Călătoria noastră spre Yoshkar-Ola

În luna mai a anului trecut am făcut o minunată sortie pentru o zi în Yoshkar-Ola, cu o oprire pentru micul dejun și cină în minunatele păduri din Mari El. Feedbackul despre acea călătorie nu a fost scris în abisul grijilor, dar a dat peste povestea cuiva despre acest oraș, încă sa adunat și a decis să împărtășească impresiile voastre. În plus, impresiile noastre au fost mai mult decât pozitive :)

Deci, pe 1 mai, tatăl, mama, bunica și fiica sunt aproape 7 ani, mergem la Yoshka dimineața devreme (așa numim noi). Navigatorul de la Kazan a determinat 162 km, 2 ore. Conform planului, sa decis să facă un popas pentru micul dejun la râul Ilet, conduce apoi la oraș, aproximativ trei ore pentru a merge pe ea și pe drumul înapoi spre pădure pentru a face un popas pentru cină.

Drumul, trebuie remarcat, trece prin locuri foarte pitorești

Călătoria noastră spre Yoshkar-Ola

Aici este prima noastră odihnă pentru micul dejun

Cum îmi place tribul de păsări și zgomotul râului, văd bug-uri și furnici, picnicii de pădure cu cârnați și ouă fierte. spălați toate acestea cu un ceainic dintr-o sticlă cu termos! În adevăr, mâncarea zeilor. ) După o astfel de relaxare minunată mergem mai departe.

Parcată lângă Catedrala Ascensională

Nu-mi pot explica de ce această catedrală ne-a fost acordată doar printr-o inspecție externă. indiferent dacă se pregăteau pentru călătorie, nu l-am luat în considerare și nu am colectat material insuficient sau aș vrea să lucrez la următoarea. pe scurt, nu am intrat în ea! Deși merită, așa cum sa dovedit mai târziu.

Catedrala a fost construita in 1756 pe comerciant Ivan Andreevici Pchelina, a cărui casă ( „Casa comerciantului Pchelina“), construit la sfârșitul secolului al 18-lea 17-lea, este situat în apropiere de templu.

Călătoria noastră spre Yoshkar-Ola

Figura lui Ivan Pchelina din Tsarevokokshaysk (cunoscută anterior ca I-ola) este faimoasă. Nu numai că a atins în orașul său natal toate înălțimile posibile: el a fost aici doar pentru primul comerciant breslei, a fost ales primar al unui slogan este, de asemenea, o mulțime de legende. Se pare că, ca indiciu la originea necinstită a capitalei, s-au născut legende despre legăturile comerciantului cu tâlharii. În alte povești, Pchelin a apărut ca un războinic sectar.
Au existat legende despre conacul albinelor. Acestea atribuie acestei case cel puțin cinci pasaje subterane divergente de la ea în direcții diferite. Numirea mișcărilor este uneori cea mai exotică. Este ca și cum Pchelin și-a păstrat bogăția în camere secrete, aranjate viclean, datorită unei căderi în înălțimea arcurilor de deasupra camerelor diferite. Au fost povestiri și tot felul de fantome.

Să ne întoarcem la Templul, care a fost special în acest templu până în anii 30 ai secolului XX, când a suferit o soartă tristă, nu mult diferită de el.

Călătoria noastră spre Yoshkar-Ola

Interiorul templului a fost bogat în decor și picturi murale. Iconostasul templului principal a constat din 5 etaje cu sculpturi din lemn. Din cele 17 icoane, icoana lui Kazan se ridica într-o Riza cu argint auriu, iar în altar imaginea Maicii Domnului Iberian într-o vesta finisată luxos.

Dar altarul principal al templului a fost o icoană sculptată din piatră, reprezentând Nicolae Wonder-lucrătorul pe de o parte, iar pe de altă parte - Sf. Marele Mucenic George cel Victoric. Potrivit legendei, această icoană a fost găsită în districtul Yaran din provincia Vyatka și adusă de comerciantul IA. A fost alb într-un nou templu și a rămas acolo pentru totdeauna. Această imagine mică era o pictogramă locală. Ea a fost purtată împreună cu icoana Înălțării Domnului în timpul procesiunii Crucii.

Asta-i tot ce am învățat deja după ce mă întorc acasă. Asta înseamnă să pierzi materialul în pregătire și cum îți impune amprenta asupra percepției. Descriu acest lucru în detaliu în povestea mea, pentru ca cineva să nu repete greșelile noastre și să nu treacă.

Și ne mutăm și ne apropiem de prima destinație de pe harta noastră la Kremlinul Tsarevo-Koksha.

Și ne îndreptăm de-a lungul podului spre complexul celor 12 apostoli. care este construit pe motivele castelului lui Sheremetyev (care se află pe malul Volgăi în satul Yurino).

Călătoria noastră spre Yoshkar-Ola

Sub acompaniamentul muzical din turn mergeți "12 apostoli" conduși de "Isus", treceți prin balcon și ascundeți în turnul următor. Spectacolul este interesant. Toată lumea se uită.

Acum suntem în Piața Patriarhului (este considerat cel mai frumos din I-ole). Un monument Sanctitatea Sa Patriarhul Moscovei și al Întregii Rusii Alexei al II-lea și Fântâna-monument al sfinți patroni ortodoxe de familie și căsătoria lui Petru și Fevronia.

