Satul tradițional de bata, Bulgaria - recenzie de autor, ore de funcționare, prețuri, colectare de copii

Kid reia

Satul Bata este situat în regiunea Burgas într-o frumoasă zonă muntoasă. Puteți ajunge la Nessebar cu mașina în doar o jumătate de oră. În funcție de standardele locale, satul Bata este considerat o așezare destul de mare, număra mai mult de 1200 de persoane. Mulți oameni indigeni lucrează în complexul etnografic local, unde turiștii vin din aproape toate stațiunile din Bulgaria.

Centrul etnice din apropierea satului Bata este de câteva yards combinate, în fiecare dintre acestea există magazine, pavilioane cu îmbrăcăminte națională, atelier de ceramică, unde puteți vedea cu proprii ochi, ca un maestru priceput de a lucra cu lut, cuști cu animale (capre și oi). Pentru cei mai tineri vizitatori ai complexului etnic oferă divertisment de bună - de echitatie într-o căruță trasă de un măgar ascultător elegant. În inima complexului este crescut vatră închisă, în cazul în care în fiecare zi demonstrează spectacolul principal al serii - dans pe cărbuni.

Deci, vă invităm la o vacanță veselă, începând cu sunetele melodioase de gogoașă și raci tradiționale. Dupa o plimbare in jurul magazinelor si magazinelor, turistii sunt invitati la mese ospitaliere, acoperite in conformitate cu toate regulile ospitalitatii bulgare. Pentru început, oaspeții sunt serviți o supă de fasole delicioasă și aromată, după care vine rândul de kebab shish de pui și salată de magazin. Copiii degustă cu un pepene verde de zahăr, iar adulții își savurează vinul roșu și alb excelent dintr-o pivniță locală.

Ce este necesar pentru orice turist normal? Desigur, pâine și circuri. Ambele în centrul cultural și etnic al Bath sunt abundente. O cină consistentă este însoțită de un spectacol folcloric de divertisment. Sub bătălia de tobe și sunetele de gafe din jurul focului, se desfasoara o performanta uluitoare. Situându-se în jurul zonei cu șemineu, oaspeții ascultă pompierii locali, dansând desculți pe cărbuni fierbinți. Căldură, spray-uri de foc și "yoghini" locali, echilibrându-se pe capetele roșu-fierbinți cu copii în mâini - toate acestea permit turiștilor să obțină culoarea locală în întregime.

5.00 Evaluare generală

După ce am vizitat satul bulgaresc Bata, există o mulțime de emoții pozitive, ne bucurăm că am ajuns să cunoaștem mai îndeaproape cultura și bucătăria bulgară

Citiți toate recenziile