Cum de a scrie o recenzie pentru război

Pluses: o descriere frumoasă a timpurilor și a popoarelor din roman

Dezavantaje: filmele strică impresia

Este romanul "război și pace", în opinia mea, care poate sublinia mai clar tema "timpului" din literatură. Recent am întrebat o astfel de întrebare și totul nu iese din cap. Timpul curge, se schimbă și schimbările de viață, iar oamenii și orașele cresc, arde, sunt din nou construite. Lumea este înlocuită de război, războiul se termină în pace, romane, drame, seriale sunt scrise. Timpul curge, totul se schimba, chiar ideologia se schimba! Ieri toată lumea a crezut în Lenin, dar astăzi timpul lui a dispărut. Mâine vor fi noi eroi și noi vremuri. Cu toate acestea, cum putem preveni greșelile pe care le-au experimentat străbunicii și bunicii noștri?

Și acum m-am îndrăgostit de carte și chiar l-am recitit pe loc, pentru ca uneori să înțeleg un adevăr pentru mine. Întotdeauna găsesc ceva nou pentru mine în muncă. Asta pentru că vremurile se schimbă. Și prințul Andrew Bolkonsky? gânduri Ieri ucide Anatolii K. a fost de gând să-l găsească, și, când la găsit după lupta - un picior dezmembrată, pocăit, a luat mâna. războiul cu cineva, într-adevăr mama este nativă. Nu este o persoană atât de rea în acest Anatol? El nu a fugit cu domnii, dar el a rămas pe câmpul de război, se păstra cu curaj în timp ce era tăiat. Opinia sa despre sufletul Nataliei Rostova a fost de asemenea schimbată de război - văzând atât de mult rău, pace și pace trezită în suflet. Chiar și după Austerlitz, avea timp înăuntru - cerul în ochii lui era reflectat ca un har. După lupta din Borodino, lumea sa întors. Războiul a schimbat și a făcut alte perfect și Pierre Pierre, care, ca un cuvinte nating nu a putut trage, și după captivitate întâlnit un om cu un câine - aceeași „după baia comună“ otmylsya din trecut frânele lor. A început să se uite la oameni, la mâncare, la viață diferită. Sa schimbat. Ca și cum ar fi fost nevoie de un război, el se afla la minge când se sufoca cu plictiseală și după - aici este! Un altul complet, nu a devenit rigid, nu sa înfuriat, dar a devenit mai presus de tot, chiar și de mine.

romanul lui Lev Tolstoi continuă să se schimbe de oameni a murit de mult în jos războaie mondiale, revoluții, căderea pereților, structura orașelor - Schimbarea și ideea de oameni, acum oamenii au devenit mai cosmopolit - a devenit mai multă credință, caritate, caritate este - rupe peretele de război. Poate pentru că oamenii au devenit mai educați? Ignoranța produce războaie fără sens? Poate cel de-al doilea război mondial a fost permis doar pentru că nu au citit prea mult? Ce lipsește? Informații în aer, cărți, sensul vieții? Romanul prezintă prin prisma timpului, avem doar un singur sens al vieții: nu pământul, nici orașul, care este ușor să ardă și sunt construite din nou, nu bogăția și caritate ducesă Maria și Natalia au abandonat coșurile cu argint și a luat răniți - însuși făcând astfel un cadou de soarta - ea a fost norocos vezi Andrew și devii mai ușor. ea a făcut-o! Soarta pentru că ea vede totul - ea a pus întotdeauna totul în locul său și nu va fi pedepsit, omul rău însuși și prezent „premiul“ pentru curajul va pedepsi și da pace sufletească poate fi! Acesta este ceea ce învață romanul, că singurul lucru care are sens în viață este dragostea! Ea, dragostea poate distruge întunericul și dă speranță pentru cele mai bune. Deci, chiar sunt puțin fericit că canalul "BBC" și-a împușcat seria pe cartea scriitorului rus. O mulțime de naigrano și întins, dar sensul este clar - dragostea și caritatea întotdeauna predomină.