Pescuitul pe Aidar sau pe burtă pentru fericire

După ce a citit diverse rapoarte despre pescuit pe Aydar, a telefonat Busygin și încă o dată convins că peștele era încă prins, a decis să meargă și să încerce. În această iarnă nu a fost vreodată, așa că am fost atrasă acolo. Prima sarcină a fost să prindă peștele, al doilea, desigur, va fi sigur că jig-ul este foarte rău și ar trebui să dăm preferință celor care se învârteau. Am strâns aproximativ o duzină de minoks de dimensiuni mici și, bineînțeles, momeală și am mers ieri cu un prieten la Fericire. Am ajuns la râu și nu am văzut nimeni acolo, cu excepția unui țăran care încerca să prindă o momeală. Am cunoscut un loc de anul trecut, dar tipul a pus echipamentul pe loc. Am fost forțat să merg în aval, încă mai existau locuri cunoscute de anul trecut.

Locul a găsit doar că, deoarece a existat o pauză mare de un metru cu trei, așa că a rămas. La prima instalare a tras o banda nu mai putin de o jumatate de chila, apoi au fost o pereche de adunari din care unul a fost rupt de unul de un cablu "super ne" achizitionat anul trecut la expozitie pentru 60 de grame. La naiba, o să spun foarte rar, a fost păcat să-l arunc, dar după acest pescuit am aruncat-o deja. Am prins încă două cârlige pe aceeași jig, pe aceeași momeală ca anul trecut, apoi tăcerea este completă. Am mers de-a lungul țărmului, dar n-am găsit locul atrăgător, nu am văzut nici măcar că ai spart. Tovarășul a prins patru bastoane la rândul vechiului Aidar. Mai mulți oameni au venit și au răspândit mai mult de o duzină de tije de pescuit pe o momeală și au ocupat toate curățenia la o distanță de 300 de metri.

Am încercat să-i trag pe vrăjitori și pe nimic, sau pe cei care se învârteau nu sunt la fel, și poate nu mi-a fost dat să cred în minunile științei și tehnologiei. M-am întors din nou la vechiul loc. El a marcat exact la banca, cel mult că nu este nici pe trestiilor și la celălalt capăt direct la împinge jiguri toamna auzit și a scos încă o cocoașă frumos, nu mai puțin decât primul. Patru perch este deja ceva și am fost deja fericit cu pescuitul. A continuat să bombardeze același țărm, dar un vânt puternic care a suflat chiar în față îl împiedica să se arunce cât mai aproape de trestie. Când totul este posibil, chiar înainte am avut timp pentru a curăța cordonul moale nefericit, așa cum am simțit că spin brusc îndoit și a țipat ambreiaj. A fost clar imediat, este un stiuc și o dimensiune destul de decentă. La început a plecat ușor, apoi a început adevărata luptă. De câteva ori am târât-o pe țărm și am privit de pe stâncă la această cravată și nu m-am gândit nici măcar cum să o ridice.

Sarcina era să o conducă, ca să fie obosită și apoi să se gândească cum să o obțină. Rezultatul luptei a fost aproape predeterminat, dar nu și-a pierdut speranța până la ultima. Când mi sa părut că era timpul să mă gândesc cum să-l ridic, mi-am amintit de chingi, pe care l-am atașat Velcro la rucsac. Cu o mână care deține cealaltă Dexter încearcă să elibereze net de aterizare, de obicei, timp de gazon pentru banda și el a scăzut, dar de data aceasta am tras banda, împreună cu un rucsac în care doar cinci kilograme de plumb. În cele din urmă, am reușit să eliberez podsack-ul și să-l dezasamintez, este chinamanul meu pliabil. Acum a devenit clar că mânerul nu va ajunge la apă și trebuie să meargă în jos pe faleza de mai jos, pe partea stângă se poate deplasa pe fundul în jos, am făcut deja atunci când a scos bas mare. În acel moment stiuca mea a fost din nou viu și a început să tragă din nou firul, apoi sa urcat în stuf și totul, nici acolo, nici acolo. După un timp, mă uit, din nou am ajuns la adâncime, am ieșit din stuf. În timp ce mă trezise, ​​oarecum slăbirea cordonului meu de rahat a rănit în jurul mânerului bobinei și nu am observat-o. Am fost doar pe cale să o tragă înapoi la mal, atunci când el se răsuci mânerul și ruperea cordului și a vedea ce trece prin inelul și sa oprit la marginea falezei. Am sărit ca și cum fericirea mea ar fi fugit de mine, mi-a căzut în stomac și am prins cordonul. A început să tragă monstrul prin cablu și el, monstrul, sa apropiat încet de țărm, apoi sa întors și sa dus din nou la mijlocul râului. Vad cum ultimele centimetri din cordon trec prin degetele mele si inteleg ca acesta este sfarsitul si va merge impreuna cu cordonul. Doar degetele ambelor mâini au fost zdrobite mai tare, pe măsură ce cablul a căzut. Credeam că am fost rupt, dar sa dovedit că știucul era doar liber de cârlig.

Pentru mult timp eram încă amorțit pe țărm, pentru o lungă perioadă de timp, tot corpul meu tremura. Au fost făcute o mulțime de greșeli, de la rahat de rahat, de la podsak și de la pierderea controlului de sine. După masa de prânz ne-am mutat în locul în care Busygin a fost prins duminică cu Vizhik. Am prins o perch și asta-i tot. Tipii au prins totul acolo. Am trecut deja de mai multe ori. El a bătut întreaga turmă și altul sau nu, și când este deja o întrebare.

Tvich, așa că n-am înțeles, nu am noroc și am prins pestii ca de obicei pe un jig. Rezultatul pescuitului este de cinci bucăți frumoase și o mare de adrenalină.