Ce mp3 player este mai bun - recenzii comparative, evaluări, comentarii

În mod tradițional, playerul portabil a acționat ca sursă de muzică în acele cazuri în care un sistem audio staționar este într-un fel inaccesibil. A fost întotdeauna un fel de compromis, unde miniaturizarea a fost realizată cu prețul unui număr de victime în domeniul fiabilității sănătoase. Acum, situația sa schimbat semnificativ.

În această examinare, nu am propus să colectăm toți reprezentanții de la high-end de buzunar. Această tehnică este doar o nouă clasă - aici există, de asemenea, modele de succes și cele care dispar aproape în ziua apariției. Dar în sine, curentul din lumea audio este interesant și promițător. A fost formată în vid care exista întotdeauna între echipamentul audio staționar și jucători de buzunar în masă.

Întrebări și răspunsuri (5)

Cel mai bun jucător

pentru anul în care am schimbat 3 ipod nano 6,7 G. Sunt angajat în sport tot timpul # 40; alergând, bicicleta # 41; pot spune că aceasta este cea mai nesigură dintre jucători: # 40; contra: glitches regulate, călătorii brusc și rău ține încărcarea bateriei, se teme de umiditate 2 dintre cei trei jucători nu au putut fi stabiliți în serviciu din cauza loviturii banale a transpirației # 41; Acum aleg de la Sony, sunt recunoscător tuturor recenziilor bune, că au un sunet mai bun decât Apple, nici măcar nu discut:

Apple are un sunet bun, mai ales pe iPod Video. Nu creează un efect wow. dar nu apasă pe urechi, în special eșecurile de frecvențe nu este prezent, o scenă destul de largă, care asigură o imersiune totală în muzică, cele mai potrivite căști, în opinia noastră le - Koss Porta / Sporta Pro

Nu știu de ce conduci atât de mult pe un epl. Nu înțeleg! Mă voi manifesta singur proprietar X7 COWON cu hard disk 120gb.i iPod tuch5 32gb.so mine auzind totul este în regulă el cânta în oblasnoy piesa de teatru Filarmonica skripke.nemnogo sunet mai mult de argint pe Kavun pe iPod-uri mai metal.No din ea este o iluzie că, în cazul în care nu se compara in mod constant ceea ce este un lucru lăudabil! deci nu este necesar să se dea o Chur o superioritate mai mare asupra epl.kstate COWON asculta muzica grea, până când death.neznayu brutală poate fi în alte genuri, ele sunt în mod diferit pentru a suna chiar dacă mă îndoiesc!

Spuneți-mi, vă rog, ce playere mp3 pot reda fișiere stereo în modul mono? Am auzit doar o ureche și este important pentru mine să aud atât canalele din dreapta cât și din stânga ale căștilor.

Mi sa spus că SanDisk Sans Clip poate face acest lucru, dar pe site-ul oficial al SanDisk ...

Răspunsuri (1)

Ajutați-vă, vă rog, să alegeți cea mai bună variantă de player MP3 și căști. Voi asculta muzica din toate directiile. Calitatea de mp3 de la 192k / bit la 320kb. Gata să plătească până la 40 000 de ruble pe jucător și căști.

Răspunsuri (4)

Partajați link-ul: