Cum să mergeți la Chamonix prin Paris

Bună ziua tuturor celor interesați să călătorească la Chamonix prin Paris!

Biletul către Aeroflot de la Paris costa 390 de dolari + 120 de dolari pentru un bilet pentru trenurile Paris-Chamonix-Paris, în valoare totală de 510 dolari. Deci, prin Paris, deși nu prea mult, dar mai ieftin. Am studiat, de asemenea, opțiunile de zbor de la Moscova. Din Moscova, pentru a zbura la Paris, la Geneva a fost mai ieftin decât la St. Petersburg, dar diferența era încă în favoarea Parisului.

Acum aproximativ două zile suplimentare. Anul trecut, cel mai devreme zbor a sosit la Geneva în jurul prânzului. În cel mai bun caz, la ora 15 se stabilește într-un hotel din Chamonix. Ziua hotelului este plătită și este prea târziu pentru a merge la un loc. Și pentru a zbura înapoi de la Geneva, a fost necesar la prânz să plece de la Chamonix, adică în această zi, muntele nu merge.

Dacă treceți prin Paris, trenul ajunge la Chamonix la ora 9 dimineața. Am aruncat lucruri la hotel și la 11 deja schițate. Ziua nu a dispărut. Pentru a pleca cu trenul de la Chamonix, ai nevoie de 19.53. Dimineața am închiriat o cameră, am lăsat lucrurile în dulapul de schi al hotelului (acesta este un serviciu gratuit obligatoriu și atât de mulți au făcut-o) și au patinat toată ziua. Seara, m-am transformat într-o cameră de depozitare a schiurilor, mi-am luat lucrurile și am plecat.

Deci nu înțeleg de ce ar trebui să merg la Chamonix prin Geneva. Cazul, desigur, nu este vorba de economisirea de 30 de dolari, dar în plus față de schi liber pentru a merge la Paris.

Ne porveli zi la Paris, noaptea - în tren, 9 zile și 8 nopti - in Chamonix, oyapt noapte pe tren, și încă 3 zile și 2 nopți în Paris. A fost minunat. Cine ar trebui - informații despre hotelurile pariziene pentru fiecare gust:

În special, există un an în urmă a fost scris că pentru a ajunge la Chamonix de la Paris, cel mai bun pentru a lua primul tren Paris-> St.Gervais (23.26-> 8,23), și apoi să ia un tren St.Gervais-> Chamonix (08.38-> 09.14). Al doilea tren este un "tren" suburban, nu există clase, iar biletele sunt întotdeauna acolo. Primul tren - de dormit, și este recomandat să rezervați bilete în avans (așa cum a fost scris). Deși mi se pare că există întotdeauna și bilete. Am încercat să rezerv un bilet de aici de pe internet, dar ni sa spus că un astfel de serviciu în Franța este încă planificat. A fost acum un an, poate deja posibil. Am încercat să rezerv un bilet atât prin bilete de tren și prin sistemul Magellan din agențiile de turism, dar nu știau cum să o facă. Poate că au învățat deja. Prin urmare, am fost comandat de o franceză, un prieten al prietenului meu. Am chemat casierii și i-am ordonat. Mi-a spus numărul de ordine, i-am spus la gară și mi-au vândut bilete. Imediat pe ambele trenuri - și pe somn, și pe tren. Până la transferul la casier nu se execută.

Depinde de dragostea ta de confort. Pentru mine, după o zi de plimbare intensă în jurul Parisului, aveți nevoie doar de un loc pentru a vă întinde și a adormi. Dar trebuie să mă întind, pentru că dimineața vreau să merg. Prin urmare, am ales canapele de clasa 2 (cușetă clasa 2). Sa dovedit că acesta este un compartiment cu 6 locuri. Mai mult decât suficient. Mă uit chiar acum la bilet și să vă informeze că un singur tarif de adult Paris-Chamonix într-o singură direcție (tren cu canapele + tren) costul de 360 ​​FF. Cu toate acestea, a merge într-un scaun este mai ieftin. Și poți cumpăra o suită.

Călătorie și aventură pentru tine în anul care vine!