Pescuitul în Marea Neagră (toalete), pescuit - secrete de pescuit

Începe această poveste, aș dori să cu faptul că odată ce ne-am decis că am merge la mare (și mai precis în Tuapse), am fost interesat în semnul întrebării posibilitatea de captură de pește acolo. M-am bazat pe Internet, a intrat în motorul de căutare și a făcut o cerere de „pescuit în Marea Neagră“ - pe care am fost dat o mulțime de link-uri, dar nu există informații specifice pentru mine, nu am putut trage. Apoi m-am hotărât că trebuie să învăț totul însuși și am început să mă gândesc ce fel de pescuit se ocupă și care se abordează. După analizarea posibilelor condiții de pescuit, am decis să iau 2 bobine de spin și 2 bobine fără inerție, precum și un set de cârlige și greutăți (greutăți de la 10 la 20 de grame) - pentru a face donka. Tijă de pescuit plutitoare a fost hotărâtă să nu ia, deoarece nu reprezenta exact condițiile de capturare, iar ulterior această decizie era aproape corectă.

Când noi (eu, tatăl meu, mama și fratele) am venit la Tuapse, atunci a doua zi a mers pe jos în oraș și sa dus la dig, unde au văzut pescarii. Au venit și au urmărit primul grup - au fost capturate pe tija float (dar nu a fost astfel de tije sunt cu mine) - Au avut loc „primare“ ale lungimii tijei de 7 metri. Imediat lovit de faptul că au folosit ca momeală - unele rana pe cârlig ceva cu o seringă, a doua folosită pâine albă. Și în cazul în care prima captura, cum-ar fi metoda clasică (cu toate acestea, conținutul Seringile au rămas un mister - există o presupunere că aceasta este o grișul special preparate cu aromate), acesta din urmă prins într-un mod special (cel puțin pentru mine, această metodă a fost o minune). Modul lor de abordare a fost oarecum diferit - în loc de un singur cârlig, a fost folosit un dublu, și au fixat pâine albă deasupra cârligului dublu, iar când mușcau, peștele era tăiat.

Catch, respectiv, în primul și al doilea diferit - reprezentant al primului-am prins un pește mare - cm 30 (cel mai probabil a fost un chefal), reprezentant al doilea prins mai des, dar în captura lor a fost un pește mic de până la 10 centimetri, al cărui nume, din păcate, nu pot spune. După ce am mers mai departe, am văzut pe pescarii care pescuiau pe măgari - și mi-am dat seama că au fost luate uneltele corecte. După o mică observație a succeselor lor, ne-am dus acasă, pregătindu-ne pentru pescuit a doua zi.

A doua zi, după ce am studiat în prealabil unde există magazine de pescuit (2gis), am mers mai întâi acolo pentru momeală. După ce a intrat în magazin pentru a solicita vânzătorului ceea ce se poate pescui de pe mal - acestea sunt sfătuiți să cumpere copepod Marea Neagră (70 de ruble per portie de 200 de grame), este vândut congelat și în timp ce merge la locul de pescuit devine utilizabil. De asemenea, a cumparat 2 magar pentru 30 de ruble - arata ca o instalație clasică (cârlige glisante de încărcare și 3 - 2 și 1 de mai sus marfa de mai jos), pentru ca acestea ar putea începe să prindă, și pentru a vedea pescarii locali folosite aborda. De asemenea, vânzătorii orientați aproximativ spre locul unde trebuie să prindă, pentru a prinde tocmai și nu au fost multe cârlige.

Ajuns la locul de pescuit (inițial ne-am ajustat din cauza navei „leopard de zăpadă“, care la fiecare 1,5 ore pe uscat pentru a lua pasagerii la o altă excursie la stânca Kisseleff), și, de fapt, ar dori să stea acolo, în cazul în care au existat oameni. Ei au dezmembrat filarea, au legat măgarii, au plantat crustaceul și l-au aruncat (nu departe, literalmente pentru câțiva metri - adâncimea era de aproximativ 5-6 metri). Bites nu au fost de mult timp în urmă - au fost lovituri agresive, mai puțin de broaste. Dar a existat o problemă cu tăierea. Merită să spunem că la început nu am curățat crustaceea (cum ar fi creveții înainte de a mânca), dar am realizat că este mai bine să o faceți. După cum sa dovedit, în ciuda faptului că peștele a îndepărtat mai repede cârligele, primul pește a fost în curând prins (arăta ca o rufetă - ciudată și teribilă).

Pescuitul în Marea Neagră (toalete), pescuit - secrete de pescuit

Un bărbat a venit și a spus că a fost Scorpena și că a fost otrăvitor, dar dacă este curățat în mod corespunzător, atunci puteți mânca. Mama a privit pe Internet - într-adevăr, Scorpionul este unul dintre cele mai otrăvitoare pești și a fost eliberat. Cel de-al doilea pește prins a fost mult mai frumos decât cel dintâi - arăta ca o pâlnie.

Din nou același bărbat a sugerat că acesta este Karakosik, și deja acest pește a mers la sacul cu o captură. Mai târziu a fost prins un alt pește - foarte asemănător cu burbotul (și din nou un om a venit la salvare și a spus că acest pește se numește Câine, că nu este comestibil și nici nu este mâncat de pisici).

În consecință, a fost eliberată, dar mai târziu au fost prinse două persoane și cuvintele despre pisici au fost respinse, au mâncat peștele cu mare plăcere. După ce ne-am prins puțin, ne-am adunat și am mers acasă, captura era modestă - doar 1 Karakos, iar întregul pește era prins de un frate.

O zi mai târziu am plecat din nou la pescuit și de data aceasta venind "în timp" (după ce am încercat mai întâi să prindem o tijă plutitoare făcută din filare), am putea sta într-un alt loc unde alți pescari au fost prinși cu succes. Acolo am întâlnit o femeie - vârsta ei în 50 de ani, a fost foarte bună la prinderea. Ea a avut echipament complet - scaun înalt, filare 2, 2 tipuri de momeală și o găleată de 5 litri sub pește, care este actualizată în mod constant de captură. Măgavele au fost aruncate înapoi (acestea erau deja montajele pe care le făcusem, de vreme ce în prima zi, cele achiziționate au rămas în partea inferioară din cauza cârligelor) și au început să aștepte mușcăturile. Erau spre deosebire de prima zi mai puțin frecventă, dar mai eficient - fratele la prins pe Barabulka (știam despre acest pește în prealabil și nu aveam nevoie de ajutor în identificarea ei), mai târziu fratele meu încă îl prinse pe Karakosik. În tot acest timp am văzut numai mușcăturile și cât de repede se umple găleata unei femei care stă lângă ea. Dar o mică avere mi-a devenit mai favorabilă și am prins Barabulka.

Pescuitul în Marea Neagră (toalete), pescuit - secrete de pescuit

După ce ne-am prins puțin, ne-am dus acasă - am avut deja, ținând cont de prima zi, 4 pești - 2 Karakosika și 2 Barabulks, care au fost mai târziu prăjiți și mâncați (deși nu era suficient, dar foarte gustos).

Și a fost de-a treia zi de pescuit, dar el nu a adus nici un rezultat, cu excepția faptului că am învățat despre momeala de calitate slabă vândute în magazine, în comparație cu momeală doar-prins (raci) și se uită la modul în care alți pescari prins Mullet 30 de centimetri.

În ziua 2: acum este un pic greșit, dar veți vedea acest loc, un punct de referință bun - Banca Mării

Pescuitul în Marea Neagră (toalete), pescuit - secrete de pescuit

Doar am făcut o mică fotografie - vedeți cele 2 rapoarte.