Experiența mea de a închiria case pe samui este Tatyana Bedareva

Big Buddha Samui

În primul rând, pe insula Samui, am fost complet accidentali și neașteptate pentru noi înșine. Calea noastra din Rusia se afla prin Bangkok la Hua Hin, unde ne-a asteptat o casa minunata. I-am fost dat de copii minunați care s-au mutat la Samui și au fost de acord cu proprietarii că familia noastră ar locui acolo în schimb. Deci nu ne-am făcut griji cu privire la închirierea unei case din Thailanda la acel moment. Dar când am ajuns cu valize și Malyava, care nu a apărut încă din copilărie, sa dovedit că nu avem nici un loc unde să stea. Noaptea cauta ... Pentru ca proprietarii casei au decis brusc sa traiasca prin surprindere. Și apoi sa dovedit că prietenii prietenilor merg în Koh Samui în aceeași noapte și au două locuri libere în taxi. (Cum altfel puteți ajunge la Koh Samui aici). "Acesta este destinul" - ne-am gândit, ne-am aruncat pungile și am mers la întâlnire cu aventuri. În dimineața, am fost acolo. Mașina este „plutit“ cu noi pe feribot și adus la casa de tipi care doar foarte bine au stat timp de trei zile în Hua Hin pentru a rezolva problemele sale. Și am avut puțin timp să căutăm o nouă casă. Ca și cum soarta însăși ne-a adus aici pentru mâner, pe care am fost foarte fericit, pentru că securitatea în Samui de mai sus), și ne rămâne doar o singură sarcină - închiriere Samui acasă!

Așa că am căutat o casă. În general, există diferite opțiuni pe care vă puteți muta în jurul insulei Koh Samui. inchiriat biciclete nu a făcut - soțul ei a lucrat în internet și a stat cu copilul, dar am fost încă în Rusia, a rupt povesti despre masina altcuiva în coșul de gunoi și în timp ce nu mai merge pe acest tip de transport. Am încercat să merg cu prietenii familiare - au căutat, de asemenea, casa, dar nimic nu a venit de ea, așa cum au fost caută ceva în munți, și suntem pe plajă. În primul rând am călătorit cu agentul lor familiar, aveam nevoie de o casă frumoasă cu două dormitoare (camera de zi nu contează). Ea a arătat o casă bună, dar departe de mare și nu ieftin și mediocră de 19 la mare, dar vechi, locale și rău de sex. Într-un sens, cu un pas în mijloc, că nu ne-am potrivit cu copilul. Am descoperit și în prima zi a casei de clasă cu piscină proprie, dar la un preț de până la 60 de tone pe lună. În opinia mea, să plătească acest tip de bani pentru un jgheab mic pentru otmokaniya foarte stupide) În general, în cazul în care există o piscină, prețul este doar de mai sus, deși bazine mici peste tot. Pur și simplu o casă de închiriat pe mare, așa cum am făcut-o, deși avem o piscină pe site, dar niciodată nu am fost scăldat, și nici măcar nu merge! Nu-mi amintesc ce case am văzut în acea zi, dar într-un fel sa dovedit că ne-am uitat la case pentru aceste 3 zile nu este mult, pentru că atunci a mers pe jos, cu un copil și un cărucior, uneori, a trebuit să ducă la plajă. Da, și de cele mai multe case, deși ele sunt suspendate «INCHIRIERE», ocupat, am avut tocmai a sosit în fața sezonului de vârf, (aceste comprimate niciodată eliminate).

Experiența mea de a închiria case pe samui este Tatyana Bedareva

Casa pe Koh Samui
De fapt, minunat!

După căutarea casei, pot spune un singur lucru - o casa poate fi găsit pe aproape orice buget, închirierea unei case în Koh Samui nu este complicat, problema doar de timp și de noroc. Și, la fel ca casa poate costa destul de diferit, chiar și în picioare lângă aceiași parametri pot diferi cu mai mult de 10 mii și - carcasa medie, desigur, uneori mai puțin decât doroguschego, sau vice-versa, ieftin dar cu minusuri. Dar cine caută - o va găsi! Te sfătuiesc să vii pe insulă pentru a găsi un hotel timp de trei zile (foarte ieftine se poate face aici. Pe motor de căutare excelent pentru toate birourile dintr-o dată) și căutați pentru tine. Trenurile bune de pe insulă, veți putea închiria o casă în Koh Samui, vezi cu ochii tăi, după negocieri cu proprietarul, încredere în intuiția ta. Ce să ia în considerare atunci când aleg și închirierea de locuințe pe Samui și toate nuanțele voi spune aici: Cum să închiriez o casă în Koh Samui? Și totul despre închirierea pe Koh Samui

Îi recomand celor care merg într-o excursie:
Motorul de căutare pentru cele mai bune prețuri pe hoteluri de către toate companiile și site-urile
Cel mai ieftin bilet pentru toate companiile și site-urile

Bună ziua, Vyacheslav. Nu pot să sfătuiesc un loc ideal. Copiii călătoresc frecvent la Maenam și Bantai. În ceea ce privește infrastructura, Maenam-ul este mai bun, multe restaurante și t n, dar marea cu valuri. Bantai este mai calm, există restaurante și un supermarket, dar există un loc mai rustic, mai plictisitor, deși mai liniștit. Plajele albă de zăpadă pot depinde foarte mult de vreme - fluxul poate aduce praful și algele peste tot, dar de obicei acestea sunt îndepărtate rapid.