Deplasați-vă cu bicicleta la rezerva de rezervă - bikelifeforms

Plimbare cu bicicleta la rezervația naturală Zavidovsky

Există multe locuri în care în apropierea casei se poate călări cu bicicleta și, în general, vă puteți relaxa sufletul. Dar există un loc în care, de fiecare dată, de fiecare an, iar numele acestui loc, Parcul Național Zavidovo, mă trage irezistibil.

Există multe zvonuri despre acest ținut misterios de păduri și mlaștini. Multe povești și povestiri.

Prima dată când am aflat despre această regiune dintr-un album foto de familie, în care există o fotografie a bunicului meu cu generalul Armatei Roșii. În această fotografie, bunicul meu a fost pecetluit împreună cu unii membri ai Comitetului Central al CPSU în timpul vânătorii de moose. Mai târziu, voi scana cu siguranță această fotografie, când mă întorc în acele regiuni.

Natura unică, aerul curat, drumurile lungi fără sfârșit, lucrările vechi de secole ale angajaților din rezervă fac din Zavidovo una dintre cele mai bune locuri pentru diverse tipuri de recreere în aer liber. Bineînțeles, cineva crede că există locuri și nu și mai rău, dar aura Zvidov, în grandoarea și nobilimea sa, încă mai are prioritate față de ele.
Desigur, în rezervă există un regim de tranzit, turismul și diverse activități economice și transportul de vehicule sunt interzise. Dar având o trecere la această zonă sau cel puțin o invitație din partea locuitorilor locali, veți găsi în acest loc uimitor fără probleme. Uneori puteți conduce fără o trecere, la propria dvs. pericol, dacă vă va fi lipsită de siguranță la punctul de control.

Prin urmare, mergând la Zavidovo, trebuie să aveți întotdeauna o opțiune de rută liberă în cazul unei astfel de neînțelegeri și, de asemenea, să rețineți că majoritatea drumurilor protejate nu sunt create pentru uz general. În general, acest loc nu este în mod clar acela care îi impune groază în pantaloni atunci când se întâlnește cu garda de stat și cu alți oameni puternici din această lume.

Am început foarte târziu pe calea ferată din Riga. Biletele nu au cumpărat, și fără probleme au convenit cu controlorii la jumătate de preț. Pentru biciclete cu noi, desigur, nu am luat nimic, pentru că i-am spus în mod deschis controlorii care nu sunt cumpărate în mod specific biletele la box-office pentru a sprijini bugetul familiei lor.

După Istra, am rămas în mașină numai noi și o mică companie de fani Volokolamsk pentru a pobuhat în tren, cu care nu am intervenit și, dimpotrivă, am creat anturajul acestei excursii suburbane în inima Rusiei. A fost ușor și ușor de condus, ceea ce nu era în comparație cu mașina. Cu toate acestea, cabina de tren, și chiar gol mult mai confortabil showroom auto.

Am plecat pe pl. Matrenino, de unde am 5-6 variante de pasaje murdare spre Teryaevo. De când am plecat mai devreme, am decis să aleg una dintre cele mai scurte.

După ce a apărut în mai mult de 100 de kilometri de Moscova, respiratia este ceva ce face cu ușurință împrospătat și ne-am dus bicicletele noastre la terenurile Zavidovsky.

Viața rurală pe înălțimile Volokolamsky a fost mult timp înlocuită de țară. Aici nu mai puteți auzi vuietul motorului de tractor, ciocnirea rațelor și gâștelor, iar vocea unei vacă care a fost mâncată într-o zi fierbinte de iarbă și a visat să scape de lapte a devenit în curând o raritate.
Dar cu mare zel, oamenii construiesc case noi în localități și, bineînțeles, își renovau gardurile.
Înainte de un astfel de gard, deși nu foarte înfricoșător și nu cel mai mare dintre noi cu Dima trebuia să fie.
Gardul a crescut literalmente într-un an, îngrădind de la noi o secție extrem de importantă din punct de vedere strategic.
Pentru a reveni la aproximativ 2 km înapoi, desigur, nu am vrut să. Urcă și el, așa că am decis să o tăiem.

Ca un instrument de tăiere, am folosit un cuțit elvețian, care are în arsenalul său un ferăstrău mic pe lemn. Mica bobină, da dragă! Deci, fierăstrăul din acest cuțit este foarte mic, dar este capabil de mult.

În doar câteva minute, lenea a fost gata și am plecat fericit mai departe spre aventuri, iar gardul a fost învins fără îndoială.

În plus față de un astfel de fierăstrău, uneori trebuie să iau mașini de tuns iarba și alte dispozitive diferite pentru a lupta pentru libertatea de a face ciclism în Rusia.
Un instrument deosebit de similar poate fi util în regiunea Voronej, unde fermierii din sârmă ghimpată, în contradicție cu orice bun simț și cu legile, blochează drumurile de pădure importante pe teren.
Curând, drumul cu terasamentul sa terminat și am fost pe teren. Este greu să transmi frumusețea acestor locuri în fotografie, dar tot încerc.

Traseul nostru mergea de-a lungul unor păduri și câmpuri nesfârșite. Drumul ne-a dus rapid, după care a existat o altă creștere.

