Pokrov - Emelyantsevo - Petușki - Lakinsk - Vladimir - Suzdal

Fedorkovo - Poshekhonye - -Myshkin Rybinsk - Uglich

Kalyazin - Kashin - Kimry - Tetkovo

Dubna - Dmitrov - Moscova

Săptămâna de pregătire pentru călătoria a zburat destul de repede. Mașina era aproape gata pentru o călătorie, dar în loc să aterizez, am pus o pneu de rezervă în portbagaj, ceea ce totuși am făcut înainte de fiecare călătorie. Ca de obicei, în ajunul plecării, am împachetat scaunele din spate în mașină și am aranjat dane de dimensiuni mari acolo.

De asemenea, am cumpărat un cort mare de camping, pe care apoi l-am testat pe teren. Testele au avut succes. Deși să-l instalați și să îl dezasamblați puțin mai mult decât un cort mic, dar să vă odihniți și să petreceți noaptea în el este incomparabil mai confortabil. Am cumpărat, de asemenea, un aragaz portabil cu butelii de rezervă și un frigider pentru automobile, care au fost foarte utile pentru noi în timpul călătoriei.

Am devenit deja o tradiție ca înainte de călătorie sărbătorim ziua de naștere a clubului mazda6.ru noastre. Aici și acum, bine observând a cincea aniversare a clubului, suntem într-o stare de spirit bună, și a dormit prin punerea saci de pre-asamblate cu haine și alimente în mașină, du-te la următoarea călătorie.

Moscova - Noginsk - Pokrov - Emelyantsevo

După ce sa trezit destul de târziu după ziua de naștere a clubului, mergem pe drum cu umor bun. Deja mai aproape de cină, plecăm de la casă, de la autostrada Yaroslavl, ne îndreptăm spre MKAD, iar apoi pe autostrada M7 de la Gorkovskoye mergem spre Noginsk.

Călătorie spre Lacul Alb

Dintr-o dată, vremea se strică, totul este întunecat și plouă tare. Dar, de asemenea, sa încheiat în mod neașteptat. La ieșirea din satul Kuznetsy, trebuie să fii atent - ambuscadă DPS. Drumul din această zonă este de o calitate foarte bună și doriți să mergeți mai repede. În Ozherelki de-a lungul drumului, o mulțime de jucării moi sunt vândute - direct expoziție-vânzare. Un alt post al DPS, care a fost oprit de unele mașini - este în Malaya Dubna.

Trecem granița regiunii Vladimir și intrăm în cartierul Petusha. M7 nu este foarte ocupat în această sâmbătă noaptea, dar există o ușoară opoziție din turbării care arde în apropiere.

Înainte de Pokrov am condus la Lukoil și am reîncărcat un rezervor complet. Cel mai interesant lucru este că imediat după intrarea noastră stația de benzină a fost închisă, pe măsură ce o furtună puternică se apropia. Am reîncărcat ultima și singură. Dar furtuna a trecut undeva în lateral.

Venim la Pokrov și ne oprim în centrul orașului. În piața centrală este, probabil, un monument unic de ciocolată.

Călătorie spre Lacul Alb

Ziua se apropia de sfârșit și trebuia să căutăm un loc unde să dormim. După mijlocire, am mers puțin, ne-am întors spre Emelyantsevo și am intrat într-o pădure de pini. Un pic a oprit drumul și a ales un loc pentru petrecerea nopții, care sa dovedit a fi extrem de reușit - o platformă de nivel pentru un cort și un râu în pădurea din apropiere. Privind în perspectivă, puteți spune că a fost unul dintre cele mai bune dintre locurile noastre de parcare.

Aproximativ 20-25 de minute am luat pentru a instala cortul, care apoi am început să se instaleze chiar mai repede. Acum ai putea să te odihnești.

Apoi au pregătit cina și au sărbătorit începutul călătoriei noastre cu bere. Când a fost destul de întunecat, au construit un incendiu și au stat într-o dispoziție romantică până aproape la miezul nopții.

Călătorie spre Lacul Alb

Numai am urcat în cort și ne-am culcat la somn, vremea schimbându-se din nou. A început o furtună puternică și nu a fost doar ploaie, a fost ploaie. Dar cortul nostru cu onoare a rezistat acestui botez de foc, înăuntru era uscat și cald. Treptat, tunetul sa rostogolit, ploaia torențială sa oprit și a intrat într-o ploaie frumoasă și am dormit liniștit până dimineață.

Emelyantsevo - Petushki - Lakinsk -Vladimir - Suzdal - Rubskoye - Uval'evo

Surprinzător, dimineața era clară și însorită. Ne-am trezit cu o bună dispoziție - o mică încălzire pe malul fluviului și procedurile de apă.

Călătorie spre Lacul Alb

În apropierea deșertului Zolotnikovskaya oprim drumul A113 spre un grund praf. Deci, pur și simplu de la partea de sud la malul Lacului Rubskoe nu poate fi ieșit, în jurul valorii de centre de recreere. Cumva parcat, pentru că în această seară de duminică există o mulțime de mașini și a mers pe jos până la lac prin teritoriul taberei sportive a Universității Ivanovo.

Conform studiilor, apa lacului Rubskoye de aproape 3 ori mai mare decât valoarea de mineralizare totală Baikal (care conține cantități mari de calciu, magneziu, sodiu) și sedimente lac constatat nămol sapropelic utilizate în scopuri terapeutice.

Am scăldat în "apa minerală" a lacului Rubskoe, sunbat în soarele de seară și am avut o odihnă bună.

Călătorie spre Lacul Alb

Deoarece aici pentru a pune un cort și a opri pentru noapte este foarte problematică, atunci ne întoarcem la asfalt și mergem mai departe.

Albastru rogozul, de asemenea, există o poftă de mâncare pe verandă și lacul Rubskoye pe partea de nord, dar există, de asemenea, amenajat o casă de vacanță. Prin urmare, am decis să nu-l risc și apoi căutați un loc pentru un cort în întuneric, și la sfatul unui localnic, a condus un pic mai departe de a Uvalevo și nu se deplasează râu Viazma, se întoarse spre dreapta. Nu este oprit pentru noapte pe malul unui iaz abandonat, care este situat lângă râu. Un loc ne-a plăcut de liniște și pace.

S-au așezat, au pus un cort, au luat cina și au mers pe jos. Pe cealaltă parte a iazului se află o fostă tabără de pionieri, care este acum complet goală, iar mai departe de drum începe o pădure de pini groasă. După ce ne-am plimbat, am stat seara la foc și ne-am culcat.