Interviu cu Ira

Am dezvăluit cărțile. Deschidem secretele. Cati bani aveti nevoie pentru a incepe sa calatoriti? Răspuns: Zero Nu dispăreați. Indiferent cât de mulți bani iei cu tine, o vei cheltui în mod natural, iar cu cât o cheltuiți mai devreme, cu atât începe viața mai curând.

Începutul călătoriilor mele

Un nou capitol al vieții mele, este strâns legată de a călători, a început din momentul în care colegul meu a fost incredibil de frumos autostopist, și casa noastră adesea călători se potrivesc ... Din păcate, primii termeni din călătoriile mele este strict limitat la studiile lor, pe care am, de asemenea, nu mai puțin iubit , dar o dragoste complet diferită. Și după ce am absolvit Universitatea din Samara, m-am mutat să locuiesc în Sankt-Petersburg și chiar am intrat în magistratură.

În acel moment, în contul meu a fost doar partea de vest a Rusiei din Crimeea la Munții Ural și din Peninsula Kola până în Caucaz, totul se învârtește între semestre și sesiuni. Două călătorii anterioare în Europa nu sunt de a călători, pentru că atunci când vă gândiți la operatorul de turism, precum și libertatea de acțiune controlează ghidul - nu călătorește, această excursie mică într-o altă lume, care vă oferă unele lzhechuvsto libertate.

Real viață - este atunci când mergi pe drum, având în minte o destinație și o tona de pozitiv, atunci când va da posibilitatea de a se intampla miracole, pentru că nu ai un plan specific atunci când aveți nici o idee unde veți petrece noaptea în seara asta, dar știi exact ce unde vei merge - vei ajunge.

În general, cumva într-un apartament gol din Petersburg mi-a venit ideea lui Baikal.

Da, într-adevăr, ce mă oprea de la călătoria prin Rusia spre Baikal? Este o grămadă de întrebări "Ce-ar fi dacă?", "Și dintr-o dată ...", dar în capul meu era o mare claritate despre simplitate și realitate.

Cu puțin timp înainte de plecarea planificată din mine în casa noastră sa dus la unul dintre vecinii mei, am stat de vorbă despre călătoria, i-am spus că vreau să merg să facă un tur în jurul lumii și enumerate traseul fictiv de țară, pe care el a spus, „Oh, India, aici și să îndeplinească!“ El a spus despre bilete nerealist de ieftine din această țară datorită unor acțiuni și (de ce nu) tocmai am luat și am cumpărat un bilet în India!

Probabil, din acest moment este necesar să începem capitolul călătoriilor realizate ca pe un mod de viață, deși nu există prea multe conștiințe aici.

Primul mare autostopist Peter-Baikal-Moscova

După o săptămână la Lacul Baikal, sa întors la Moscova și am mai călătorit de-a lungul coastei de mult timp, am făcut cunoștință cu călătorii, am trăit și m-am bucurat de tot. La începutul celei de a doua luni a găsit accidental pe malurile baieti, ne-am dus la munte, în cazul în care destul de serios aproape a murit, împreună cu rucsaci, după ce l-am pierdut pe drumul înapoi la mine cu una din ele luate în jos la partea de jos a râului de munte și în spatele prietenii noștri. Apoi am ajuns la nord de Baikal prin autostopare și, din moment ce nu mâncam urși, am mers la Altai în taiga pe munți ca să mergem.

În general, m-am întors la Peter într-o persoană diferită, și ce bilet ciudat la India nu mi-am putut imagina.

Cu un coleg de călătorie extrem, am întâmpinat multe dificultăți și ciudățenii pe Baikal și chiar am vrut să continuăm să călătorim împreună.

Și, deoarece totul este exclusiv în mâinile noastre, după un timp stăm la aeroportul New Delhi. Eu, prietenul meu de la Petru și colegul meu de călătorie de la Baikal ... Și absolut nu înțeleg la ce să se aștepte, la ce să se pregătească, ce este această India și ce să facă cu ea.

