De-a lungul Ucrainei

După ce am petrecut noaptea în Fastov, am continuat. Următorul nostru obiectiv a fost Berdichev în regiunea Zhytomyr. Aici am avut de a gestiona zi și noapte pentru a ajunge pentru a ajunge la, și acolo am învățat să fim prietenii noștri, și am fost de gând să stea puțin mai mult de o zi, și de a urca pe stânci.

Înainte de Berdichev am hotărât să mergem și să încercăm să fie liberi. Pe drum stăteau circa cincizeci de minute. În ciuda faptului că mulți oameni au rămas, au greșit sau au aruncat într-un preț pe care nu am intenționat să-l plătim. Dar, ca întotdeauna, erau oameni buni sau mai degrabă un om, era un camioner

Ne-a condus complet gratuit și l-am mulțumit pentru faptul că l-am făcut o companie, deși pentru o perioadă scurtă de timp

În general, orașul nu este prea mare, dar frumos și cu istoria sa. El era, de fapt, capitala evreilor din Ucraina. Au fost mulți meșteri evrei, și unul dintre liderii mișcării Hasidism a fost îngropat și mormântul lui este un loc de pelerinaj pentru ei.

Ne-am dus la una dintre cele mai importante atracții ale orașului, la biserica Sf. Barbara. Acesta este situat pe strada Liebknecht. A fost construită la comanda reginei Varvara în 1759 pe locul unei biserici mai vechi. A fost reconstruită mai târziu, iar unul dintre cele mai interesante fapte este că, în 1850, scriitorul francez Honore De Balzac sa căsătorit acolo.

De-a lungul Ucrainei

Deși orașul este frumos, dar nu voi spune prea multe despre el, este mai bine să veni și să-l văd cu ochii mei, cu excepția unui alt loc pe care cu toții ne-a plăcut foarte mult.

Aceasta este mănăstirea Carmelitei. Acesta este situat pe Catedrala din oraș. Biserica principală este deosebit de frumoasă. A început să fie construită în 1717 și terminată în 1756. Anterior era un altar al Fecioarei Berdichevskaya, dar în timpul incendiului din 1911 a suferit mult. A fost creat unul nou, care a fost sfințit de Papa Ioan Paul al II-lea.

Inspectarea orașului nu ne-a luat prea mult timp. Au trecut aproximativ șaisprezece ore când ne-am dus la Denisi. Am fost norocoși, prietenii noștri care au fost acolo, au mers acolo cu mașina, iar când i-am chemat, au venit și ne-au dus de la Berdychov.

În Denisi, urma să petrecem toată ziua și noaptea. Verificați ce este interesant și urcați-vă.

De-a lungul Ucrainei

Nu am ajuns la Denisi pentru mult timp, de la Zhitomir este de aproximativ 20 de kilometri. Acest loc are și alte atracții în afară de pietre. La sosire am înființat un cort, era cam la ora cinci. Ceea ce este surprins este numărul redus de persoane de la sfârșitul săptămânii. La urma urmei, toți alpiniștii din Kiev și Jitomir, și chiar din alte regiuni ale Ucrainei, vin aici. Am reușit să spălăm și să mâncăm bine, prima dată într-o zi. După aceea, la ora șapte, ne-am dus să examinăm vederea satului.

Acesta este palatul familiei fabricii de zahăr Tereshchenko. A fost construită în secolul al XIX-lea și a fost considerată foarte frumoasă, mai ales că turnurile sale au adus o asemănare cu castelul. Dar, din nefericire, acum este deja puternic distrusă, dar în ciuda acestui fapt se poate lua în considerare jumătate din palat și frumosul său turnat pe pereți.

Inspectarea pe care am luat-o literalmente o jumătate de oră, după ce ne-am întors la tabără. Seara era distractivă, la foc, o mare companie, cu o chitară, vin și mâncare normală. A doua zi a fost, în același timp, plină și relaxată. Trezindu-ne la zece seara, ne-am dus să urcăm. În această zi, oamenii au fost adăugați în mod semnificativ și a fost o problemă de a găsi pentru ei înșiși un fel de traseu. Dar am avut noroc.

După ce am închis frânghiile, am urcat la cină de-a lungul aceleiași căi. După aceea, ne-am dus din nou să cumpărăm în râul Teterev, pentru că căldura era foarte puternică. De câteva ori i-am cerut pe alții să mă lase să trec prin coardă și mi-au lăsat să o fac fără probleme, toți erau foarte amabili și liniștiți, în ciuda mulțimii mari de oameni. Ziua a trecut la faima, am fost, probabil, falsificându-ne pe toată călătoria noastră. Pielea a fost ridicată pe mâini, mușchii au fost bătuți și au fost la fel de mulțumiți cu tot ce era.

De-a lungul Ucrainei

Seara era similară celei anterioare. Am stat și am spus tuturor despre ideea noastră și cât de mult ar trebui să mergem. Toți au ascultat cu mare atenție. Ideea a fost aprobată de absolut totul, iar alții au vorbit chiar și pentru anumite orașe și că pot ajuta cu o locuință dacă există o astfel de nevoie. Așadar, ne-am așezat până la întuneric și ne-am culcat mai devreme, deoarece urcarea a fost planificată pentru șapte dimineața, care nu s-ar grăbi să se pregătească și să plece pentru următorul punct.

Ei au fost Zhitomir și Korosten, pentru una sau două zile a trebuit să vizităm cele mai frumoase locuri. Bineînțeles, Berdychov și Denechi ne-au impresionat.