Izvoarele termale din Loutra Pozar

Am avut un turneu de relaxare fără obligații. Faptul că un astfel de tur de cumpărături în Grecia, aici, în detaliu nu se va scrie - acest lucru este destul de o mulțime de comentarii au fost scrise. Am dat seama că nu este nimic mai rău decât două autobuze de femei din Rusia, care cred cu sinceritate că acestea sunt într-adevăr pentru 1 euro a adus pentru calitate și haine la prețuri accesibile. Permiteți-mi să spun că am fost în picioare lângă una dintre aceste femei, dar aici obligațiile unul și același strat greu de definit, numit prețul imediat la 450 de euro mai puțin decât ea. N-am cumpărat nimic, nu e vorba de asta. Deci, după tot acest coșmar, am ajuns în sfârșit la hotelul nostru. Există o mică diferențiere lirică.

Vreau să vă spun despre orașul Loutra. Este, așa cum am spus, înalt în munți. Populația, mi se pare, este un bărbat de 500. Dar ne amintim că turneul este RELAX? Ie am fost pregătiți pentru acest lucru, de aceea am încărcat filme în computer în prealabil, ceea ce nu a fost niciodată regretat. În sat sunt în mare parte mici hotelieri, 3 magazine de bacanie. Unde puteți cumpăra apă, bere, vin, fructe, ciocolată și alte lucruri. Foarte asemănătoare cu magazinele noastre din sat. Nu există magazine cu haine-pantofi-suveniruri. În general. O farmacie. Există o mulțime de restaurante. Ei gatesc foarte gustos. Prânzul și cina ne-au costat de la 20 la 30 de euro pentru două. Este cu bere. Porțiunile sunt uriașe, doar mortale, așa că mâncăm mai ales o dată pe zi. Nu am simțit asta. Nu există transport public. Așa că fiți pregătiți pentru sursele de mers pe jos.

Câteva fotografii ale locului:

izvoare termale Loutra Pozar

Deci, hotelul nostru. Există tot atât de drăguț, mic și frumos că toți vor să apelați doar diminutivul - formular mangaie. Hotelul este foarte frumos, confortabil, de familie. Proprietarii sunt familia greacă. Am surprins de unii dintre compatrioții noștri, care au început dur, de ce nimeni nu la hotel vorbește în limba rusă. Nu știu ce gândesc oamenii atunci când merge la un sat izolat din mijlocul grec ... Dar aici e ceea ce personalul nu vorbește în limba engleză. Asta ma surprins. În general, a trebuit explicat doar prin gesturi. Apropo, în același meniu taverna nu este în limba engleză, iar pe sursele ei înșiși - toate informațiile sunt numai în limba greacă! Reprezentantul tur operatorului din acest loc nu este prezent. A trebuit să iasă atrăgătoare pentru șoferi și, pentru a aduce turiști pentru a obține cel puțin câteva informații de la proprietarul hotelului. Dar, în general, sunt oameni foarte drăguți și prietenoși.

Jumătate din camere cu șemineu (taxă de coș de fum - 15 euro), o jumătate de bucătărie. Bucataria este, aproximativ vorbind, o chiuvetă și spațiu prevăzut electric. Aveam o cameră cu șemineu. Din fereastră era o vedere uimitoare a vârfurilor de munte cu zăpadă. Zăpada, apropo, nu era acolo (în sat). Mesele - doar micul dejun. Un restaurant în hotel, dar sunt literalmente o aruncătură de băț distanță restaurant cu un manager rus. Că, în absența unui meniu în limba engleză, am fost foarte norocoși. În hotel puteți comanda doar ceai sau cafea. Cu ceai în tavernele lor în general probleme - toate saci. Pentru micul dejun - ouă fierte, cârnați, brânză, și amanta hotelului în fiecare dimineață, ea a folosit pentru a coace prăjituri cu ceapă, spanac, șuncă și brânză și ceva dulce și delicios. Ei bine, ceai, cafea, suc. Curățați în fiecare zi. Fena în cameră acolo, dar fără nici o plată suplimentară mi sa dat fără probleme. Camerele sunt calde, există termostate, temperatura pe care ți-o pui.

izvoare termale Loutra Pozar

Și aceasta este deja pe stradă:

