Elefanți pe Sri Lanka, Pinnaela - sau cele mai mari bunătăți din lume! Elephant Cattery

Elefanții din Sri Lanka trăiesc în mai multe locuri, iar unul dintre ei destul de celebru - pepinieră elefant în Pinnavele, care este de o oră cu mașina de orașul Kandy. După ce am vizitat grădina botanică regală din Kandy și templul dintelui Buddha. Am petrecut noaptea într-un hotel foarte confortabil Linwood Bungalow pentru doar 20 de dolari. Dimineața am colectat toate lucrurile și sa mutat drumul pe motocicleta lui în pepinieră elefant, și după aceea ne-am dus mai departe în Nuwara Eliya, admira frumusetea muntilor din Sri Lanka.

Cum să ajungi la elefanții din Pinnavel?

Există mai multe opțiuni și toate depind de locul unde veți fi. Dacă sunteți din orașul variantelor Kandy-tuk-tuk sau vă aflați pe un moped, mergeți aproximativ o oră și jumătate. Pinnawela se află la 70 de kilometri de Colombo. De acolo mergi și autobuze și trenuri.

Aproape de Pinnavela (2 km) există o gară "Rambukkana". Se poate ajunge direct de la Colombo și Kandy sau cu transfer la Colombo de la orice altă gară.

Cu autobuzul

Nu există autobuze directe către Pinnavela, va trebui să faceți un transfer în orașele Kegalle sau Kurunegala. Autobuzele rulează destul de des, nu trebuie să vă fie frică și să întrebați localnicii sau dirijorii autobuzului cum să ajungeți la locul de care aveți nevoie.

Dacă veniți din Colombo, aveți nevoie la stația de autobuz Colombo să ia autobuzul - 1 (Colombo - Kandy) sau 1-1 (Colombo - Kegalle Kegalla) și conduce la oraș Kegalla. Apoi trebuie să schimbi autobuzul 881 la Pinavella. Durata aproximativă de călătorie - 4 ore.

Dacă veniți din Kandy, trebuie să luați autobuzul numărul 1 la stația de autobuz și să mergeți la Kegalle, apoi să luați numărul de autobuz 881. Durata aproximativă de călătorie - 2 ore.

Pentru adulți, o vizită costă 2500 rupii, pentru copii 1.000 de rupii. Acest cost include doar uitam la elefanti, modul in care mananca si inota in rau.

Există chiar un program pentru hrănirea și îmbăierea lor și se recomandă să conduci până la acest moment, deoarece în restul timpului nu se întâmplă nimic deosebit.

• 9:00 - hrănire, 10:00 - înot
  • 13:00 - hrănire, 14:00 - înot

Am ajuns la 12 ani și aproape o oră trăim în căldură, este chiar insuportabil de fierbinte și chiar în chiar soarele.

Ride pe elefanți nu puteți pentru nici un ban, pentru că pur și simplu nu este un astfel de serviciu. Dacă vrei cu adevărat să călărești un elefant, atunci poți să te apropii de orice muncitor de la canisa și să întrebi unde poți să conduci un elefant. Aproape toată lumea va fi de acord să se întâlnească cu tine după o vizită la canisa tine și te duc la o fermă privată din apropiere, unde vă aflați și să fie capabil de a merge pe elefanți, prețul aproximativ de Rs 1000 pentru un cal, dar, de asemenea, puteți negocia.

Cu toate acestea, un pic de prudență - foarte des, am citit despre ea pe internet înainte de călătorie aici, și de a face în timp ce călătoresc la creșă elefant - ne-am întâlnit alte ferme cu elefanți, și dacă nu a știut cum să se uite este mare pepinieră elefant în Pinnavele, grăsime -Tuckerii vă pot duce la altul, la o grădiniță privată, au acolo cu toți gazdele aranjamentului. De aceea, fi vigilent!

În această casă de elefanți trăiesc mai mult de 80 de elefanți. Grădina de elefanți a fost înființată în 1975 pentru a ajuta elefanții aflați în junglă fără mame. Dar, în viitor, grădinița a fost completată cu elefanți, răniți în timpul războiului civil și afectați de braconieri. Și bineînțeles, în creșă s-au născut elefanți mici. Ca urmare, această creșă de elefanți a devenit cea mai mare din lume în ceea ce privește numărul de elefanți păziți în captivitate. Desigur, este trist să realizăm, dar elefanții au fost ajutați odată aici, dar s-ar putea să se termine mai rău.

Așadar, am cumpărat cu succes bilete de intrare, ceasul a fost de aproximativ 12.20, adică cu o jumătate de oră înainte de a alimenta elefanți și de a scălda în continuare. Am intrat pe teritoriu, soarele a ars nemilos, atâta timp cât am fugit din umbră câteva minute pentru a face poze cu elefanții. După ce am intrat pe teritoriu, am mers cu toții în speranța de a vedea mulți elefanți și, în cele din urmă, am văzut un loc deschis unde erau mulți elefanți, au mers unul după altul, unii mâncau ceva. Este foarte frumos aici, în depărtare, munții pot fi văzuți, am petrecut o jumătate de oră aici, apoi am continuat să hrănim pe elefanții mici.

Doi lucrători pepinieră au hrănit doi elefanți mici din sticle. Era atât de dulce, nici măcar nu descrie în cuvinte. Ne-a plăcut cu adevărat.

În continuare ne-am dus la râu pentru a merge la ea timp de 10-15 minute, am plecat mai devreme, decât elefanții, pentru că au vrut să ia un loc în cafenea, care stau de-a lungul râului, la umbră și sorbind sucuri proaspete ceas elefanți scăldat. 🙂

Am așteptat elefanții! Ei au mers încet, dar cu siguranță să înoate. Unii s-au dus la apă de partea lor, alții s-au turnat cu apă, iar al treilea au curățat și spălat muncitorii locali.

În timp ce îl hrăneam, elefantul a rupt lanțul închis și a început să meargă pe mine pas cu pas. Bananele s-au terminat aici, iar elefantul a continuat să tragă și să-și tragă portbagajul spre mine. Am venit la ajutorul aceluiași om care mi-a vândut banane, el sa speriat puțin și el a ieșit în spatele gardului. Mi-a plăcut foarte mult să hrănesc elefantul!

Avem încă 20 de minute sa uitat la elefanți scăldat și a decis să meargă mai departe în Nuwara Eliya, deoarece timpul a fost de aproximativ 4 în după-amiaza, și a trebuit să avem timp să te un motoretă înainte de lăsarea întunericului.

Elephant Nursery ne-a placut foarte mult acest loc, am inclus imediat în lista pentru o vizită la insula Sri Lanka, când a existat în Rusia. Un loc foarte spiritual, peisaj frumos, uimitoare elefantii, ele sunt numite sunt numite cele mai mari suflete bune din lume. Acest lucru sa întâmplat un pic de fuziune cu natura, destul de scurt, dar ne amintim încă acest loc ca fiind unul dintre cele mai interesante locuri din Sri Lanka.

Informații utile

1. Conform experienței personale, este mai bine să veniți la eleganții de hrănire și scăldare până la ora 9 dimineața, deoarece la ora 13 este foarte cald.
  2. În această canisa, nu poți călători cu elefanți, dar dacă vrei, îi poți călări în ferme private învecinate.
  3. Puteți urmări elefanții înotați în cafenele situate de-a lungul malului fluviului.
  4. Vizionarea înotului de elefanți este absolut gratuită, dacă vă decideți să stați la un hotel cu vedere spre râu.

Grădina de elefanți din Pinnavel este situată aici: