Carne de câine

Cu toate acestea, în ceea ce privește gustul, permiteți gurmanzilor să judece. Îți spun cum am prins prima dată heringul Don.

Prietenul meu Alexandru mi-a promis mult timp să mă duc la această excursie de pescuit fascinantă. Și apoi - a condus cu mașina:

Drumul spre Semikarakor nu este aproape. În timp ce am ajuns acolo, am pregătit uneltele - am început să studiem zorcul de seară. Am plecat pe bărci. Ancorele curente sunt greu de ținut. Dar prietenul a avertizat:

- Într-un loc liniștit, nimic de făcut. Heringul de pe jet deține.

Pe jet, deci pe jet.

unelte Relaxarea - un cadou pentru Sasha: tija de filare normală cu „Neva“, dar la capătul liniei de pescuit în loc de filaturi sinker destul de grele, și deasupra ei pe centimetri scurte de cinci, lese - cinci cârlige, ascutiti, cu pus pe batist lor alb. Le coborâți în apă și începeți să vă mișcați: în sus și în jos ... Cambrics joacă, leagăn, cum ar fi prăjit în flux. O hering ce așteaptă ...

Citiți și: Gustări originale din rețeta hering

Deja la a treia sau a patra lovitură simt o lovitură scurtă și ascuțită. Tăiere - și în aer scoate corpul îngust argintiu de hering. Gura heringului se micsorează convulsiv, o bucată de cambrică albă se scoate din ea. Adânc înghițit. Este bine ca cârligul cu un front lung și complet înghițit hering este complicat.

Îndepărtează prada de pe cârlig, o ucide și o arunc într-o găleată cu o soluție salină concentrată. Am pregătit soluția pe sfatul unui prieten în prealabil: jumătate de halbă de sare o treime dintr-o găleată de apă. Aceasta este și specificitatea capturii. Heringul este foarte delicat, într-o cușcă, chiar și spațios, adoarme rapid. Prin urmare, experimentați Don pescarii, pentru a salva peștele, imediat, într-o barcă, sare.

Timp de o jumătate de oră am prins o duzină de heringuri. Și apoi, circumcis. Oh, cum am putea înșelat - și în straturile superioare au fost încercarea de a prinde, iar cablajul plumb manșoane - iar seara orice mai multe mușcături. Dar asp pe jet rassochovanichalsya în vigoare! Lovituri puternice, urmate de un ventilator împrăștiat în direcții diferite, o mizerie, au urmat unul după altul. Dar, de asemenea, cu cleanul au suferit un regres: momeli biban lumina ocazional se găsesc într-un rucsac, el nu a vrut să ia, și un „zhereshinoy“ scule speciale cu legat la penele de tuburi nu au fost cu el.

Citește și: Rețeta pentru decaparea heringului Don

O furtună puternică a trecut noaptea. Câteva dintre ele au creat o ploaie torențială. Dar dimineața era clară, fără un singur nor. Și ce mușcă! Herringul a durat continuu, câteodată câte două sau trei bucăți. Numai platanul va ajunge în partea de jos, și va face o scurtă leagăn - și imediat tuk-tuk! Trageți în sus - linia se mișcă, stropind în toate direcțiile. HERRING nu renunță doar la asta. Dacă vă prindeți de pe o barcă gonflabilă, trebuie să fiți extrem de atenți să nu străpungeți croșeta de bord.

Am observat că heringul nu era întotdeauna același. Stăteam pe barcă mai aproape de țărm, înainte de întoarcerea albiei și m-am înfuriat mai des. Pe șosea, unde multe barci au fost bătute, heringul era mai rar. Prin urmare, jetul în sine nu este uniform, de asemenea, trebuie să caute trasee de pește prețuite.