Dar decorarea principală a acestui pătrat este în continuare "Teatrul de Papusi medieval"

Aici este un monument al Elizabeth al II-lea. De ce să o rămână un mister.

Și în fața biroului de înregistrare un monument al cuplului de stele - Grace Kelly și Prințul de Monaco Rainier III

O plimbare de-a lungul digului se termină la podul care duce spre Turnul Spassky

Mi-a placut foarte mult descrierea in ghidul local :))

copie redusă a unuia dintre turnurile Kremlinului șef al țării în contextul arhitectural flamand tăiat-gotic, poate provoca disonanță cognitivă printre oaspeții capitalei, altele decât organizarea mentală fină. Fii atent.

Călătoria noastră spre Yoshkar-Ola

Ne mișcăm mai departe de-a lungul podului peste râu

Catedrala Buna Vestire a Bunicului. Biserica de botezat este situată pe malul râului și îmbină elemente ale celor mai frumoase biserici din Rusia: templul din Moscova al Sfântului Vasile cel Binecuvântat și Mântuitorul Sfântului Petru în sânge.

Imediat lângă turnul Bunei Vestiri. O copie a unuia dintre turnurile principalului Kremlin al țării. Turnul, la fel ca originalul, are niște bâlciuri care bate în fiecare oră.

Așa arată de ambele părți

Călătoria noastră spre Yoshkar-Ola

Mai departe, plimbarea noastră continuă de-a lungul bulevardului Chavain. Pentru referință: Chavain este un poet mare și dramaturg. Unul dintre fondatorii literaturii Mari. Ochiul se odihnește plăcut din revoltele culorilor creațiilor anterioare.

Și am ajuns în liniște la parcul de distracții local, unde suntem atrasi de roata Ferris. Principalele specii din acesta.

Aici, în parc copilul froliced ​​pe terenul de joacă, toate interesele sunt observate și pot fi mutate înapoi. Sincer, suntem deja obosiți. Aproximativ 3 ore de mers pe jos.

Ne întoarcem de-a lungul bulevardului. Judecând după ghid, nu am văzut totul. Am hotărât că nu a fost groaznic. Principalul fierăstrău.

Aici este călătoria noastră spre Yoshkar-ola! Știu că multe au certat toate aceste replici, dar ne-a plăcut! Și când aud opinia că ar fi mai bine să punem aceste fonduri în îngrijirea sănătății. toate aceste conversații par a fi naive pentru mine, dacă da. Și cel mai interesant, în jur de 50-100 de ani, va fi acoperit și să crească cu istoria sa și cine știe câte turiști vor atrage aici.

Și avem o cină de pădure

Călătoria noastră spre Yoshkar-Ola

și aici este o astfel de frumusețe pe drumul spre casă!

Iar înflorirea zăpezilor de ninsoare (oarecum neromantic pentru a le numi un vis-iarbă :)) nu va ceda frumusețea câmpurilor de mac.

Nimic, cel mai important, o plimbare bună)

Da, plimbare minunat :)

Ei bine, fotografiile turnurilor Spasskaya și Blagoveshchenskaya

cumva neromantichno le numesc un vis-iarba :)

Lumbago este chiar mai puțin romantic :))
Mulțumesc! Reexaminare foarte plină de primăvară

încă fotografii confuz ale turnurilor Spasskaya și Blagoveshchenskaya

Nu, e în regulă.

Da, nu am confundat turnurile.

Aceste flori din regiunea noastră au fost considerate zăpadă toată viața mea :)) Pentru a fi sincer, am văzut recent o dispută despre ei în amintirea acestei resurse și am aflat despre iarba de vis și lombago :)

Ei bine, wow.
Așa este Yoshkar-Ola. urgent mă duc pentru un weekend! vă mulțumesc)))

SecretLand
Fă o călătorie plăcută :)

Vă mulțumim pentru feedback! Oraș foarte frumos, în unele fotografii este direct european absolut (casele mici la apă au amintit cheiul din Girona). Dacă cazul este readus la Kazan, va fi posibil să-l vezi pe Yoshkar-Ola.

La noi de la Kazan mulți acum, chiar și la timp, du-te acolo :) pentru tine și turismul intern!

În timpul mersului de-a lungul cheiului apar senzații interesante. la un moment dat, ca în Europa, sa dovedit. și apoi bam! unele mici schimbări. și asta e tot. dar nu. Sunt în Rusia. Dar este interesant!

DeN la tine îmi place revizuirea mea a venit peste. Îmi amintesc. ))

Mi-a plăcut foarte mult această expresie. va trebui să vă amintiți și să vă înșurubați undeva

mi se pare că acest lucru poate fi atribuit întregului nou centru al YO. )

dar casa celor 12 apostoli nu ar spune că arată ca un castel din Yura. mai exact îmi pare complet diferit. și dacă nu ați scris că se baza pe motivele lui Yurinsky, aș fi rămas în ignoranță
dar destul de ciudat, mi-a plăcut, de asemenea, în ciuda unor excese necondiționate.

Carpe diem
Da! Da! Este pentru feedback! Vă mulțumim pentru identificarea :)))