu au avut timp, au aranjat un concurs de cântece și dansuri, pentru a umple poziția odaliska mea. Și toate astea pentru mine! Dar Vasya a venit și întregul harem, izbucnind în râs, a intrat în paturi.

Dimineața era însorită

Așteptând ca toată podeaua slabă să iasă din dormitor, Vasya și cu mine ne-am ridicat și ne-am spălat. L-am întrebat dacă am sforăit.

- Da, și nu ai fost auzit în corul asta de femei! A fost un astfel de hohote!

Ei bine, nu am auzit! M-am gândit și m-am adăugat - și copilul ar fi mai bine să nu audă femeia și să nu-i vadă neglijendu-se în baia viitoare.

Faptul este că în seara zilei a doua, care este deja astăzi, ni se va promite o baie. Imediat după ascensiune.

În mod tradițional, porridge de dimineață a culminat cu colecțiile. Nu este o perioadă scurtă de timp în care a fost dat de împletitură, manichiură și lucrarea sprâncenelor și a genelor.

Ia odihnă cu oriflame! Ieftin și distractiv!

În cele din urmă s-au mutat și, traversând pârâul, au descoperit că nu luaseră liderul cu ei.

Mergem la lac. Încet. Pietrele și fluxurile nu interferează. Nu înălțime și lipsă de oxigen. Mulțimi ale oamenilor ne depășesc și se întâlnesc la jumătatea drumului! Red Avenue este strada principală din Novosibirsk, iar drumul către lacurile Karakol este drumul principal al Teritoriului Altai. Și Barnaul este cel mai mare aula din lume - Katya, respirând în spate, adaugă. Este bine ca oamenii din Barnaul să nu ne audă. Există, probabil, un procent considerabil dintre ei, printre jurci, oriflaymovok, Syktykkvarok și Karasyuki, cu șoimi curbate. Au existat reprezentanți ai altor scale, dar cumva acestea s-au amintit, mai ales de sex feminin. Băieții iau înălțimi online! Sau la televizor. Colectivul nostru față de acea recunoaștere.

Ei bine, aici este al patrulea lac. Pe a cincea, trăim și contele merge de sus. Și înaintea noastră, după masa împreună și fotografierea fiecare cot și bombează cu fiecare doamnă vpuklosti atinge la al treilea lac. Acolo suntem fotografiați și din nou pe al doilea lac .... Înneg în liniște în tufișuri. Aceste sesiuni de fotografie mi-au amintit de vizita surorii mele în Germania pentru a mă vizita. Au fost trei. Obiectele nu au fost măsurate! Și lângă fiecare statuie sau biserica, au trebuit să facă fotografii împreună, apoi Tanya și Volodea, apoi Tanya Sonya, apoi Volodea cu Sonia, iar atunci când vine rândul său, până la mine să le cântărească împreună, și apoi fiecare separat, în Îmi făcusem deja părul pe patul meu chel pe cap ... Și apoi optsprezece, Carl! Optzeci de mătuși. Dar sunt doar doi dintre noi cu Mikhail. Vasya nu a mers cu prudență.

Pe primul lac, când am mâncat, băut, am observat unii locuitori Yurga - tânăr electrician, cu un salariu de 60 de mii, divorțat, din spatele grupului plătește apoteku preferențial - cu interes se uita pe furiș la farmecele noastre.

Ia odihnă cu oriflame! Ieftin și distractiv!

Artem a susținut educat și timid, iar jocurile lui Katya cu mouse-ul au continuat. Dar când ea a distras de fotografiere Natasha-Ohlin umflatura pe fondul caprifoi Bush ca Artem a dispărut în tufișuri. Iar Katya, după un timp scurt, a început să colecteze ciuperci. În ciuda mulțimile de excursioniști și domnișoarelor cu umbrele în tocuri înalte, au fost cei syroezhek în picioare suficient pentru noi pentru supa de seară.

Pe baza noastră am întâlnit o cină pregătită de dezertori de la excursie și am mulțumit pe Vasya.

Seara am măsurat două ore de baie pentru douăzeci și două de persoane. Adică, nouăzeci de femei și trei dintre noi. Cu tremur, Vasya și cu mine am așteptat această viziune. Misa, de asemenea. Primul lot a fost încă nedumerit, deoarece a fost chemat al doilea și noi și băiatul Vasya am intrat în el. Amintindu-mă de băile comune din Germania, m-am dus ca Golgota - dezbrac și răstignesc! Lupta cu oamenii sunt aceste femei cu unguent!

