Recenzii ale filmului "rețeaua socială"

Se pare că capitalismul este înlocuit de o nouă formare economică - "intelectualism".

În orice caz, filmul merită cu siguranță o privire. )

În mod surprinzător, mi-a plăcut. O parte din film din cauza chestiunilor specifice de programare este dificil de perceput. Și, după toate lucrurile principale nu sunt în ele, ci în idei ingenioase. Ei aduc faima, banii și alte beneficii. Și personajul principal al vieții este un moron complet. Și fata se comportă scăzută și cu un singur prieten. Și a furat ideea originală.

- Și ce să facă atunci când se termină? "Nu se va întâmpla niciodată". Facebook ca modă, nu se va încheia niciodată.

Am urmărit acest film cu mult timp în urmă, când sa dus la filme. Îmi amintesc că ne-am dus cu un prieten pentru el, deoarece Fincher și pentru că atunci este, în opinia mea a fost cel mai interesant lucru în cutie. Singurul lucru pe care mi-am amintit atunci asta e ceea ce mi-a placut filmul, care Fincher a devenit imediat un regizor preferat care Eisenberg și Garfield nimic acestor tipi, ei bine, Timberlake estesno amintit. Acum, motivul principal pentru revizuirea a fost Hammer, a furat după ce agenții unchiul și să revizuiască un pic filmografie lent executată.

Ca rezultat, observăm modul în care trecutul și prezentul, câte o clipire după altul, universitatea, o instanță (cu frații pentru care au furat ideea lor), încă o dată universitate, o altă instanță (cu fostul cel mai bun prieten pentru că la aruncat pe rug în companie, ci pur și simplu l-au aruncat cu totul). Treptat, intri în esența a ceea ce se întâmplă, privește, arăți și bate sfârșitul, nu ai observat cum au trecut două ore.

Filmul este uimitor. Îl iubesc pe Fincher și pe felul în care face filme. Știi, da? Este imposibil să ieși și asta este. Arăți cu respirație agitată. Flashback-uri permanente și dezvoltarea rapidă a evenimentelor. Este perfect. Actorii sunt frumoși. Jesse Eisenberg, cu această detașare față de tot ceea ce se întâmplă, cu excepția ideii lui, a umorului acru, a plimbării ciudate și a hainelor, îl crezi, la naiba. Andrew Garfield îmi place mai mult în scenă, unde vorbește atât de bine cu caracterul lui Timberlake "când sunt cu tine, Sean, arăt așa de cool". Timberlake, totuși, provoacă sentimente diferite, el este înfuriat, provoacă milă. Ciocanul, bineînțeles, răcoros, uita-te la doi Hummers pentru prețul unuia, a jucat perfect gemenii. Perfect amestecat muzica aici. Nu am nimic să mă plâng. Încă o dată, sunt convins că sunt întotdeauna foarte entuziasmat de filmele lui Fincher, fie că este prima dată când mă uit sau revizuiesc.

Am o pagină Facebook, pe care nu o folosesc cu adevărat, și am fost curios să știu cum a început totul. Da, și îmi plac filmele biografice, în special despre celebrele companii - au început mereu mici, apoi au avut noroc, oferte de succes, profituri, faimă la nivel mondial.

Ideea care a transformat lumea. O idee care însemna mai mult pentru o persoană decât orice altceva.
Ideea, câștigând rapid popularitate, captivând mințile oamenilor. O companie care a început cu un student botanist și resentimente pentru o fată și a devenit o corporație de milioane de dolari.

Probabil că nu ar trebui să faceți astfel de lucruri cu prietenul tău. În primul rând aveți nevoie de sprijin și de aprobare, iar apoi nu vă stăpâniți ideea și sunteți voi. Tu te duci cu ideea, cu dorința de dezvoltare și uiți de oamenii care sunt aproape de tine și care te ajută, te ridici deasupra lor, ridici intelectul și meritele tale.
Apoi prietenia dispare. Iar oamenii pe care i-ai iubit odată nu vor să te mai cunoască. Este meritat? Cred că nu.

Filmul filmului nu se pretinde a fi de geniu, dar acesta este un film biografic și să aștepți ceva atât de prost. Viața unei persoane din momentul în care a fost un student simplu la Harvard, până când studenții altor universități au început să-l recunoască când a reușit să scrie un site care ar fi interesant pentru mulți atunci când primii milioane de vizitatori și primii milioane de dolari câștigați. Nu toată lumea va fi capabilă să repete acest lucru, nu toată lumea va fi capabilă să înțeleagă acțiunile lui Mark, dar într-adevăr nu puteți avea 500 de milioane de prieteni, fără a-și fi făcut vrăjmași.

Dar, cel mai probabil scufunda în sufletul acestui film - se termină, pentru că atunci când stai, și este actualizat la fiecare trei secunde pagina pentru a vedea te-a adăugat omul prietenilor / dacă mesajul / în cazul în care persoana a apărut venit on-line, și altele - este dureros o acțiune familiară.