Excentricitatea mare în mânerul din Selcuk

Sincer, de data aceasta nu am fost de gând să vizităm Efes. În memorie a fost prima călătorie, acum mai bine de doi ani.
De asemenea, am o poveste despre Efes. Efes. Orașul trecutului Am văzut chiar și un spectacol teatral - "Lupta gladiatorilor".

Și ne-am dus de data aceasta la locurile (nu atât de îndepărtate de la Didim, unde trăim) pentru un alt scop: pentru a vizita Casa Fecioarei Maria, pentru a vedea rămășițele Templului lui Artemis din Efes (după toate - una dintre cele minuni ale lumii), și vizita " satul de vin "- Shirinje - un obiect favorit al turistilor care calatoresc in Efes (cum sa nu gustam vinul local?). De ce am mers la Selcuk?

Dar călătoria la Efes a avut același loc. Și toate pentru că nu am găsit un mod mai adecvat pentru a ajunge la Casa Fecioarei Maria Cum se ajunge la casa Fecioarei Maria (Meryemana) în Efes
Cu toate acestea, de data aceasta, precum și de prima călătorie, excursia noastră a fost efectuată nu în limba rusă, ci în limba engleză.
Ca parte a grupului au fost oameni din diferite țări - o echipă solyanka! Grupul a fost mic, cu microbuz, ceea ce, bineînțeles, este bun. Au fost chiar fete chinezești.
Și ghidul a mers la un bine - o femeie tânără din Izmir, în mod clar vorbind în limba engleză, așa că am înțeles foarte mult. (Experiența mea arată că înțelegerea turcilor vorbitori de engleză este mult mai ușor decât înțelegerea limbii engleze).
Costul turului este de 100 de lire pe persoană (50 $).

Dimineața am fost luați de la hotelul nostru din Selcuk, un hotel modest, dar chiar în centrul orașului Selcuk. Totul este în apropiere la ora 9:30.
Aceasta a fost ultima noastră zi în oraș, așa că am făcut o excursie deja cu lucrurile. (Nu am avut multe dintre ele - pe un rucsac, în cazul în care principalul este un netbook).
Ei au adus la biroul agenției de turism, transplantate în autobuz mare, în cazul în care turiștii au fost colectate de la alte locuri, iar la ora 10:00 am stabilit.

Mai intai - Casa Casei Fecioarei Maria a Fecioarei Maria pe Muntele Nightingale. apoi Efes însuși.
Am fost duși la poarta superioară (am observat că acesta este cel mai bun mod de a vizita Efes, deoarece turneul va continua să se deplaseze în jos).

Excentricitatea mare în mânerul din Selcuk

Am trecut prin orașul antic, iar eu, de data aceasta, am încercat să am timp să capturez în fotografie aproape totul în care ghidul stătea. (La prima mea vizită în Efes, nu eram încă înregistrată pe turbină și am fost mai puțin deschisă la fotografii :))
Și acum, m-am gândit, mă voi întoarce acasă - voi scrie o notă detaliată despre ceea ce am văzut.

Am venit aici, e timpul să scriu. Și eu, ca de obicei, citesc ce au scris ceilalți despre Efes pe turbină.
De asemenea, a constatat că totul este deja descris și foarte detaliat! Uită-te la materialele lui Andrei și Larisa Pavlovs (m-k-e).
Ei bine, atunci, îți voi arăta ce am fotografiat în Efes.

Și uneori soțul meu mi-a făcut poze

Excentricitatea mare în mânerul din Selcuk

Și chiar odată ce am fost fotografiați împreună.

Și după ce am vizitat Efesul, ne-am dus să ne uităm la ceea ce a rămas din faimosul templu al lui Artemis din Efes. Și a mai rămas o singură coloană! Dar era un templu bun! A fost considerată una dintre minunile lumii!

Și apoi a fost un prânz delicios - un bufet într-un restaurant frumos.

Și apoi am fost duși într-un magazin de îmbrăcăminte din piele, unde se ținuse un spectacol de modă.

Și asta nu sa oprit aici - au fost duși la magazinul de covoare. Ei au spus cum fac covoare și apoi au demonstrat o mare colecție de covoare frumoase. Și ne-au tratat să bem.

Emoția sa încheiat la ora 17:00.

Apoi, ghidul nostru ne-a întrebat dacă vrem să ne întoarcem la Selcuk sau suntem de acord să mergem în orașul Kusadasi, unde se îndrepta partea din grup. Toți cei cărora nu le păsa, au votat pentru Kusadasi. astfel, a reușit să viziteze mai mult și în acest frumos oraș.

A fost un turneu atât de bun, bogat!