Sunt un jucător

Răspunsuri dificile. Jurnalul lui Gall

• Sunt un jucător

Un alt Karliya a spus că ea, Frey și Gull au fost "Nightingales" - pastorii ministrului zeitei Nocturnal. Ei nu sunt doar membri ai ghildei hoților. ei sunt păzitorii unor secrete.

Karliya ma avertizat să nu am încredere în nimeni. Oamenii din jurul lui Frey pot fi în jur. Afișarea în Guildul Hoților este periculoasă. Frey este șeful Guildului și sunt doar un începător. El va spune că vreau să-l omor și toată lumea îl va crede și mă va ataca. Trebuie să mergem imediat la Colegiul Winterhold.
    Întreaga mea găsită în taverna "Vatra înghețată" din Winterholm în sine. Întregul a povestit povestea despre cunoștința lui cu Gallus. În plus, el sa uitat la jurnal și a spus că a fost scris în limba Falmer. O astfel de limbă este cunoscută de Colcellmo, un magician al curții în Marcart. Acolo am plecat.
    Kolselmo, ca de obicei, a efectuat cercetări asupra artefactelor Dwemer în Cetatea Podkamennaya. Kolselmo lucra la opera vieții sale. Această lucrare este dedicată dialectului Fallmer, dar Kalselmo a refuzat să mi-o arate până la finalizare. Așteapta până când lucrarea este terminată este să te îngropi în viață. Prin urmare, am decis să intru în Muzeul Dwemer și să găsesc cartea lui Kolselmo. Cheia muzeului mi-a fost dată singură
  • Sunt un jucător
    Kolselmo, când am explorat ruinele lui Nchuand-Zel. așa că am intrat fără probleme în muzeu. Din muzeu, m-am mutat la laboratorul Kolselmo. Acolo, în cameră, am găsit o baghetă de păianjeni de control și Jurnalul de Laboratoare din Aikantor, care vorbea despre un personal care rula păianjeni Dwemer. Am decis să nu furem personalul, voi aștepta până vor învăța să o folosească.
    De-a lungul laboratorului, gardienii au rătăcit. Au protejat acest loc de la astfel de oaspeți nedoriți ca mine. Am trecut prin ușa din spatele tronului. În timpul primei mele vizite la Laboratorul Kolselmo a fost închisă, dar acum cineva a deschis-o. În spatele ușii era un coridor, la care erau capcane pregătite sub formă de lame rotative, care într-un singur moment puteau fi tăiate în bucăți. O mișcare ciudată și capcane ar putea funcționa. Într-una din ramurile acestui coridor, în spatele mecanismului era un piept cu o încuietoare a clasei "master".

Am coborât pe treptele de mai jos. Apoi a devenit dificil pentru mine să respir, aerul a fost saturat cu un fel de gaz caustic. Este bine să existe plăci de presiune pe podea, care au oprit temporar fluxul de gaze verzui caustice. Deci, alergând de la farfurie până la farfurie, m-am mutat. Am trecut pe toată coridorul otrăvit, dar pe lângă cadavrele gărzilor
  • Sunt un jucător
    Markarth nu a găsit nimic.
    Apoi am urcat scările cu două etaje mai sus. M-am trezit din nou în partea de laborator supravegheată de gardieni. A fost și Aykantar, nepotul lui Kolselmo. Laboratorul enchantoarei a fost înființat aici. iar pe unul dintre rafturi se afla cubul-puzzle Dwemer. pe care Melory o va cumpăra cu bucurie. Pe masă, care stătea pe Aykantar, se afla cartea "The Double Secret".
    Prin ușă, am ieșit pe balcon și de acolo am ajuns la Turnul Collsmo. Am intrat în camera principală a turnului. Era decorat cu un centurion în picioare, în colț, cu pergamente stranii cu simboluri de cărbune atârnate pe pereți. Aici a fost echipat laboratorul alchimistului și al vrăjitorului. Pe birou era cartea "Kaimervamidium".
    Plecând din cameră, am văzut o piatră uriașă, care era împrăștiată cu scrisori necunoscute. Aceasta a fost cheia jurnalului lui Gall. Trebuia să copiez toate scrisorile. Am luat o rolă de hârtie și de cărbune din cameră și am copiat scrisorile.
    Numai am terminat să fac o copie, așa cum a intrat Aikantar în turn cu gardienii. Au început să se uite în jur ca să mă prindă. Dar m-am îndreptat cu ușurință în jurul lor pe platforma de sus, am sărit în jos și am urcat la ușă. Din balcon am coborât la cascadă. Am căzut în apă imediat lângă fierarul lui Markarth. După ce a ieșit și a dat asigurări că nu există nici o urmărire,
  • Sunt un jucător
    M-am dus la Winterhold la Entrie. Am găsit Entira în subsolul unei taverne. Împreună cu el era deja Karliya. Întregul jurnal al lui Gall. Se pare că Mercer Frey a luat bani de la trezoreria Guild. În plus, a pângărit templul lui Nocturnal, patronul hoților, care a jurat să se apere ca unul dintre Soloviev.
    Acum, adevărul este cunoscut, trebuie să mergeți la Riften și să spuneți membrilor breslei totul. Karliya a mers, de asemenea, la Riften, în "Cantina sălbatică". Înainte de a pleca, mi-a dat lama lui Nightingale, care a aparținut anterior lui Gallus.