Acum, după 6 luni de rătăcirile noastre, pot spune cu certitudine că călătorie - care este ceea ce este disponibil pentru absolut toată lumea, este ceva care nu are nevoie să fie pregătită, asta trebuie doar să sari cu capul și să se bucure, cultiva cel mai mult cele mai bune calități și nu vă fie frică să vă schimbați, nu vă fie frică să fiți deschisi, nu vă fie frică să fiți înțeles greșit, ridicol, absurd. Nu vă fie teamă de eșec, improvizați și zâmbiți în această lume, indiferent de ce.

Începutul călătoriei în jurul lumii va ajunge în India

Când am ajuns în India, am avut 9000 de ruble și stocul de optimism) câștigurile nu erau nici pe drum, pentru că nu există nici un moment și nu există decât vreodată droops netbook vechi, pentru care consiliul nu este deloc orice dorință.

Lucrăm în Thailanda, continuăm călătoria

Pe ultimii bani am cumpărat un bilet la Calcutta - Bangkok și deja în Thailanda a început să lucreze pentru a-și continua călătoria. Am ajuns la legendarul pensiune liberă unde am întâlnit aproximativ o duzină de autostopi ruși și am învățat despre modalitatea ingenioasă de a câștiga - vânzând fotografiile de călătorie pe străzi.

Hostel în Bangkok - este, în general, o bomba! Există un ciudat de coborâre thailandeză, el a înregistrat pe un couchsurfing și nu refuză să admită pe nimeni.

Desigur, am lăsat mesajul lui Hiro pe Facebook, în timp ce el a șters profilul cu privire la cocoș, dar de fapt au venit fără o invitație și s-au întâlnit acolo pentru o duzină de vorbitori ruși care au făcut același lucru. Am trăit acolo, desigur, cum ar fi regi :) După străinii au început să recupereze din America și Europa, iar după mama noastră județ a venit Hiro (timp de treizeci de ani băiat Hiro) și dispersat întregul partid!

La fel ca în vechile basme rusești!

Dar, decât să vă distrați, dacă nu călătorii, și este clar că atunci când Mama a părăsit Hiro din nou a început să o invite)

Despre vânzarea de fotografii pe străzi și alte câștiguri ale călătorilor

Vânzarea fotografiilor arată cam așa)) Textul este scris de un interpret, deci ușor nevăzut, acum deja re-decorat. Doar puneți acest lucru și oamenii se potrivesc, înconjoară multe rânduri, pune întrebări și cumpără. Chiar lucrul este că prețul este liber, cât de mult își doresc, dau atât de mult:

Interviu cu Ira

Nu știu cum se întâmplă în alte țări, dar în Asia sunt foarte pasionați de străini.

Acum învăț să joc ukulele, l-am cumpărat în Tae. Băieții se află acum și în Chengdu și în Katyusha (unde mării și perele au înflorit) fac 10 mii de ruble pe oră, când avem doar trei sau patru fotografii.

Povestiri din călătorie. În Singapore fără bani - într-adevăr

Cum să ajungi la Singapore (dacă nifiga nu, dar chiar vreau să).

Citind despre regulile de tranzit din Singapore, știi că lucrul cel mai important - să aibă un bilet într-o țară terță (așa că într-adevăr a fost un tranzit mai degrabă decât o vizită la Singapore), problema nu este absolut clar - rezervarea de bilete (pe agent.ru, astfel alege un preț mai mare pentru checkmytrip.com salvați pdf). Un fel de trai pot perturba (couchserfing spam-ul, nu există răspunsuri, carte de hotel din Singapore (în același loc și pe biletul de avion, si in mod natural alege mai scumpe, suntem ar trebui să se răcească uite). Desigur, nu vom la toate acestea de cumpărare și rezervarea este gratuită și ea însăși este anulată după un timp, dacă nu este răscumpărată.

