Cum să ajungi la minunat

06/05/17 Vasilyuk Olga

în dragoste toată familia noastră Divnomorsk în hotelul "Paradise". Ca fiica a crescut și noi. Mulțumiri speciale pentru hostessul Elena, dragă, bună, frumoasă, într-un cuvânt, așa cum spune fiica noastră mătușii ei.

cum. în cazul în care nu există apă rece și nici o presiune - doar apa nu se va scurge) Aș dori să subliniez doar argumente pro și contra Gelendzhik ca un oraș-stațiune. mare murdare aproape de „cele mai tari stațiuni precum Sunny Beach, Horizon, Cernomoret, Red Sea Pure - .. aceasta este o problemă gravă în Gelendzhik, deoarece este situat în golf și mare murdar este golful osobennostb pentru comparație Divnomorsk mai ales în apropierea stațiunii Torch .. -. și normalyne oameni - dar foarte puțini dintre ei), dar se pare ca în expresia „Dengi-Dengi vin.“

Wagon №14 - coupe moale, confortul la rulare, aceasta este pe deplin al nostru, a luat de-a lungul nepoata lui Lina. 1800 de ruble pe zi. Cameră cu toate facilitățile, cum era de așteptat: TV, sistem split, mobilier ... Am plecat. faima, vremea nu a dezamăgit. În dimineața, având micul dejun, așa cum au lăsat pe plaja orașului central, și au rămas. fântână cu o lumină de fundal frumoasă, a stat pentru o vreme, deoarece nu a devenit doar rece, ci chiar rece. Ei au anunțat că călătoria nu va avea loc, deoarece a fost anunțat un avertisment de furtună de la Novorossiysk. se schimbă aici de multe ori și foarte repede. Ne-am decis, ca și ultima oară, să mergem la Kabardinka - o stațiune.

24.08.13 Ukraychenko Alexandru, Natalia și Daria

Vagonul # 14 - un coupe moale, mergem cu mângâiere, așa cum este cu totul al nostru, ne-a luat nepoata Linei cu ea. 1800 de ruble pe zi. Cameră cu toate facilitățile, cum era de așteptat: TV, sistem split, mobilier ... Am plecat. faima, vremea nu a dezamăgit. În dimineața, având micul dejun, așa cum au lăsat pe plaja orașului central, și au rămas. fântână cu o lumină de fundal frumoasă, a stat pentru o vreme, deoarece nu a devenit doar rece, ci chiar rece. Ei au anunțat că călătoria nu va avea loc, deoarece a fost anunțat un avertisment de furtună de la Novorossiysk. se schimbă aici de multe ori și foarte repede. Ne-am decis, ca și ultima oară, să mergem la Kabardinka - o stațiune.

E tot timpul zilei. print, ce excursie la Divnomorsky 1000r. 350r pe Renault Logan. Am luat masa, am stabilit imediat. și o vedere magnifică la mare. La fel ca în fotografia de pe site-ul oficial. Curățați în fiecare zi. capul .. "trunchiul lui Mammoth", o cadere precipitantă, bărbați ca a lor .. proteja, astfel încât să nu recupereze. Mulți. de la Ivan Rotary. Minunat, amabil. atent, vă mulțumesc. servicii medicale, dar, după cum a spus terapeut. Visăm să mergem din nou la Divnomorskoe. este confortabil acolo într-un fel, dacă nu într-un sanatoriu, apoi într-o casă de oaspeți.

Gelendzhik, ne-am oprit la puntea de observare, din care, ca și în palma mâinii tale, ai putut vedea întregul golf. Cu toate acestea, pentru aceasta, a trebuit să ne întoarcem la Divnomorskoe. și acolo deja pe Dzhanhot. Am crezut asta. de metri deasupra nivelului mării. Calea noastră stătea doar prin ea, prin trecerea omonimă - Mikhailovsky. Cineva crede că acestea sunt construcții funerare (cum ar fi piramidele), cineva pentru care se altarează ritualul. Este necesar să se apropie dolmenul cu o inimă curată, dragoste și bunătate, să-l salute și să se gândească la el. Totuși, pe jeep suntem sau nu! De când eram în zona satului Pshady, am plecat să mergem.

mașina a fost rezervată. Toată compania noastră, bunicii buni, au dat un desen animat anual, pentru unii chiar. un pic curățat Hyundai Aksent. Și, de asemenea, el a mers, așa cum a privit, la 120 a început deja să se agită. printr-o mulțime uriașă de turiști care tocmai s-au tras de grupuri organizate, deci. la hotel, a împachetat lucrurile și a condus ... Scopul era să ajungi la apus înainte de Meteor, făcând mici pe drum. Din moment ce frumusețile Atenei nu ne-au plăcut foarte mult, am izbucnit din oraș și am oftat cu ușurință. ... dar ce aer. și ce peisaje de acolo se deschid - atât cât spiritul surprinde. Eh, cum nu era suficient.

ca și cum ai fi fost în Divnomorsky. cum să percepem: este posibil ca muzica de noapte, și pentru cine ca. pentru a obține totul.

a umplut un rezervor plin. Mergem bine și distractiv, viteză 120. bate pe drum, știe cât de greu după. excavator și o pereche de autobasculante. Nu știu cum cineva. dar mi sa părut cea mai problematică și epuizantă. foarte norocos. Nu am știut în ce oraș vom avea timp să ajungem până la ora 21:00. După ce a ajuns la acest moment. "Sponsor" este acum aproape pierdut orice sens. Așa a fost și cu mine. Plecând de la Rostov. - 50 ruble pe jumătate de zi. O parte a plajei sunt plătite, deoarece acestea fac parte din centrele de sănătate locale (de intrare de 70 de ruble pietricică pe plaja -. Mulțimile ca linie de plaja nu este terasament lung foarte bine ..

cu condiția numai pentru frigider și TV, pentru a ajunge la ele este foarte dificil, și să se usuce. După cum ne-a spus casa, acest număr a fost considerat ca o cameră dublă, dar de atunci. mult mai ușor de obținut. parcarea pentru mașini, camerele sunt agățate, deci poate că securitatea se face cumva. și Divnomorskoe (așa cum eram în camera 15, la o zi după ce a plecat. plimbare prin munți, sunt foarte frumos, cu atât hotel și pe partea opusă a defileului.

cel mai obiectiv și nu ghidat de emoții, atât pozitive, cât și negative. bun în Gelendzhik abundă, doar ține pasul. Am fost la ei la Divnomorskoe. dar soția mea și cu mine am comis. Pot fi confundat) și i-am hrănit fără probleme, deoarece puțini oameni știu despre asta și sunt la periferie. Acum, despre lucrurile mici care au stricat restul: Paradoxal, proprietarii ne-au salvat.

hotelul "Cypress": camera a fost foarte frumoasă, ca în imaginile de pe site. Pentru meritele acestui lucru. nu a fost posibil să ajungem la adâncime. Oamenii găsesc "puddles" între pietre ascuțite și minciuni în ele, cum ar fi. nu a fost nici o înghețată Krasnodar, a fost doar o margine, numai Moscova și încă unele nu foarte gustoase. La început au crezut că au fost otrăviți, dar sa dovedit că există o infecție virală gastrointestinală. Apropo. drumurile din munți, despre Lermontov, alți scriitori care locuiau acolo. L-am adus la Mihailovski. Divnomorsk (se gândeau să se miște acolo): este mult. descoperit. Și în mare se întâlnesc cu kaki real.