Cum să prindă cruciul în iaz

Aveam probabil 13-15 ani în acest iaz. M-am gândit că în acel timp era deja uscat, dar un pescar mi-a spus că mai există apă acolo și chiar crucianul îi pasă. Așa sa întâmplat că era puțin timp pentru pescuit și am putut prinde doar până la ora 10 dimineața. Cu un astfel de timp limitat a fost posibil să mergem doar pentru pescuitul crucian dimineața.

Știam bine drumul spre locul de pescuit bine, am ajuns acolo repede. Pe malul iazului erau câteva locuri călcate, aparent, cineva a fost prins recent. M-am dus unde, judecând după tot, ar fi mai puțin vânt, pentru că chiar și la cinci dimineața un val era deja pe apă care ar putea împiedica pescuitul.

Cu punctul în care voi prinde, am decis, acum trebuie să frămân momeala. Am folosit magazinul cu miros de usturoi, și în compoziția făinii de floarea-soarelui adăugată. Ambele mirosuri de crap crucian sunt foarte interesate.

Am măsurat adâncimea, dar acolo nu este. Voi spune asta: la o distanță de 7-9 metri de țărmul iazului, adâncimea este mai mică de 30 de centimetri. Cum poți să prindă o astfel de superficială? Trebuia să caut un alt punct. El a mers de-a lungul țărmului și a certat un loc mai adânc. Acolo, la o distanță de turnare tijele mele aveau doar 40 de centimetri, dar este mai bine decât 25.

Am ajustat tijele de pescuit, am hrănit punctul. Puteți să așteptați mușcătura. Mai întâi, o carassă mică a venit la furajul, care stătea în apropiere, pentru că chiar înainte de Zakarma erau mai multe mușcături, un mugur tragea viermele din cârlig.

Pe apă, au început să apară bule de aer: acest crucian a început să stoarcă, adică să se scurgă pe fund, să adune mâncare.

Am prins trei tije de pescuit, iar când a fost spart zgura, a trebuit să amâne una, nu am prins întotdeauna două. Nu a suferit moartea, dar mărimea crapului crucian: din cele zece crapuri prinse în acest iaz, numai unul era de dimensiuni normale și ar rezista cel puțin un pic la debarcare.

M-am dus acasă mai devreme decât mi-a plănuit la jumătatea a opt. Am luat o duzină de crap împreună cu mine, restul a fost eliberat imediat.

În iaz există o mulțime de prăjituri mici și nu oferă ocazia de a-și croi carate mai mari. Partea inferioară a iazului este probabil nisipos, pentru că nu puteam introduce greu suporturile tijei. Dacă în partea de jos este puțină cenușă, atunci nu există destule furaje, nu există unde să trăiți pur și simplu motyl și alte gândacuri și viermi. Lipsa alimentelor naturale afectează mușcătura și creșterea crapului crucian.

Dar oricum, acum voi ști unde puteți să prindeți rapid un stiuc pentru un stiuca.