Acum, despre sursele în sine. De la hotel la ei o jumătate de oră în munți ritm vesel. Vă reamintesc că nu există transport. Nu. Dar suntem fanii unei plimbări. Mai ales pe stradă nu era fierbinte, iar în aerul proaspăt al muntelui, plimbările astea erau plăcerea și beneficiile noastre. Sursele însele. Există 2 piscine - una naturală cu o cascadă reală. Costă 2 euro pe persoană. Durata vizitei este nelimitată. Îi sfătuiesc pe toți să stea sub curenții cascadei. Este păcat, am simțit-o cumva în ultima zi, altfel nu ar fi nevoie de masaje. Apa este foarte caldă. Există 2 cascade în apropiere. Într-una, apa de gheață este pentru ca fanii să fie temperați. Și la doar 2 metri distanță se află o cascadă cu apă fierbinte. Permiteți-mi să vă reamintesc - nu sunt artificiali. Totul este creat de natura însăși! Singurul lucru care nu este foarte adaptat la depozitarea lucrurilor, le lași chiar pe bănci. Ei bine, ca acolo nu fură, în orice caz, am lăsat punga acolo absolut calm. Există uscătoare de păr. Există o piscină echipată. Ie o piscină regulată de 25 de metri în aer liber, puteți înota deja acolo (într-o baie naturală acest lucru este imposibil - nu este suficient spațiu). Costă 4 euro pe persoană. Timpul vizitei este, de asemenea, nelimitat. Există, de asemenea, uscătoare de păr.

Există băi de rodiu în interior. Costul este de 15 euro pe baie timp de o jumătate de oră. Ie dacă mergeți, să presupunem că cei cinci vor costa 3 euro pe persoană. Este posibil să te înscrii doar pentru o zi. Am mers o dată. Ne-a plăcut. Acesta este un loc destul de neobișnuit. Pe tavan atarna lămpile cu raze ultraviolete, partea de jos a băii este făcută din pietricele, apa aici și acolo bule. Aș spune, un loc misticos. Costul masajului este de 1 euro pe minut. Am platit 4 sesiuni in avans, asa ca am primit o reducere simbolica - 30 de minute de masaj pentru 25 de euro. Trebuie remarcat faptul că medicii fac masajul acolo. Nu terapeuți de masaj care au absolvit cursuri de masaj, și anume medici. Apropo, încă un motiv pentru care am făcut masaj în acest salon este medicul Nina din Bulgaria. Vorbește puțin rusă. Reflexoterapie. Este uimitor. Sam proprietar al salonului - un maser german, de asemenea foarte profesionist. Mi-a plăcut cu adevărat. Am mers la izvoare de două ori pe zi - dimineața și seara. Acestea lucrează între orele 7:00 și 22:00. Seara, iluminarea și sentimentul că sunteți într-un basm. O piscină mare, după părerea mea, nu este suficient curățată, oriunde este înot părul. Am preferat o baie naturală, dar am scăldat acolo și acolo. Prosoape, halate de baie, papuci - trebuie să aduci cu tine. Dincolo de piscine, există trasee de mers pe jos bine dezvoltate în munți. Există multe peșteri. Am mers de-a lungul cheilor, iar compatrioții noștri au ajuns aproape la granița statului.

Surse și vecinătăți:

izvoare termale Loutra Pozar

Am mers la Aridea. Au plecat în autobuz, luând turiști, au luat un taxi înapoi. Taxi la tejghea a venit la 15 euro (1 euro pe kilometru + vârful imediat inclus în cec). Orașul mic este mic, există magazine mici, în principiu suntem puțin îmbrăcați. Restaurante, supermarket-uri. O jumătate de zi să meargă.

O poveste separată este Kaimaktsalan. Mergând acolo și înapoi va costa aproximativ 100 de euro. Cum să negociezi - Nu știu (nu există nici un taxi în Loutra. Ne-am întâlnit cu armenii care locuiau în Grecia, aveau propria lor mașină și ne-au oferit să ne alăturăm. Mergeți la aproximativ 40 km, de-a lungul drumului montan timp de aproximativ o oră. Există o închiriere. Skii și snowboarduri - 15 euro pe zi, sanie - 10 euro pentru 1,5 ore. Ascensorul în weekend a fost de 10 euro pe zi. Nu sunt un schior, așa că am luat o sanie. Și aici l-am pierdut, nu există lift pentru săniușuri, iar dealul este destul de abrupt. Am maturat de 2 ori, apoi m-am simtit fierbinte. I-am predat pe cei din sania mea și am stat într-o șezlong pentru a face plajă. Există un restaurant fast-food acolo. Ceai și cafea. Există o închiriere de snowmobile. 20 de euro pe oră. Frumusețea acolo, desigur, de nedescris, merită văzută.