Seara este cea mai bună zi care poate fi o zi de vară fierbinte. Îmi amintesc cântecul "Nopțile de la Moscova". Ele sunt cu adevărat uimitoare în aceste locuri.

Urcând la unul dintre cele mai înalte puncte din cartierul Volokolamsky, am avut o mușcătură.

Pentru cină, am pregătit cu grijă niște mici aparate de bărbierit de acasă. Vă aduc în atenție procesul tehnologic de preparare a acestui fel de mâncare.

Mulți cicliști se răsfăț cu un kebab shish cumpărat și cu diferite feluri de mâncare gata preparate, care sunt de obicei făcute din carne de a treia rată, care și-a pierdut multă prospețime. Mâncăruri similare gătite în instituții dubioase cu mâini murdare, cu Dima și cu mine nu avem încredere și luăm tot ce avem nevoie pentru a satisface sentimentul de foame. Apetitul a adăugat un cer minunat de seară.

După cină, a început o descoperire disperată spre Teryaevo.

Ne-am grăbit să mergem spre apusul purpuriu și cupolele de aur ale Mănăstirii de la Iosif din Volost. Privind zidurile sale, încrucișările ortodoxe și cupolele de aur ale oricărei persoane sănătoase cu gânduri și inimă se întorc fără întârziere la Domnul Dumnezeu.
În Teryaevo ne-am completat bunurile alimentare și s-au grabit de-a lungul asfaltului liniștit către Zavidovo.

În Kuzminsky nimeni nu ne-a întâlnit și ne-am găsit calm într-un grader spart, apoi pe un asfalt liniștit care mergea de-a lungul satelor. Călăreați aceste locuri în seara este un adevărat basm pentru orice ciclist.

După ce am petrecut o duzină de kilometri în șa noapte noaptea, am plecat din rezervă și cu primele raze ale soarelui care se ridică imediat, afară, cu un cort de noapte într-un loc magnific de un mic râu curat.

Cu toate acestea, soarele de dimineață nu ne-a permis să dormim suficient, dar încă 4 ore am dormit perfect în aerul proaspăt de pin. În timp ce esența este da, fotografiați învelișurile noastre sportive și turistice.

În această călătorie nu am luat nici un meci sau arzătoare. Micul dejun ne-a găsit lângă râu pe plajă, în același loc în care am petrecut noaptea.

Locul taberei noastre de noapte este cu adevărat minunat. Am cercetat-o ​​acum 6 ani. În apă se află o pădure de pini, o curățenie și un apus de soare nisipos, și cel mai important, nu există niciun popor. Ei bine, în ceea ce privește calea ferată Leningrad, e ușor de spus.

Musetele de flori de musetel înfloresc în câmpuri.

Apele râurilor din Zavodov sunt curate și răcoroase într-o zi de vară.

Trebuie spus că rezerva de la Zavod, de fapt (dacă o numiți cu numele propriu) nu este o rezervă. Și nu a fost niciodată.

Argumentele de rezervă (legal) - un loc în care mediul natural este conservat în starea sa naturală, precum și orice activități economice și alte complet interzise. Spre deosebire de nat. parcuri, zakazniks, și alte zone protejate, în cazul în care gospodăria. activitățile și anumite restricții sunt stabilite, nu ar trebui să existe rezerve în nici un fel de impact antropic.

Există, bineînțeles, excepții, dar nu sunt multe dintre ele și toate acestea sunt enumerate în Legea federală nr. 33, partea 2, articolul 9, paragraful 2:

Activitățile desfășurate pe teritoriile rezervațiilor naturale de stat vizează:
a) conservarea în stare naturală a complexelor naturale, restaurarea și prevenirea schimbărilor în complexele naturale și componentele acestora ca urmare a impactului antropogen;
b) menținerea condițiilor care să asigure securitatea sanitară și împotriva incendiilor;
c) prevenirea condițiilor care pot provoca dezastre naturale, amenințând viața oamenilor și așezările umane;
d) implementarea monitorizării de mediu de stat (monitorizarea stării de mediu);
e) îndeplinirea sarcinilor de cercetare;
e) desfășurarea activităților ecologice și educaționale și dezvoltarea turismului cognitiv;
g) implementarea supravegherii de stat în domeniul protecției și utilizării zonelor naturale protejate în mod special.

Orice altceva ar trebui pur și simplu interzis acolo.

Un subiect foarte interesant vrednic de o conversație separată. M-am scufundat în mod deliberat în legislația rusă cu privire la rezervele pentru trecerea lor pe caiace. Se pare că, în principiu, este posibil, dar cu permisiune. Nu știu pe drumuri. Iar turnurile de-a lungul drumului nu pot fi puse doar pentru controlul și numărarea animalelor? Vânătoarea este cu siguranță inacceptabilă, nu este nimic de discutat. Trebuie să mergem la o plimbare pe rezervația de la Zavod.

O modalitate interesantă de a reda. Cu toate acestea, toate în spiritul moalelor moderne (furtul proprietății altcuiva se poate face destul de legal, este suficient să se numească "privatizare").