Există bilete de tip, există un hotel de tip (nu îl tipăim, de obicei, îl punem pe ecran și de data aceasta suntem siguri că o vom face), mergem pe pod. Acolo, noi suntem pogaranți în sigiliu, că am plecat din Malaezia și ne-am răzgândit în mod indiferent de mâini pentru a pleca.

Mai mult, un pod peste râul care împarte țara. Nimeni nu merge pe jos pe jos, toată lumea se blochează în autobuze, autobuzele stau în blocaje și, apropo, merită ceva. La intrarea în cutie, unde ai nevoie doar de ceva de aruncat, nu am înțeles nimic, probabil călătorim pentru daneyshn.

Cea mai mare parte a oamenilor - malajieni, după ce au ajuns la controlul de frontieră din partea Singapore, au trecut-o jumătate de minut prin turnichezi automatizate. Și pentru străini o poveste mai romantică prin jungla de control.

Undeva la intrare am găsit cearșafuri de imigrare, nu am putut să traducem jumătate, așa că scriem la întâmplare, nimeni nu le citește oricum, cel mai important lucru fiind că nu există câmpuri goale și apoi intră în ochi). Mergem la controlul pasapoartelor.

Un bărbat serios, întorcându-și pașaportul, întreabă "Unde este viza?", "Nici o viză" - îi spun. El arată dezaprobator și spune: "Unde este viza?", Spun: "Din Rusia, nu am nevoie de viză!". E într-o stupoare. Spun cuvântul prețios "Transit" și se pare că se schimbă în față. Mă uit la Sasha și el este un fel de femeie în formă care freacă circa 96 de ore libere.

Sună pe cineva, un minut mai târziu vine o femeie, ne ia pașapoartele și spune să o urmeze. E grozav.

Suntem luați într-un lift la etajele superioare la mințile supreme, care cu siguranță trebuie să știe despre cuvântul prețios "Transit".

Cameră vizionarea „minților supreme“, înțeleg cum este în India razzyavy de obicei, numai în forma în care ei nu doresc să vă aduc nici un inconvenient, ci pur și simplu nu știu ce fel de documente pentru a aplica într-un astfel de caz neobișnuit. Ei au numit în mod constant cei mai deștepți și au aflat ce sa întâmplat greșit.

În cele din urmă, femeia ne-a cerut un bilet din țară. Deschideți fișierul de pe computerul dvs. și apoi înțeleg că totul pe acest bilet este scris în limba rusă, cu excepția faptului că în plus față de numele site-ului. Situația distractivă.

Femeia nu era puțin jenată și căuta din greu unde mergeam. Și biletul este încă cu un transfer ...
În general, îi spunem "Dar acest cuvânt este Jakarta .." și așa mai departe ..

Am fost prins de amprente și am întrebat dacă traducem corect datele despre bilete. - Nu mă minți? Întrebă tipul în uniformă, privindu-se drept în ochi.

Și acum să ne gândim serios. Nu ne-a fost cerut nimic decât un bilet din țară și a fost tăbăcit, dar într-un limbaj incomprehensibil și am fost luați pentru un cuvânt!

Nu eram doar extazi, eram în general șocați și eram în Singapore.
Și a fost necesar să cumpărați niște bilete false pentru a ieși din ea ...

Moralul acestei povestiri este:

Oamenii sunt mult mai ușor să creadă că totul este foarte dificil decât să-l încercați singur. În caz de eșec, nimeni nu te va ucide, și chiar mai mult decât atât, nu vei spune cuvinte rele, așa că, în orice situație, rămâi în negru, pentru ca tu să câștigi experiență neprețuită.

În Indonezia, fără bani

Calea noastră acolo, nu știu unde. Intrarea într-o țară absolut necunoscută la început pare greșită. India nu este ca Rusia și, prin urmare, ciudat, Thailanda nu este ca India, Indonezia nu este ca Malaezia.

În Thailanda, am dormit în templele budiste, în Malaezia ne-au plăcut templele Sikh, iar în Indonezia pentru fiecare kilometru al moscheii, nu am știut cum să ne apropiem. Noi nu cunoaștem nici o religie sau obiceiuri, dar numai ei fac ca ei să se roage, dar cântecele sunt cântate.

