În apele venețiene

08/07/08 Petrova Elena

o zi să-și petreacă naedu de la 5 euro (sandwich-uri mari cu sunca + apă) până la 30 de euro (cina într-o pizzerie). Ne trezim la Veneția. Mai degrabă, în parcarea autobuzului din suburbii. Pe lângă clădirea gri parcare (aparent un mister pentru mine.) La dig în Veneția corespunzătoare - în centrul istoric. Am ajuns mai devreme - încă. După tur, o plimbare prin canalele Veneției pe gondolă (opțional - 20 de euro). Plimbare prin Veneția, puteți în condiții de siguranță - nu-ți fie frică să se piardă, se cântărește întotdeauna indicii: «pe S. Marco» ( «la sticla de Murano și o imagine cu vedere la Veneția Acest lucru este ceva care nu va fi afectată atunci când vă mutați ...

ROMÂNIA (Vatican) - FLORENȚA - PISA - VERONA (Parcul de distracții Gardaland) - VENICE. vizitarea obiectivelor turistice nu a avut timp; Verona - Veneția; Veneția - Florența; Florența - Roma. Verona (Verona Porta Nuova) - Veneția (Venezia S.Lucia) - tren electric electric clasa a II-a - 12.30. 5. Veneția (Venezia S.Lucia) - Florența (Firenze S.M.N.) - Clasa a II-a Eurostar - 68 de euro. Mă duc în cameră (fructe proaspete, iaurt, chifle, apă, etc.) la gara Termini din gara mare. la prețurile umane în magazinele Sisley (de asemenea, în Pisa, Florența, Veneția), Sasch, Chopen ..

Veneția. cu trenul la 6.00 la Bologna, și mai departe spre Veneția un alt regional (rețeta lui Alexandru). De acolo. - mai mult de 9-10 ore. Este doar minunat pentru puțin în esența Veneției. timp. există case care pot fi văzute numai din apă. Gondole IMHO dragă Ponte și vaporetto. Insulele Veneției și stânga extremă a stângii. Am fost foarte bine în oraș, dar am mers în Veneția. Veneția este un oraș fără vizite la care nici o excursie în Italia nu este adecvată.

La mare, la 5 minute de mers pe jos, nisip de plajă, curat, apa este caldă. Șezlongurile ne-au fost fixate la număr. Ziua a fost de 41 de euro. Chiar și oferă excursii la Veneția și insulele lagunei venețiene (35-40 de euro. Sunt barca „Moby Dick“, el merge la Veneția direct de pe plaja din Lido di Jesolo (programul și prețurile.

Insidiosă, dar luxoasă Veneția. Am fost convins că nu aș vrea Venice. Ei bine, se întâmplă cu mine. - .. Doar stai pe spate, uita-te la-turcoaz verde apa din canalele (și reflectă cerul și soarele figushki te-a iubit bărbățel Cum pot pleca de la Veneția, fără o mască Aceasta este o blasfemie Deci, bate masti de carnaval decorate cu pene, și ... strasuri dincolo de măsură, canalele de apă de smarald lucioase. nu au nevoie, nu vin la îndemână. Ca și cum mâine lumea se termină, și Veneția va merge sub apa. înece.

doar câțiva oameni (și apoi probabil ruși). Apa nu era prea caldă, dar soțul sa scăldat. prețurile au fost prea mari. Mese 16-18 euro, în Veneția în general 25 de euro. Excursii 30-35 de euro. Prin urmare. Colosseumul și Forumul au mers la Piazza Venezia. fotografiat acolo. Am cumparat inghetata (2 euro pentru espresso, 1,5 euro pentru americano), chipsuri, ciocolata. În Veneția a fost deja fierbinte în timpul zilei, deci. (colectare în restaurante). La ora 16.30, o barcă a navigat din Veneția în direcția continentală. Cel mai bun dintre toate.

Porecla orașului - "Veneția Rusă" - este dată de un număr mare de râuri și canale. orice comparație - aplicarea Veneției italiene. De fapt, ceea ce nu este doar Veneția: cel nordic. Și în Rusia există Veneția - Vyshny Volochyok. Mi-am spus o imagine a Big Water. Iartă-mă pentru că sunt indiscret. Pe fondul unui albastru piercing. în anii 1730-1740. Acolo au primit porecla Veneziano. ulterior transformat în numele Venetsianov.

a comandat și a cumpărat în magazine și a băut într-o cameră de pe balcon. De obicei, au folosit apă și bere pentru cină. Vizitați piscine cu apă termo-minerală în complexul spa LifeClass și în interior. În zona termală există trei piscine mari cu apă din Marea Antică subterană și două jacuzzi pentru relaxare. 33 de grade. În jacuzzi, temperatura este mai mare - 38 de grade. Apele Mării Antice se mișcă prin fântână. utile. Se spune aici că efectul acestei ape este aplicabil în cazul problemelor cu sistemul musculoscheletic. Rivera, în lumea apelor - piscine cu apă de mare încălzită. Am căzut în complexul ăsta.

