Cum sa alegi trunchiurile de inot

Prea târziu, scriu un post. Cu o zi înainte de ieri, fericirea, lacrimile de ieri, astăzi vreau să fiu singură și să nu fac nimic. Alex de dimineață până la micul dejun era deja ocupat de afaceri. Bea ceai cu un cupcake și el din nou pentru muncă. Se mișcă puțin ușor. Pe fondul modului în care muncitorul meu lucrează activ, m-am relaxat))) Și am adormit sub his sheburshanie cu ajustarea bazinului. Seara, deciziile lui Alexei au fost deja luate de mare. Și apoi o realitate teribilă, au venit în Cipru și au stat în propriile lor.

Să împărtășim experiența și observațiile noastre cu privire la pericolele pentru sănătate în timpul restului. Rudele mele, care vin să ne odihnească, nu se îmbolnăvesc (de trei ori). Noi nu suntem singurii, doar pe fondul "victimelor" suntem pierduți. Pentru a prinde o infecție intestinală este posibilă, oriunde, dar în vacanță - este foarte insultătoare și înfricoșătoare!

Am 10,5 luni, am vizitat Transcarpatia (Ucraina) Beregovo, care este renumită pentru fonturile sale calde. Am mai fost inainte, dar cu fiica mea pentru prima data. Întrebarea era: ce fel de piscină poate fi redusă fiica și care nu poate fi coborâtă. Întrerupeți tot Internetul și consultați medicul pediatru, verdictul fiind următorul: dacă temperatura apei este sub 37 de grade - este o piscină sigură, mai mare - nu este recomandată. Ei au ales complexul Zhaivoronok deoarece condițiile sunt bune și există atât o piscină deschisă, cât și o piscină interioară. Deși complexul este luat în considerare.

Cum sa alegi trunchiurile de inot

Buna ziua tuturor, nu am fost aici de mult timp si cred ca voi disparea complet (sper), imi amintesc povestea mea. Soția mea și cu mine am decis că era timpul copilului pentru noi, dar la început am decis să vedem medicii ca fiind sănătați. Soția mea avea propriile probleme, era tratată. Dar sa dovedit că nu mă descurc bine. morfologie conform lui Kruger 1% (considerați că 0) bine, bacterii. Mulți aici vor spune că probabilitatea cu o astfel de morfologie este aproape de zero. Normă de 4%, dar un rezultat bun este deja de la 8%. Iată-mă.

Două zile au trecut la pregătirea pentru ziua de naștere. Și din moment ce am fost pregătirea foarte leneș, sa dovedit că aproape două zile) Marți seară am aflat că, la urma urmei, mama mea va veni la mine pentru a sărbători joi, și nu duminică. Și nu-mi place să întâlnesc oaspeții pe o vacanță cu borscht. așa că a trebuit să alerg la magazin pentru alimente, să porumbească peste meniu. Am decis să fac rostogolirea. Doar în supermarket s-au vândut mini porții de orez, nori. Masinile rosii nu pot sta in picioare) Un fel de mancare este foarte.

în Japonia pentru mine este doar o problemă enormă. În nici un fel, nu găsesc că corsetul se va potrivi și va sta bine. Iar modelele japoneze de lași sunt în general ceva, sunt ca parașutele asupra mea. soțul meu ma dus la cumpărături, unde la un etaj doar costume de baie și tot timpul anului. Doamne, am început să măsoară și am început să mă simt doar gras. Lașii sunt parașute și nimic nu vine de sus. Un model. apoi ryushechki, apoi florets, apoi broșe uriașe. a găsit un magazin, există mai puține modele europene, c.

Cum sa alegi trunchiurile de inot

Am ales un mic apart-hotel în Paphos. Locația pentru noi a avut succes - pe de o parte mormintele regale, pe de altă parte - orașul vechi. O dată îți spun că ne place să călătorim în oraș, să vedem obiective turistice și locuri interesante, să căutăm cafenele locale, să stăm pe plajă ore întregi - nu despre noi. Voi începe povestea cu cel mai interesant, dar foarte important pentru călătorii cu copii: probleme de zi cu zi