Găsirea unei intrări în Yogyakarta a fost o sarcină imposibilă și tocmai am ieșit, cumpărând rambutani. Dar pe drum ne-a plăcut o moschee, în care nimeni nu sa rugat, dar poporul era plin. Noi, după cântărirea rambutanilor, ne-am adunat și ne-am culcat cu o conștiință vinovată.

În general, în Indonezia oamenii sunt foarte amabili și zâmbitori, ni sa spus: "Da, bineînțeles, ceea ce nu ați venit înainte!" Și ne-a arătat camera în care vom dormi. A fost prima noastra moschee, deci cea mai stralucitoare si mai memorabila. Acum ne-am oprit deja în multe, nu ne-a refuzat, dimpotrivă, toate furajele înainte de a mânca și sunt fericiți că am venit la ei)

Singurul lucru care poate fi mohorâtă, este faptul că patru dimineața întreaga zonă începe să intoneze motive musulmane, dar în fiecare colț puțin din fiecare oraș auzit, există o insulă musulman !!

O neînțelegere nebună și sinceră din partea noastră (străini ciudați) de către oamenii locali.

Ei trăiesc pentru ei înșiși, trăiesc, și aici - odată, și văd ceva ciudat, palid, în afara și în afară, încât nu pot conecta două cuvinte în limba lor. Neobișnuite.

Interviu cu Ira

O femeie ma examinat mult timp și mi-a spus: "Aveți ochi albaștri. Te doare să te uiți? "Ei bine, pot spune:" Nu, eu sunt destul de confortabil cu ei! "

În plus, vă informez că în Indonezia căpșunile, afinele și pepene verde sunt considerate fructe. Într-un fel, în școli, copiii sunt învățați acest lucru. În general, ei se întreabă ce sunt fructele de pădure. Ei nu au un astfel de concept.

Mulți sincer nu înțeleg călătoriile noastre: "Mergi atât de departe fără a avea un frate sau un prieten acolo? Da, ești nebun! „Ceea ce noi le spunem că au o astfel de concentrare de locuri frumoase, vulcani, și pentru viața ta și nu văd de 5% din farmecul insulei, să nu mai vorbim de insulele vecine. E nebun!

Preferința mea și, probabil, cea mai frecventă frază în direcția noastră: "În Rusia, nu mâncați orez în fiecare zi. Și ce mănânci, dacă nu orez? "Această întrebare întotdeauna miroși și mă amăgește. Nici măcar nu știu ce să spun. Vorbind despre hrișcă, ya, pishena, ovăz ... ei nu înțeleg ce este. Vorbind despre supe, cartofi, pâine ... Cred că se întâmplă ceva pentru ei, dar oamenii sunt mereu surprinși.

Ocupația lor preferată pe șosea este să oprească mașina, să iasă, să se așeze pe terenuri și să fumeze. Cine îmi va explica sensul? În mașină, fumatul nu este atmosferic?

Și, în sfârșit, subiectul meu preferat.

„Nu mănânci mâinile de orez?“ „Ei bine, așa cum au fost, da, chiar mai mult de spus, nici o cultură nu are un mâini alimentare similare din Rusia, am fost învățați în școală, ea nu este comme il faut.“ Dar, de dragul de distracție, suntem de acord să se obișnuiască cu tradițiile lor și să aibă o mână (exclusiv dreapta). Este clar că toți cadem și cădem. Cu același succes puteți mânca alimente direct cu gura de pe farfurie. Sunt sigur că într-o țară există astfel de tradiții. Și, ca să fie de acord: cu cât vor mai tare, cu atît mai cu gust. Ei bine, înțelegem, bine, mâncarea este foarte ascuțită, lasă-i să creadă, iartă.

Dar ciudat - ei sunt ei. Punct.

