Recenzii de filme

Breaking în comedie germană jumătate în spiritul "1 + 1"

Recenzii de filme

tip german simplu cu un nume din Sri Lanka dificil moștenit de la tată strict, Salia Kahavatte (Kostja Ullmann), la școală și un stagiu într-unul din restaurante. În sectorul de servicii, el vede un mare viitor, visele de a lucra într-un hotel de prestigiu, și, probabil, începe afacerea dvs. de hotel. Cu toate acestea, totul se prăbușește literal într-o singură zi, când Kahavatta pierde din vedere. Are o boală ereditară rară, din cauza căreia se produce detașarea retinei. Tipul vede acum doar 5% din ceea ce se întâmplă în jur, dar nu intenționează să renunțe la vis. Sally trenurile de auz și de memorie, de obicei, sa încheiat, mai degrabă decât o școală specială și se va face un stagiu la hotel prestigios. Problema este că nicăieri cu CV-ul său, în cazul în care este indicat despre probleme cu viziunea, nu luați. Ca rezultat, Kahavatte decide să curețe acest loc nu este adecvat angajatorii și cucerește un personal mare departament al hotelului Munchen. Cu toate acestea, pretinde a fi o persoană cu viziune perfectă, în care el a fost ajutat de mama și sora, contează cu atenție pașii din holul hotelului, și repetând cu Sally toate etapele interviului. Construit cu grijă pe o casa de fraudă a cărților, desigur, într-un anumit punct se prăbușește.

"Fără / se uită la nimic", încearcă repede să-și amintească pictura populară franceză "1 + 1". care a învățat publicul să perceapă persoanele cu dizabilități ca obișnuite. Succesul filmului francez sa bazat pe, desigur, duet actor talentat cu François Cluzet, Omar C în neobișnuit pentru un film pe această temă roluri - nu e primul snob mai plăcută într-un scaun cu rotile și un tip plăcut rustic, care nu are probleme de sănătate. Aici protagonistul afectează inițial acuratețea, eficiența și disponibilitatea de a ajuta - chiar și rivalul său Max (Jacob Matshents). Spre deosebire de Sally, Max nu diferă sfaturi excelente: Bea un afemeiat, vinovat în fața unui tată restaurator bogat și sa dus la practica neiubit într-un hotel de lux, dar este ușor și ajută cu adevărat un nou prieten. Această primă parte a imaginii într-adevăr arată destul de frumos, dar întreaga a doua jumătate a filmului creatorii săi dedice situația dificilă a personajului principal.

Recenzii de filme

Directorul „Nu /, în ciuda a tot,“ Marc Rothemund îndepărtat o dată drama „Ultimele zile ale Sophia Scholl“. și apoi a trecut la comedii precum "Ce germani fac". În acest film, se pare că el a decis să combine metode, încercate și testate în diferite genuri, dar pur și simplu nu a fost cea mai puternică parte a imaginii. În plus, în film, pe baza istoriei reale a scriitorului Salia Kahavatte. a simțit clar influența prototipului său. Există un sentiment că uitam de prima jumătate a imaginii, acest lucru Salia încă a spus regizorul și scriitorul: „Am avut, de asemenea, o astfel de viata grea # 33;“. Și a întrebat cum să-i explice în detaliu într-un film de aproape două ore.