Centrul de copii bibiana, slovakia - recenzie de autor, ore de deschidere, prețuri, colectarea copiilor

Kid reia

Trebuie să recunoaștem că cea mai mare parte a programului de excursii de familie este încă proiectată pentru adulți. Dar, la urma urmei, călătorind cu un copil, vrei să-i dai distracție personală copiilor. În Bratislava, un astfel de cadou va contribui la realizarea centrului de copii Bibiana. Numele său complet este Casa Internațională de Artă pentru Copii.

Cu toate acestea, cursurile de desen sunt doar o mică parte din programul centrului pentru copii. Aici pregătesc mici piese, toate rolurile în care joacă copiii. Deși puțin timp pentru a pregăti, dar lucrarea este adevărată: costum și cu peruca trebuie să poarte, și să se obișnuiască cu rolul. Artiștii timizi sunt tratați fără rigoare - animatorii îi vor putea înveseli. Și dacă copilul nu dorește să fie actor, ar putea dori să lucreze în spatele scenei. Aici vizitatorii mici vor învăța cum să creeze efectele sonore se vor fi în măsură să facă un zgomot ca zgomotul pădurii pe o zi cu vânt, sau au o discordanta pasăre. Cineva se va încerca ca iluminator și va vedea cum lumina animă decorațiunile de carton.

Bibiana are, de asemenea, camere excelente de joc pentru activități intense și jocuri liniștite. Copiii și copiii de diferite vârste pot participa la programe și jocuri creative, chiar și copiii vor găsi un loc de muncă. Nu trebuie să uitați aparatul foto, iar albumul copiilor va fi umplute cu o mulțime de fotografii expresive.

Deoarece premisele centrului sunt mici, este cerut ca doar un adult să vină la școală cu un copil. Trebuie remarcat că în Bibian există, de asemenea, mari expoziții de ilustrații pentru cărți pentru copii și festivaluri de filme de animație pentru copii.