Numai în Franța

Vacanță franceză. Partea a treia este Cognacul.

Marea a fost un noroi murdar la aproximativ 200 de metri de țărm, așa că am refuzat să înotăm și am continuat.

După cum am scris mai devreme, drumurile din Franța - este doar o plăcere estetică.

Numai în Franța

Am călătorit, ne-am plimbat, ne-am uitat în jur și ne-am dat seama de 500 de kilometri până la Cognac - asta este mult pentru o călătorie contemplativă și nu avem timp să ajungem la hotel înainte de întuneric. Ne-am oprit și am sunat. Am vorbit foarte bine în limba engleză, ni sa spus un cod super secret din ușa din spate și cheile la numerele vor rămâne la recepție. Am ajuns în Cognac pentru aproximativ 12 ore. Am pus mașina în parcare, ne apropiem de ușă. Codul a funcționat. Mergem la hotel. Peste tot în întuneric, doar lângă tejghea se aprinde iluminarea în timpul funcționării. Totul este atât de misterios. Ne apropiem - într-adevăr, există două chei. Au scris o notă cu cuvintele "mulțumesc" și au adormit. Dimineața, fără să-l las pe soțul meu să se culce după o lungă călătorie, l-au împins la ora opt dimineața pentru a plăti numărul. Ei bine, eu nu pot plăti cu obiceiurile mele ruse după. Trebuie să plătesc mai întâi și apoi să mă bucur de viață)))). Coborâm în jos, în spatele biroului de recepție - o femeie tânără în engleză pură începe să ne întrebe cum am ajuns acolo și cum am găsit hotelul și camerele. La început am fost uimiți de faptul că ne-au înțeles și apoi au vorbit cu ea aproximativ o oră și jumătate despre asta și despre asta. A făcut un compliment despre limba engleză - sa dovedit că a trăit și a studiat timp de trei ani în America. Și recent, ei și soțul au cumpărat acest hotel și au devenit doar de afaceri. Ea însăși sa plâns că francezii nu vorbesc aproape engleza, ci chiar împiedică afacerea. Apropo, singurul hotel din toate cele 12, unde am rămas, unde camerele aveau un ceainic și aer condiționat.
Dacă am decis brusc că am greșit, îndoielile noastre s-au împrăștiat imediat

Hotelul este situat la periferia Cognacului, la centrul de 2 km, am plimbat cu plăcere dimineața și seara, uitandu-te la casele și străzile unui oraș antic.

Piața centrală a orașului. În fața fântânii se află statuia regelui Francis 1, care sa născut aici. În stânga casei, cu o frescă albastră pe fațadă se află magazinul de coniac din Cognac (îmi pare rău pentru tautologie)))). Acolo puteți cumpăra toate coniacurile, deoarece este imposibil să ocoliți fizic 600 de case de comerț cu coniacuri. Prin urmare, am decis să vizităm cele mai faimoase.

Numai în Franța

Mai întâi am vizitat centrul turistic, unde mâinile noastre au scris tot felul de broșuri și sufletele noastre alcoolice - anticipații!

În camera de degustare Camus, doar un contor de baruri, iar fata ne-a turnat un gram de 30 de coniacuri Camus Bordery CW. Făcând înainte, voi spune că casa de comert Camus a fost cea mai generoasă dintre toate - am fost oferite din ce în ce mai mult, dar noi, amintindu-i pe alții, am refuzat. Dar în zadar. Nimic altundeva oferit))))))

După ce am cumpărat o sticlă, am mers pe o stradă din apropiere pentru a vizita baronul.

Numai în Franța

Aici am avut o poveste amuzantă. Mergem la showroom. Puritate. Goliciune. Tăcere. În stânga vedem

Ne-am uitat din nou - nu era nimeni. Am încercat CW și WSOP. S-au plâns că baronul a turnat pentru degustarea a trei picături de pipetă, nu la Camus. Apoi au decis să meargă la etajul al doilea al muzeului. Dar pe scări am fost întâmpinați de un grup cu un ghid. Sa dovedit că muzeul poate fi accesat numai cu un tur organizat. Ne-am întors și ne-am întors. Plecând deja de la casa de comerț, am văzut că un grup de turiști au venit la tejghea. Și apoi ne-a dat seama că bem cognac, plin de turiști. Asta e dezgustat)))) Am ieșit pe stradă, am râs și am continuat. Trebuie să spun că în Cognac turiștii nu se vor pierde.

Și apoi drumul nostru se întindea de-a lungul râului Charentes, în care există un astfel de pește

Numai în Franța

Dar nu am plecat de pescuit. Așa că am mers mai departe.

Aici sala de degustare a fost combinată cu un muzeu, unde am putut citi o carte de rețete antice

aflați intrările și ieșirile secrete ale lunii

Numai în Franța

dar am fost prea leneși, așa că am decorat coniacuri și am cumpărat o sticlă de băutură originală - un amestec de suc de struguri cu un coniac de trei ani. O astfel de băutură de desert dulce, ceva asemănător cu Madeira, foarte plăcută și vâscoasă.

Venind la colț, ne-am îndreptat spre semnul următor

A doua zi am început să studiem afacerea cu cognac cu o nouă forță.

În plus, am vizitat muzeul orașului Cognac, unde la intrarea dvs. sunteți întâmpinați de niște jazzmen jolly)))

și, de asemenea, nu a ignorat această instituție

Numai în Franța

În cele din urmă am vizitat un magazin de brandy unde am cumpărat douăzeci de sonde diferite, ne-am luat la revedere de la Cognac și ne-am îndreptat ochii, gândurile și picioarele spre Loire, unde ficatul nostru aștepta noi teste.