Miracolele Sfântului Matrona - 5 pagini

Bună seara, dragi admiratori ai binecuvântatului Matronushka!

În ziua de azi, duminică, în Sf. Ioan vacanță Botezătorul, am condus notițele în Mănăstirea Pokrovsky, și să le atașați la moaștele Matrona drept al Moscovei, și a cerut Matroana privind performanța cererilor tale, i-ai dat să citească.

Pentru toți donatorii care au sprijinit activitatea site-ului „Familiei și Credință“, am pus o lumânare mare în fața relicvelor babele binecuvântat! Și vreau să mă exprim, și în numele întregii echipe - mulțumesc! Datorită sprijinului financiar dvs., site-ul nostru ortodox „Familie și credință“, continuă să funcționeze, și, în special, să ia scrisoarea dumneavoastră la mănăstirea Pokrovsky la moaștele sfintei Matrona Oxbow!

Rugăciunea față de sfânta matronă, familie și credință - partea 21

Bună seara, dragi admiratori ai sfintei binecuvântate Matrona a Moscovei!

În sărbătoarea mare și solemnă de astăzi a Sfintei Treimi, eu cu sentimente vesele am vizitat Mănăstirea de mijlocire!

Birches erau peste tot. Și icoana miraculoasă a Sf. Matronușcă, sfinții moaștelor ei, Biserica învierii, Biserica de mijlocire și chiar pe stradă. Cu frumusețea lor delicată, ei au subliniat solemnitatea Zilei Sfintei Treimi!

După Sfânta Liturghie, m-am dus la Biserica mijlocire, și a pus o lumânare mare în fața relicvelor donatorilor noștri care au sprijinit și să sprijine activitatea site-ului nostru „Familiei și Credință“. Apoi mi-am aplicat toate notele la moaștele Sfântului Matronushka și am cerut mijlocirii noastre să vă citească toate cererile.

Minunile Sfântului Matrona - 4 pagini

Caldă Tatiana. arcul mic pentru tine și întreaga echipă! Am scris scrisoarea mea la începutul săptămânii. Sâmbătă, ea a lucrat în grădină, și pe timp de noapte culcat și a adormit până dimineața, ea nu se aștepta. Matroana a avut un vis, amintiți-vă că a pus capul pe mâna și doar se uită la ea, iar ea a mers menya.A când Matrona, răspunsul la întrebarea mea, chiar am scris Matrona, am cerut ajutor, am primit doar în această dimineață , asta e ceea ce ne Matronushka.Blagodaryu ai DUMNEZEU! pentru dragostea ta, pentru sfinți, pentru sfânta Matrona, pentru oameni. care ne ajută, ne învață. cum să trăiești!

Galina, seara bună!
A fost plăcut să citiți povestea minunată în care se simte mila Sfântului Matronușka!
Dumnezeu să vă ajute potrivit rugăciunilor ei sfinte!

Rugăciunea față de sfânta matronă, familie și credință - partea 21

Bună seara, dragi admiratori ai sfântului Matrona de la Moscova!

În această duminică am luat toate scrisorile de scrisori ale mănăstirii Pokrovsky și le-am atașat la moaștele celei fericite Matrona. Și, de asemenea, a pus o lumânare în fața sfintelor moaște ale lui Matronushka pentru toți cei care au susținut donarea lucrării site-ului ortodox "Familia și credința"! Și l-am rugat pe Sfântul Matronushka să îți îndeplinească toate cererile.

Vreau să vă reamintesc că este absolut necesar să citiți duminică acathistul la Sf. Matron.

În zilele noastre există o mulțime de oameni care consideră că este corect să se roage "în cuvintele lor".

Rugăciunea față de sfânta matronă, familie și credință - partea 21

Hristos a înviat! Dragi admiratori ai Sfintei Matroni din Moscova!

Duminica de astăzi, am vizitat din nou Manastirea Pokrovsky - acest loc minunat și sacru în centrul Moscovei, unde odihnesc sfintele moaște ale Matrona Fericitului de la Moscova.

După ce sa rugat la altarul sfânt al Matrona, am pus numeroase dvs. cereri de relicve și a cerut ugodnitsu Hristos cu privire la executarea Domnului Dumnezeul tuturor cererile voastre, prin rugăciunile sfântului Dumnezeu ugodnitsy Oxbow Matrona de la Moscova!

Ziua canonizării Sfintei Matrine drepte a Moscovei

Buna ziua, dragi vizitatori ai insulei ortodoxe "Familie si Credinta"!

Astăzi, 2 mai, ziua canonizării sfântului Matrona de la Moscova!

Să citim scurta viață a acestui minunat slujitor al lui Dumnezeu.

Binecuvântată Matrona (Matrona Dmitrievna Nikonova) sa născut în 1885 în satul Sebino, județul Epifan, provincia Tula. Familia nu era foarte bogată, iar fata era deja al patrulea copil. De aceea, părinții urmau să o ducă la orfelinat înainte de a se naște.

Rugăciunea față de sfânta matronă, familie și credință - partea 21

Bună seara, dragi admiratori ai sfintei binecuvântate Matrona a Moscovei!

În zilele de sărbătoare de duminică, am făcut o călătorie de pelerinaj la Mănăstirea de mijlocire!

În liniile umane lungi, salcia - simbolul primăverii sufletelor noastre nemuritoare - a fost adesea văzută!

Soarele de primăvară a încălzit întreaga piață de mănăstiri, toți oamenii care au venit la Sf. Matronushka și au dat tuturor speranța pentru un miracol!

Minunile Sfântului Matrona - 2 pagini

Minunile Sfântului Matrona - 3 pagini

Bună!
Bine, să împărtășești cu noi povestea ta minunată!
Ajutându-vă la sfânta binecuvântare Matron și în viața ulterioară!