Interviu cu Ira

Povești din circumnavigație: China (obținerea unei vize în Bangkok)

Noțiuni de bază în China a fost într-adevăr o aventură. Începând cu primirea vizei chineze și terminând cu trupele de frontieră în orașul Lao kai (granița cu Vietnam).

În ceea ce privește viza, în limita disponibilității banilor, aceasta se face fără probleme în Thailanda, Laos sau Vietnam, în decurs de o săptămână (posibil în alte țări asiatice, dar nu știm despre aceasta).

Am primit o viză în Thailanda și, din lipsă de informații, am venit în orașul Songkhla, deoarece, potrivit vechilor informații, acolo a fost paradisul lipsit de griji din ambasada chineză.

Dar, prietenii mei, nu repeta greșelile noastre!

Așa că am mers la capitala, unde au rămas accidental timp de două săptămâni. dar nu despre asta.

Dar cel mai frumos lucru ne aștepta la graniță în China, când polițiștii de frontieră au privit la Sasha, pe pașaport, din nou la Sasha ... și nu i-au lăsat să intre.

În grupul există o poveste despre pașaportul lui Sasha (care este umplut cu ceva de neînțeles, și așa mai departe: vk.com/id27082072?w=wall27082072_2133/all), și așa mai departe această reconstituire timp stocurilor: Acum, pagina de plastic cu informații care nu pot fi citite pe un dispozitive pograntsov automate! În acest moment, gnomii din pălăriile colorate ar trebui să cânte un cântec fervent despre cum nu destinul ...

Dar polițiștii de frontieră au început procesul de inspecție, ne-au dus într-o cameră de interviu specială și au început să-și cheme tovarășii în uniformă, să-i cheme pe șefii, pe șefii șefilor ...
Am luat pașaportul și am așteptat mult timp până când sunt de acord cu privire la ceva ... (nu știu de ce, dar pașaportul meu prea a fost supus unei examinări, deși eu, ca o fată bună, au pus deja de imprimare pe intrarea în China).

Cred că o jumătate de oră am stat în această cameră, iar dacă a trecut cel mai important examen din viata mea (aici, fie general sau eșec), am întrebat despre tot în lume, despre părinții lui, despre casa, despre interesele vieții și a muncii. rucsaci inspectate.

Ne-am așezat deja și pe harta indiană au spus călătoria lor. a spus că indienii sunt de vină pentru faptul că pașaportul este în ulei. ne-au dat acest gunoi!

Dar! Cea mai interesantă parte a povestirii:

(cum aș putea spune ...) Întregul punct este că nu avem sprâncene. Iar similitudinea, sau mai degrabă, lipsa aparentă a asemănării cu fotografia, a influențat puternic. În circumstanțe destul de ciudate, egalând budiștii thailandezi, am răsturnat ceea ce a ridicat toată viața. sprâncene!

Budiștii fac ceea ce fac! Asta înseamnă că există un punct.

Deci nu ne-am gândit imediat la trecerea frontierei. și era destul de logic că acum nu arătăm ca fotografiile din pașapoartele noastre.

Periodic a venit un alt om serios în formă, că ne-a cerut și, în confuzie, a sunat pe altcineva. iar noi, din nou, compania, din nou, cineva aștepta și vorbea.

Așa că unul dintre ei a cerut un alt document, așa că am dat pașapoarte rusești. și pașaportul rusesc al lui Sashin nu este suficient pentru a înota în tonuri albastre, deci și India se stinge! Ei au apreciat frumusețea Indiei și chiar au turnat niște ceai pentru noi)

Deja la închiderea frontierei, o oră și jumătate mai târziu, bărbatul a alergat, în pantaloni scurți și scurți. În aparență - un atlet, pe reacțiile altora - șeful. Sa uitat la noi că, odată ce a glumit în limba chineză, a luat ceva de tip lupei examinat pașaportul lui Sasha, a spus că este o mare problemă, și apoi se uită la noi la fel de serios posibil și a spus că vom fi înlocuit pașaportul ca o revenire la Rusia, și a adăugat ...

Bine ați venit în China.

Alte postări interesante din blog: