Așa cum observarea zorilor în munți sa transformat într-o dramă

D și este simplu! După ce am fost de fotografiere în munții din Pakistan (pentru care are cuvântul „Pakistan“, se pare ca „aventura“), dar, după cum știți, fotograful hrănit picioare, iar această foame constanta ma condus la Himalaya pakistaneze.

Era dimineața devreme, câteva ore înainte de zori, când m-am ridicat, și a înființat aparatul de fotografiat pe o lungă așteptare și obositoare - ideal ar prinde primele raze ale soarelui nu sunt alb-zăpadă de top! Configurarea trepiedul și aparatul de fotografiat și a rătăcit un pic în jurul cortului, care în mod pașnic moțăind ghizii mei din Pakistan, am intrat în sacul de dormit, o mai mare deschidere ușa cortului, astfel încât nu numai o adiere proaspătă a urcat în interiorul și nu au permis de a adormi, dar poti sa te uiti în condiții de siguranță la munte ...

Încet, timpul se înălța, muntele devenea din ce în ce mai clar pe fundalul cerului întunecat, iar acum stelele erau complet stinse - zorii venise. Dintr-o dată o mișcare mi-a atras atenția - un bloc de gheață a izbucnit de pe un pervaz. De la distanța la care sa întâmplat, a fost dificil să se evalueze amploarea a ceea ce sa întâmplat și nu am acordat nici o importanță acestui fapt, mai ales că am văzut aici coborârea de mici avalanșe și de căderi.

Am privit în liniște la fel de încet se încadrează câteva blocuri de gheață, dar, de îndată ce au întâlnit primul obstacol în formă de roci și a concurat în jos masa mare de zăpadă, ochii din acest proces nu mai ia.

Așa cum observarea zorilor în munți sa transformat într-o dramă

Câteva secunde mai târziu mi-am dat seama că afacerea se îndrepta serios și, întorcându-se, începu să deranjeze dirijorul. Când și-a deschis ochii și sa uitat la pante, a izbucnit în mii de blesteme în limba sa. Nu întrebați cum am înțeles ce spune el - în acel moment era destul de clar că jurase ultimele cuvinte. M-am întors și mi-am dat seama de ce striga așa. Bineînțeles, am apucat camera și am început să fotografiez: până în acel moment o mare cantitate de zăpadă s-au repezit pe versanții muntelui, iar zgomotul a umplut valea.

Mi-am amintit conversația cu dirijorul, care a avut loc cu o zi înainte. Printre altele am fost interesat de avalanșe, iar el a spus că, în această vale nu zăpadă explodat ... Ei bine ... Se pare că nu de data asta: am concurat pe un nor imens, plin de zăpadă și gheață. Da, știu, masa principală de zăpadă a rămas situată în vale în munți - dar cât de multe de zăpadă în aer și ceea ce a făcut la cortul nostru? În același timp, am continuat să trag, iar ghidul ma implorat să urc în cort și să închid intrarea.

Înainte ca uriașul norul să ne acopere tabăra, am aruncat încă aparatul de fotografiat, iar la a doua încercare am închis intrarea. Noi trei am stat în picioare ca Atlantienii și ne-am sprijinit cortul din diferite părți cu mâinile noastre. Și apoi începeți să scuturați și să fluturați ...

De ceva timp am stat în cort, și i-am spus mental la revedere de la aparatul de fotografiat, care a fost lăsat pe stradă pe un trepied ... câteva secunde, iar trenul de mare viteză de gheață și zăpadă concurat pe lângă noi.

Așa cum observarea zorilor în munți sa transformat într-o dramă

Am coborât și am inhalat aer proaspăt - cu 20 de grade mai răcoroasă decât era acum un minut. Sub 50 de metri am văzut cum păcătoșii pakistanezi ieșesc din corturile lor, un fel de tabără ...

Deci, uitam la zori plictisitoare, de neegalat, transformat intr-o aventura dramatica.