În sala de așteptare era întunecată și nu era atât de înspăimântătoare. Toți orifleymovki s-au dovedit a fi conștiincioși și nici unul nu a fost dezbrăcat până la capăt. Ufff! Sa uitat din săpunul Mihail și mi-a numit un maser. La naiba! Nu găsindu-mi nici o scuză, nu puteam să-mi rup mâna de la mâna lui Mihail și sculptată cu credință în camera de aburi. Doamna era deja gata - ea se întindea înapoi. La vederea noastră ne-a întors pe stomac și a murit ... Michael mi-a întors nasul într-un fel de gomaj ca un vrăjitor și l-am blocat în partea din spate a mătușii. Și a început să poarte pompa toracică pe spatele doamnei care se masase. El a spus - "faceți cum fac eu", și a alunecat ușa. Trupul rămâne și sunt singur cu el! Am călătorit și eu pe spate cu această unitate și a căzut. Amintiți-vă instrucțiunile - trageți mânerul de două ori - tras, doar în cazul în care, trei. Grudosos proryros spre spate. M-am transpirat trăgându-l acolo. În cele din urmă a reușit să se rupă. Din fericire fără piele. De ce mi-a fost frică. Odată ce a cuprins prima doamnă, a fost oferită a doua. Îmi amintesc vag că era Katya. Avea nevoie să se înalțe. Hover. Nu pleacă. Încă am enervat un cuplu. Este deja greu să respiri și mâinile arzând, iar Katya minte și pare că nu va pleca. Atunci Vasya a intrat. Am pus o mătură în mână și am fugit în săpun. Nu știu ce sa întâmplat acolo în camera de aburi. Numai a avut timp să săpun și să-și plătească, așa cum a mers treaba. Michael a mulțumit eroic tuturor cu o mătură și o grudososom. El a fost tras în mod periodic de apa din lac și, însuflețind el însuși, sa scufundat în brațe de abur și scârțâit. Am băut deja al doilea, când el sa aplecat la masă. Bateristul este un multiplayer!

Fenomenul lui Iuri Leonidovici

Ieri am început să-i felicităm pe Tanya pentru ziua ei de naștere. Este o greșeală. Astăzi dimineața am continuat legal. Dar este uscat. Dar tortul și el va fi după baie. Masa era așezată în dormitorul mare. Clar, dar mult. Principalul vas a fost numit plov. Dar, din păcate, nu au fost. A apărut o greșeală în timpul gătitului. Pilaf nu este niciodată agitat. Dar Marina, în al doilea rând, în virtutea vârstei, a uitat aparent această regulă și a transformat carnea în ovăz. Deci a fost coaptă.

Ia odihnă cu oriflame! Ieftin și distractiv!

Dar umezeala fierbinte nu se intampla. Streskali! Și cu apetitul. Și tortul nu este acolo! Oamenii au început să murmure, dar Diamond Directrix Svetlana nu a comandat în mod misterios să distribuie delicatețea principală. "Încă nu există niciun cadou principal"! Așteptăm o jumătate de oră, dar Herman nu este acolo! Și brusc.

Ușa se deschide și un om intră cu un zâmbet smerit. Becul este doar unul, dar strălucește mai mult. În mâna lui Yuri Leonidovici, șeful bazei, proprietarul și regizorul său, o chitară nouă. Este un bard și un interpret de cântece ale altor oameni. A băut repede,

au rupt tortul și i-au deschis gura. Și a lovit! „Caracol“, „Baba Yaga“ pentru un bis, și chiar și o mulțime de diferite în mișcare marș Altai și cântece străine. director Charismatic chiar a jucat de-a lungul când am intrat într-o furie, a decis să vă rugăm să haremul meu și Misa Vasya în același timp, de benzi desenate Shor cântec. Mai târziu, am făcut-o fără acompaniament. La cerere, îndepliniți-ne la noi "ugu"!

Am mers cu un prieten, uh-huh!

Am cântat versetul, iar oamenii indigeni au luat - Uh-huh, Uh-huh, Uh-huh!

De la începutul seara:

... ați luat garniturile?

Prin un vis pe care nu-l înțeleg - sub cap sau sub pantaloni?

Și iată ZIL-ul nostru! Este între două birches. Am ciocanit în și atât în ​​față cât și în jos! La urma urmei, acum sunt munții noștri! Am fost prezentat și spatele meu în mișcare. Tulburările de fum și de evacuare au afectat culoarea feței mele. Mă simt ca și cum voi deveni galben și pregătesc deja un capac pentru a da mâncarea. Dacă am avut doar timp să-mi dau gura și această capacitate era suficientă ... Mihail are o geantă cu geană și coacăză în mână. Dacă nu este suficientă capac, rupeți sacul și rupeți .... Dar apoi cineva oferă o melodie. Și fetele nu cunosc cântecele normale și încearcă să cânte ceva modern. Mă luam pe mine însumi și m-am plâns de vocea mea: "Ah, când mori, dragul meu copil" ...

Râul corului se ridică și trece greața! Cântecul este de un sfert de oră! Și drumul este neted.

Chemal, suprasarcină pe autobuz, despărțire cu Svetlana, două opriri pe drum pentru a merge la toaletă și să mănânce clătite umplute cu cafeaua de dimineață. Picioarele mele erau întinse, iar la opt dimineața eram deja în Novosibirsk. Patru nopți și trei zile au trecut ca un glonț la templul său. Lăsând în capul meu un gând - cât de bun că există un astfel de birou angajat în comerțul cu unguent orefleym! În cazul în care oamenii știu cum să fie prieteni și să se odihnească ca nicăieri altundeva. Crede-mă, oameni! Sunt specialist în BALCH pentru odihnă. Relaxați-vă cu Oriflaine.

Este ieftin și distractiv!