Centrul de recreere kavgolovo, rusko, toxovo - "unde să mergeți la schi fond în St. Petersburg unde

Am fost pus pe schi fond la aproape aceeași vârstă când am învățat să merg. În orașul său natal, zăpada a stat timp de 8 luni, iar peste drum din casă a început pădurea. După ce m-am mutat acum șapte ani la Petersburg, mi-am pierdut foarte mult rutele preferate și am început să caut centre de recreere cu închiriere de schiuri. Așa că am aflat despre "Kavgolovo".

Locație. Toksovo, la 20 km nord de Sankt Petersburg

Cum să ajungi acolo. este cel mai convenabil cu masina, dar am fost călătoresc în autobuz de la metrou. Devyatkino la magazin, „Fiction“, și apoi încă o jumătate de oră de mers pe jos prin așezările țării. Ei merg în direcția trenului, dar apoi trebuie să meargă cu autobuzul sau cu autobuzul.

Ce să ne așteptăm. un hotel tipic sovietic, dar cu un personal foarte primitoare

Mesele: puteți cumpăra mese complexe pentru întreaga zi, comandați separat sau, ca noi, să aduceți mâncare împreună cu dvs. Deși la micul dejun am mers la sala de mese și am cumpărat ieftin pentru un terci delicios de lapte pe o farfurie.

Centrul de recreere kavgolovo, rusko, toxovo -

Când am mers prima dată, am luat o cameră dublă cu echipament, deoarece la acel moment a fost Jocurile Olimpice de iarnă, iar prietenul meu a fost de gând să se uite. Dar apoi prețurile au fost ușor mai mici. Trebuie să spun că frigiderul și televizorul funcționează corect.

Și în interior, totul este sovietic. Există semne peste tot că ferestrele nu sunt deschise în timpul iernii. În general, toate au acces la balcon. În vara, probabil, este minunat să beți ceai fierbinte

Paturile sunt noi, perdelele sunt noi, lenjeria de pat nu este de asemenea fabricată din fibre sintetice și nu este spălată - este plăcut să o atingi.

Centrul de recreere kavgolovo, rusko, toxovo -

Bateriile vechi sunt aproape inecate. Ambele momente am fugit în îngheț - 30, ceea ce pentru Peter nu este foarte plăcut să o spunem cu blândețe. Așa că am dormit în toate hainele, cu excepția jachetelor de stradă. Dimineața, ei s-au urcat împreună pe un pat și s-au acoperit cu două pături. Dacă locuiau în cameră și se uitau la televizor, au făcut-o și lângă și sub două pături.

Apa în duș a făcut o scurgere subțire, apoi abia se încălzea. Dar într-un astfel de îngheț în încăpere nu m-am simțit ca și în cazul spălării. Nu am făcut complet o imagine a băii, așa că așa este. Dușul trebuie să fie luat în poziție verticală pe podeaua de gresie.

Deci, pentru o întâlnire romantică cu a doua jumătate a iernii, această bază nu va funcționa. În acest scop, trebuie să plătiți prea mult în tridoroga, ci să trăiți cu tot confortul pe baza vecină.

Centrul de recreere kavgolovo, rusko, toxovo -

Această bază vecină este situată la poalele celebrului "Slope Nord" - o stațiune de schi. Live acolo este scump, astfel "Kavgolovo" în timpul iernii este ciocanit de studenți și tineri nemaipomenit. Deci, dacă cineva vrea să conducă pe un snowboard, poate salva și rămâne la "Kavgolovo". Înainte de a merge pe schi alpin de aproximativ 30 de minute, drumul este aprins de lanterne, deci chiar și seara este bună.

Pe "Slope de Nord", în seara de weekend, se aranjează un fel de mișcare, astfel încât să puteți veni să vedeți. Am avut doar suficient pentru a "pofotkatsya", și ne-am întors înapoi la Jocurile Olimpice

Există o închiriere de schiuri și cizme de cross-country, coifuri și săniușe. Site-ul spune ca in vara poti lua un brazier, barca si bicicleta, dar in vara nu eram acolo. Nu-mi amintesc prețul de schi, dar era foarte bugetar. Schiurile sunt din plastic, dar cizmele sunt o versiune veche a fixării, când există o clemă metalică. Pentru mine este normal, iar prietena de pe acei ani deja 5 pentru acel moment nu a mers pentru o conditie si era dificil sa se adapteze.

Centrul de recreere kavgolovo, rusko, toxovo -

Pentru mai multe echipamente moderne, inclusiv snowboarduri și schi, puteți vizita "Slope Nord". Prețurile de acolo sunt totuși destul de mari și trebuie să lăsați documentele pentru mașină sau bani ca garanție.

În cazul în care pentru a merge pentru schi fond

Ne-am gândit că vom merge pe un lac înghețat, care se află aproape de bază. Dar a fost foarte vânt și nu am îndrăznit să ieșim în spațiul deschis - am rătăcit în jurul unui stadion mic din apropiere. În timpul pregătirii revizuirii, am aflat că există o pistă de schi pe "pârtia de nord", dar atunci nu am auzit de ea.

Centrul de recreere kavgolovo, rusko, toxovo -

Problema este că la Toksovo există o pistă de schi renumită pentru toată nord-vestul sovietic. În zilele tinereții tatălui meu s-au organizat concursuri internaționale, iar acest centru încă funcționează. În general, asta în cazul în care ne-am etichetat inițial, dar „Kavgolovo“ sa dovedit că pe jos să nu ajungă, iar mașina nu am avut. Deci, pentru schi fond, vă recomand să mergeți cu mașina.

După schi, este bine să te încălzi în sala de mese cu ceai fierbinte