Itinerar: Veneția - Bari - Catacolon - Santorini - Pireu / Atena - Corfu - Kotor - Veneția De ce un astfel de traseu? În plus față de Veneția și Santorini, nu eram nicăieri pe traseu. 2) Costul zborului Alitalia către Veneția de la Roma pentru doi este de 460 de euro. o gura de băutură inclusă în pachet (și nu numai alcool, ci cafea, apă, suc, înghețată). în cheltuieli suplimentare au venit o noapte în Veneția - pentru siguranță: avioanele, uneori, sunt întârziate.

a plecat la aeroport. Cursa Moscova-Veneția, cu transfer la München. Itinerar: 2 zile la Veneția, apoi transferați. amanta), locatia este foarte buna, autobuzul spre Venetia se afla la 20 de metri de casa, iar supermarketul este prin intermediul. Veneția, a picurat, lilo și stropit) Ziua de trecere ne-a permis să inspectăm legal orașul din apă. destul de o zi și jumătate în Veneția, următorul voiaj către Italia ar trebui să fie pus pe el, cel puțin. La fel ca în Veneția. vremea ne-a întâmpinat foarte cordial (ca și cum m-aș fi adus în rețeaua mea) de la mine.

06/18/14 Kova Tatiana

Romantic Italia - (Rimini, Roma, Florența, Veneția), 7 nopți, hoteluri de 3 stele, cu cost suplimentar pentru cină. în inima Romei în fața Forumului (1 supă, 1 paste, pâine, 1 kb.vina, apă). orașul meu preferat din turneu și fiica mea Veneția. Arhitekt.style - trebuie văzut. Marmură colorată. aproape noapte), mă întreb, a fost un sentiment - ca "ÎN APĂ". În legătură cu problema, centrul Florenței sau nu, nu știu, eu. Noapte la 4vs. sub numele de Veneția. Nu-mi amintesc, hotelul este rece, prin intersecția drumului - vizavi de o ieșire uriașă. San Marco nimeni nu va trece. Veneto FOARTE originale, fiica sa îndrăgostit, excursia a fost plăcută.

două mânere. A tras o monedă și începe să frece mânerele. În cazul în care apa începe să bubble - acesta este un semn bun. arme. Rezultatul este o vedere magnifică cu o abundență de apă. lumina, culoarea și focul - incitante. hotel-cazino "Veneția" și "Galaxy". Doar am mers la naveta din "Veneția", am stat în ea. Floarea lotusului, stilizată sub pod, este reprezentată de apă. reprezentată de linii albe și un arc de cinci. Veneția "din Macao este o copie mărită a aceluiași cazino hotelier din Las. "Vorbește de la sine - acesta este mini-Veneția. cartierele și canalele, Piața Sf. Marcu și Podul Suspinelor.

, dar am căutat o plajă bună de 4-ku la această stațiune aproape de Veneția, la un preț adecvat. Zborul pe care l-am avut a fost "Moscova W-Veneția" zbor zilnic zilnic de Aeroflot, aeroportul "Marco Polo" din București. înapoi la aeroport și a folosit aceeași companie pentru a merge două zile la Veneția. în ziua plecării la Veneția a fost cerut să înlocuiască cina pentru prânz, la recepție am primit un meniu de prânz, adică. hotelul are două piscine în aer liber (unul - cu apă de mare), și chiar în sezonul de vârf a fost întotdeauna posibil să se găsească. plaja familie de resort, pe lângă foarte aproape de Veneția - a ajuns acolo pentru două zile, cu taxiul.

practic nu, puține informații. O fiică cerea pentru Veneția. În general, o mulțime de gânduri, dar lăsați în pace. Veneția. Am găsit bilete pentru trenul de noapte Viena-Veneția. Trenul. set de șampanie și apă și când trenul. Venind la stația Santa Lucia de Veneția. ne-am predat bagajele și am mers pe jos. Pentru că trenul. în orașul Trieste, este la o oră cu mașina de la Veneția spre Slovenia. Ne-am intalnit cu o gazda prietenoasa.

pe trenul de mare viteză Verona-Veneția și în spate, deoarece dorința de a vizita Veneția a fost importantă. Am cea mai mare placere - acest pl. Veneția. Biserica Gesu, Torre Argentina, Campo. ne-am întors la Pikolo și am mers în pat așteptând un nou miracol. Mâine a fost Veneția. Veneția fără o hartă de o sută de ori ca să se odihnească pe capetele moarte, să iasă din aceste labirințe de apă fără egal. Și încă o săptămână într-un vis am pidonalali - pentru Roma, pentru Verona, pentru Veneția. Mă întorc!

nu printre acești oameni. Ne-a plăcut Veneția. Totuși, apa se ridică. Și imens. Barca pe Canalul Grande din Veneția 25 de euro

care conduce un mini-autobuz. În Roma de la. pe gondole și pe o barcă. Aici puteți merge în jurul Veneției.