Lacul Ladoga pda - micone 2018-2018

Cunoscători, spune-mi unde în Ladoga există locuri bune de odihnă, să vii o zi, să cumperi cu copilul. E clar, nu acum, dar când se încălzește. Știu locul inelului sfâșiat, unde se termină Drumul Vieții. Adevărat, acesta este acum drumul spre mașină. un fel de groază. Și chiar dacă există locuri disponibile, nu foarte departe de oraș și pentru a conduce cu mașina, nu-l omorâți.

Aproape de oraș - în general, asta e tot. Țărmul de sud al Ladoga este închis de un canal, cel vestic de o gamă de încercări. Între ei, numai Kokkorevo menționată și alte câteva locuri.
Este foarte frumos pe Ladoga, care se află deja în spatele gama de testare, adică de la Sosnovo până la țărm pentru a face drumul sau de la Otradnoye - și mai frumoasă.

Foarte frumos de a avea pentru sol Ladoga, adică, de la pin la mal pentru a Wade, sau de la Otradnîi - chiar mai frumos.

E ca și cum? Pentru Otradny și apoi pentru căile secrete? Există cel puțin o schemă aproximativă, o hartă. )

Înainte de a plăcut apoi, după câteva km la dreapta la semnul pentru ceva în neregulă cu primul din mai sau ceva legat, acolo de-a lungul lacului prin Solar și Kutuzov, și să ajungă la Zvostrove. Și poate exista un drept la Vladimirovka, sau la stânga la motor în direcția de creasta de mare Moraine, lângă el puteți găsi piese pentru a merge la țărm. Nu există nicio fotografie la îndemână, dar acolo este frumos - pini, nisip. Dar nu o lumină care trece.
Iată câteva locuri:

Dacă nu mă înșel, din Vladimirovka merge o barcă spre Konevets, nu? atunci acest lucru nu este cu siguranță lumina slabă, și da chiar și drumurile. deși acolo unde acestea sunt în stare bună, cu excepția rutei Scandinaviei. Mulțumesc, credeai, poate merge în continuare în altă parte, atunci va trebui să-l scuturați pe drumul vieții. Se pare că ei spun că o vor repara, ar fi mai bine. Și asta, pe coasta de sud, nu am fost niciodată acolo.

Puteți încerca la sud de Vladimirovka, unde curge Stormy în Lodogu, este mai aproape, dar există locuri specifice pe care nu le cunosc. Ei spun că este și frumos.
Din sud, nu există nici o cale, dacă numai prin canal pentru a naviga. Sau pentru ca Svir să meargă, canalul se termină acolo.

Mulțumesc. Nu mi-am putut imagina cum arată acest canal și ce este, și ieri sa uitat la hartă. dar este atât de lung, și da chiar două, vechi și noi Ladoga. Da, da. impuse.

Nu trebuie să treacă. 20 de kilometri până la moartea unui drum mort, se poate ajunge doar la un jeep, dar locurile sunt foarte, foarte pitorești, totuși, la fel ca casele de pe țărm.

Mergem astfel:
Ieșim la stația „Ladoga“ (la plimbare cu trenul) și du-te spre far (acest lucru ca un ghid), și apoi o aruncătură de băț de plajă. Scaunele sunt foarte frumoase.
Ca o masina pentru a ajunge acolo - nu stiu, dar cu masini sunt multi turisti - atunci puteti conduce.

prea interesant. pe mare nu a ieșit, poate la Ladoga
Astăzi au fost pe plaja, care este în apropierea lacului Ladozskoe pl. Probabil, pe Nevsky Prospekt oameni mai puțin :(. Du-te la apă între corpurile este dificil. Apa este rece, dar oamenii de baie (nu toate, sunt aici nu pot înota în acest lucru, de conducere picioarele). Apus de soare în apă grea, o mulțime de pietre. Plaja este foarte murdar, toate în ambalaje de înghețată și cutii de bere (de lângă vinde extensor) Locuri atât de frumos, iar oamenii avem: .. 015 drumul înapoi complet supărat: nas a fost stand închis cu pești (în cazul în care maimuță), iar noi numai pește acolo cumparat Și au pierdut două roze din roți.

Oh, foarte departe. Dar nu este surprins. Când mă aflu pe plaja lângă Marea Baltică, pe Vaska, sunt doar îngrozită. Și mai există încă minciuni, de plajă.

Astăzi au dreptul inelului rupt, oamenii sunt numeroase, cu blocaje de trafic grave, căile de acces înguste, oameni cărora le place să parcheze mult, ca urmare a două mașini din sens opus nu trec unul pe altul. Dar, cu siguranță, am pus piciorul, am plecat deja la prânz, trebuia să facem înainte. Cu toate acestea, așezați-vă pe plaja găsit carnea prajita, nu înot, apa este destul de rece, cu toate că o mulțime de oameni scăldat, și chiar copii, intrarea în apă în acest domeniu este foarte buna, peschany.
E vorba de gunoaie - este foarte trist, oamenii înșiși se rănesc, este foarte frumos pentru ei să vină la această murdărie data viitoare. Încă mai aștept pe cineva care să facă afaceri pentru a lua această plajă în propriile mâini, pentru a face o intrare plătită, pentru a organiza parcarea și depozitarea gunoiului într-o manieră civilizată.

sunt doar gândurile mele. Chiar sunt de acord să plătesc, doar să nu văd un porc. nuu

Și vrei atât de mult în locuri slab populate. dar acest lucru este deja în Karelia, există puțini oameni acolo pentru un kilometru pătrat.

Vreau să te dezamăgesc. Din păcate, Karelia nu mai este locul unde vă puteți retrage. Acum situația este cam la fel ca în vecinătatea Sankt Petersburgului. Multe turiști, corturi aproape unul pe altul stau. 001: Am petrecut o oră și jumătate în jurul lacurilor din Vale, căutând un loc unde să înoate. Relativ liber în Ladoga pe insule, pentru că este dificil de obținut. Și munți. munți. gunoi.
Karelia, în general, a fost pierdută. (

Ei bine, iubitorii de Ladoga, cum ar fi apa din acest an? Și atunci nu am ajuns acolo, ne-am adunat cu toții, ne-am adunat. și nu a funcționat.

Și apa este excelentă. )

Karelia, în general, a fost pierdută.
Ce locuri vrei să spui?

(Vreau să dezamăgesc, din păcate, Karelia nu este locul în care vă puteți retrage acum situația este aproximativ aceeași ca și în vecinătatea Peter O mulțime de turiști, cortul aproape unul peste altul stativ 001: .... Avem o oră și jumătate a trecut de lacuri în valea în căutarea unui loc unde să se scalde. relativ liber în Poconos în insule, deoarece este dificil de a obține. Și pe munte. munte. gunoi.
Karelia, în general, a fost pierdută. (

Și apa este excelentă. )
Nimic nu sa schimbat, doar resturile au crescut, se pare că oamenii de la palate se odihnesc acolo, nu pot curăța după ei înșiși, au slujitori.

Și pe insule, spun ei, este complet putred, munții de gunoi și totul în fragmente umane. (

Nimic nu sa schimbat, numai gunoi a crescut.

Aș spune că nimic nu sa schimbat în capul "turului sălbatic". (Murdărit regiunile lor, aceste mulțimi în creștere în fiecare an, s-au grabit sa cucereasca noi teritorii. Din păcate, nivelul de bunăstare este în creștere mult mai rapid decât cultura, și dacă vă cumpărați o mașină și un cort poate, practic, toată lumea, apoi eliminați în spatele gunoi puțini oameni vine în minte. Chiar și arde ceva care arde din anumite motive nu ajunge. (:( :(
Îmi pare rău că sunt atât de aspru. Doar că m-am născut în Karelia, am trăit mulți ani și acum în fiecare an mă duc acolo de două sau trei ori și am ceva de comparat. Așa cum au fost trei, cinci și chiar douăzeci și cinci de ani în urmă. )
Nu credeți, dar eram la absolut pustiu Malukse :)) Într-o zi de vară excelentă. ) Acum nu mă duc cu piciorul meu. 005:

Este insultă groaznic. Și pentru natură, și pentru copiii noștri, care au rămas deja puțin de această natură, dacă acest lucru se întâmplă.

Avem o dacha lângă Ladoga, Kokkorevo - din copilărie locul meu preferat. Deci, deoarece de anul trecut începem de fiecare dată când mergem la plajă, luăm cu noi un pachet pentru ochelari. Ne ridicăm și ne culcăm de fiecare dată într-un singur loc și de fiecare dată când este scris un sac complet. Apropo, luăm și zăvorul cu noi. Până în prezent, din fericire, nu este util (TTT), dar de atâtea ori a scos uriașa sticlă în centimetru de fiica piciorului. Doar întuneric.
Apropo, acum câțiva ani (se pare că au trecut 7-8 ani) pentru că a existat o plajă plătită. A fost o barieră, 10 ruble au fost luate din mașină și un bagaj pentru gunoi a fost dat afară. Și cât de curat a fost, nici un gopnic. Atașați-o pe cea care este dispusă să plătească pentru o plajă curată și sigură.

Am găsit locuri pitorești, părăsite și curate, puțin mai departe de Olonets.
Ieri au fost înot în Ladoga și pescuit.