Ei bine, da, Zavidovo are statutul de parc național, și nu o rezervă și vânătoare acolo a fost întotdeauna. Exclusiv pentru fețele înalte. Deci ai dreptate.

Parcurile naționale au, de asemenea, restricții asupra activităților gospodăriei, dar nu sunt atât de stricte ca în rezervații și în conservarea vieții sălbatice.

Avem Losiny Ostrov, Meshchera, Ugra, Valdai - toate acestea sunt parcuri naționale. Da, acolo este interzis să plantezi un foc în cazul în care (numai în locurile alocate pentru acest lucru) Dacă gătiți pe arzător - cât mai mult necesar.
Este interzisă intrarea vehiculelor în pădure. (vehiculele mecanice pot călători numai pe drumuri, cum ar fi așezările). Și pe o bicicletă, pe schi, pe jos - cât sufletul dorește.
Acolo nu poți pune corturi acolo. Numai în zonele echipate pentru acest lucru. În parcul național puteți alege fructe de padure și ciuperci (recoltarea industrială este interzisă, dar pentru tine - colectați, cât de mult puteți gestiona).

(cu toate acestea, în limitele parcurilor naționale pot exista zone separate cu un regim ca rezervația, dar aceasta se dovedește a fi o parte foarte mică a parcului).

În unele parcuri naționale există o taxă pentru șederea pe teritoriul lor. Apoi, la intrare există un semn cu prețuri (destul de umane) și bani. Și din nou, oricine poate merge pe teritoriul parcului național și poate să se odihnească acolo.

Dar faptul că în parcul național "Nu au voie să intre în afară", dar puteți vâna? Deci, ca un pravdorub inveterat, vreau să sun lucrurilor pe nume: Zavidovo - acest lucru nu este rezerva, și parcul nat. Acesta este doar un loc pentru a satisface castele mai înalte ale nevoilor lor mai mici. (și nevoia de a ucide de dragul plăcerii, altul decât instinctul inferior pe care nu-l pot numi)

Nu avem nimic de-a face cu sclavi ca noi.

Pokatushki în Zavidovo - câți ani voi merge acolo, nu te plictisesc. Ca și cum ați fi scufundat într-un basm.
În Shubino trăiește Dmitri din Velomania. Poate să părăsească mașina. De curând am căutat în Ulyanovo pe Shoshe. Împreună cu rezidentul de vară despre parcare. Aveți opțiuni, dar uneori este util să mergeți cu mașina pentru o schimbare.

Uneori se rostogolesc pe o roabă. Uneori cu Max, uneori cu Dima. Într-o săptămână vom merge în regiunea Lipetsk timp de 4-5 zile. A fost posibil să conduci la Shosh, ar exista timp, se numește.

Am plecat în afara orașului și în afara orașului - ploi.
Și în afara orașului - garduri, în spatele gardurilor - liderii.
Acolo iarba este neimaginată, respira ușor.
Există dulciuri de menta, "lapte de pasăre".
Pentru șapte garduri, pentru șapte obloane

Există faună și floră, există cântece și cârje.
Acolo informatorii se uită la gardul trecătorilor.
Se duc de-a lungul bucșei, până la guler.
Aici, șoimii lui Stalin mănâncă kebab shish.
Pentru șapte garduri, pentru șapte obloane
Șobolanii lui Stalin mănâncă kebab shish.

Și noaptea și noaptea, pentru oameni responsabili
Pentru autorități înalte, filme de aproximativ $% zile
Și snorting, uitându-se la ecran, murlet.
Îi place foarte mult lui Marilyn Monroe.
Pentru șapte garduri, pentru șapte obloane

Ne-am obosit fără obișnuință și au spus "Dumnezeul meu"
Au ajuns la tren și au condus acasă.
Și pe drum timp de trei ore la radio
Am primit un raport de democrație.
Și pentru șapte garduri, pentru șapte obloane
Ei nu ascultă rapoartele, ci mănâncă shish-kebab.

(C) A. Galich.
Scrisă în 1961, dar, de fapt, nimic nu sa schimbat.

Pe terenurile de destinație agricolă, acum avem doar vile și garduri. Unde este amplasat acest gard, pentru a ști exact în cazul?

Cele jumătăți de regate din sânge și din ruinele pleoapelor,
Și sa spus fără nici un motiv:
"Așa cum se acumulează Olegul profetic
Pentru a răzbuna pe Khazarii "
Și aceste cuvinte, sunând cu cupru,
Toți am repetat de mai multe ori și nu doi.

Dar cumva din tribuna unui mare om
A exclamat cu entuziasm și cu ardoare:
"Odată ce trădătorul-Oleg a conceput
Să ne răzbunăm pe frații noștri Khazari »
Cuvintele părăsesc și vin cuvinte,
Pentru adevăr, adevărul intră în drepturi.

Deci, amintiți-vă, oameni, și știți pentru totdeauna,
Iar la probleme nebunești:
"Unii Khazari, un fel de Oleg,
Din anumite motive, răzbuniți din vreun motiv! "
Și aceasta este o trădare a antichității gri -
Un exemplu pentru istoricii țării noastre!