În norvegia cu mașina

De-a lungul călătoriei, nu am lăsat dorința de a rămâne undeva mai mult timp, cel puțin 2-3 zile. Dar am încercat să rămânem la programul nostru pentru a ne întoarce la Moscova la timp.

Ziua 1. Noginsk (Rusia) - Lappeenranta (Finlanda)

Începeți la ora 7.40, încărcați mașina cu provizii. 19 ore pe drum cu trecerea frontierei. Puteți ajunge acolo mai repede, dar nu ne-am grăbit, deoarece asigurarea mașinii (cartea verde) a început să funcționeze după miezul nopții. Apropo, cu privire la asigurare - poate fi emis în orice cort de-a lungul drumului, pe care există o inscripție "Carte verde". Prețul este același peste tot - 1550 de ruble timp de 15 zile.

În norvegia cu mașina

Am închiriat o casă de patru persoane în campingul Huhtiniemi (50 de euro pe casă). Alegerea specială, cu o recepție de 24 de ore (dacă nu este, atunci trebuie să vă avertizați în avans cât va ajunge, astfel încât să puteți lăsa cheile!)

Ziua 2. Lappeenranta - Ruokonen

Din cauza sosirii târzii, am depășit ora de check-out la Huhtiniemi. dar am fost lăsați să stea 1,5 ore. În acest timp, am avut chiar timp să ne plimbăm pe teritoriu pentru o vreme.

În norvegia cu mașina

Pentru a plasa următoarele nopți - Karkutahko Villas am ajuns înainte de întuneric și, probabil, a fost casa cel mai confortabil în care am stat vreodată - două etaje, cu 4 dormitoare, sauna, terasa cu gratar, PlayStation, un centru de muzică și o mașină de spălat vase de bucătărie mașină. Doar pentru 100 de euro pe zi!

Ziua 3. Ruokonen - Savukoski

Cu cât ne-am mutat mai adânc în țara Suomi (așa cum finlandezii numesc țara lor), cu atât mai puține mașini pe care le-au întâlnit și uneori au călătorit de-a lungul drumului cu o bandă de unu și jumătate.

În norvegia cu mașina

La fiecare 2-3 ore, vom face o oprire pentru a întinde picioarele un pic, au o gustare și să se bucure de frumusetea naturii (și, uneori, darurile ei - ciuperci si fructe: afine, afine, afine, vuietoare).

Opririle frecvente și un număr considerabil de kilometri s-au încheiat, de regulă, cu sosirea târzie la camping. Următoarea noastră locuință a fost Wilderness Hotel Samperi (85 de euro pe casa pentru patru). Am ajuns la el în jurul orei 2 dimineața.

Cheile au fost lăsate chiar în casă cu un coș de portocale plin de mâncare delicioasă - gemuri, cereale, fructe, șuncă, pâine, iaurturi.

În norvegia cu mașina

Dimineața am fost așteptați cu o surpriză plăcută - sauna a fost încălzită, pe care Klim a inclus-o după sosirea în camping. Când sa încălzit, am fugit până la râul Kemijoki, de-a lungul cărora au fost aranjate casele campingului nostru.

A spune că apa a fost răcoritoare înseamnă să nu spui nimic. Pe stradă era +15, în apă și chiar mai rece.

Ziua 4. Savukoski (Finlanda) - Honningsvåg (Norvegia)

În norvegia cu mașina

Am întâlnit în mod repetat cerbi pe drumurile din Finlanda și Norvegia. În cele din urmă, aproape că au încetat să mai fie surprinși, treptat obișnuiți cu aceste animale grațioase cu ochi inteligenți.

Pe drum ne-am oprit la un magazin de cadouri mare, cu numele nepronunțabil, în cazul în care părinții cumpara cadouri, dar pentru mine a cumpărat o delicatesă locală - carne de vânat afumat (nimic special, similar cu carne de vită obișnuită la gust).

La câteva ore pe drum, am trecut în mod neașteptat granița dintre Finlanda și Norvegia. După ce a terminat ultima benzină "ieftină", ​​care a fost deja mult mai scumpă decât în ​​restul Suomi, ne-am continuat călătoria.

În norvegia cu mașina

Natura sa schimbat aproape imediat, literalmente douăzeci de minute de-a lungul drumului de unde au apărut masivele montane, aerul a devenit mai rece și atmosfera generală sa schimbat drastic.

Pe locul pe care călătorim, a existat o mică reparație a drumurilor. Cu toate acestea, măsurile de securitate au fost cu adevărat neașteptate și, în opinia noastră, prea dure. Autovehiculele au fost blocate din două fețe de două semafoare, apoi o mașină specială cu lămpi "Ledebil" a condus în fața mașinilor, indicând calea. Apoi se desfăcu și, în același fel, purta fluxul care se apropia, care aștepta până am trecut.

Natura a fost atât de fascinantă încât am început să ne oprim la fiecare 15 minute. Ca urmare, la campingul Nordkapp Camping (aproximativ 3000 de ruble pe casă), am ajuns în întuneric și ne-am sunat mult timp pe administratorul de camping pentru a parcurge skype pentru a obține cheia casei.

În norvegia cu mașina

Desigur, puteți ajunge aici nu numai cu mașina. Pentru unii, ar fi dificil să petreceți la jumătatea vacanței, ca opțiune: zburați de la Moscova la Oslo și închiriați o mașină pe loc.

Pentru biletele de avion, vă puteți orienta aici:

sau du-te la Aviasales sau Skyscanner.

Și puteți cumpăra bilete foarte ieftin. Despre cum să salvăm biletele de avion până la 50%, am spus în acest articol.

Citiți toate părțile din istoria noastră despre Norvegia:

Poate că veți fi, de asemenea, interesați de articole despre alte călătorii cu mașina în jurul țărilor nordice: