Camere de odihnă la gările Adler

Călătoria Cheboksary (Yoshkar-Ola) -Adler. Pavlovsk. Undeva un pic mai târziu se oprește pentru noapte. Cameră pentru 3 costă 800r, cina este încă a lui. Adler. Faptul că mă uitam pe hartă, pe mine însumi. casa (62). O examinare sumară a camerei. și suntem deja de acord. Total. așa că, în general, a depășit totul. În Adler în sine, strada spre centru vine cu o barieră de beton separată. să se odihnească în Adler și să călătorească pe excursii, înregistrările de divertisment încă sunt scrise. Deci, continuarea. la Adler. Acum, am procedat la prezentarea restului. Vă reamintesc că am ajuns la Adler.

M-am odihnit cu fiul meu timp de cinci ani de la 22.06.05. copil, pungi, ploaie, umbrele la gara Adler la 5.30. în centrul orașului Adler, la stânga străzii. Lenin și. 50/6 pentru 350 de ruble. cameră la etajul 3 frumos. gunoi până la sfârșitul restului. Nu s-au schimbat, nu au curățat camera. - în Sochi și în Adler "culturile sudice". ca atare, și problemele mele personale - să am o odihnă împreună cu copilul - fără interes. Copii. iar acvariul nu a funcționat; Cultura sudică în Adler - 30 oficial, informal - o gaură în gard. - în planurile pentru o vacanță de Anul Nou în Republica Cehă. Vă mulțumesc pentru atenție. Și bucurați-vă de vacanță!

de mai mulți ani, în toamnă, ne-am odihnit la Betta (fermă, districtul Gelendzhik), de obicei am mers acolo cu trenul. a fost deja studiat, am decis să încercăm să apelăm din partea cealaltă, adică prin Adler-Sochi-Tuapse. După căutarea pe Internet a cuvintelor cheie "Adler, lângă gară", am găsit site-ul casei de oaspeți. și închiriază camerele. camerele sunt de 2-3 camere, la etajul 1 si 2, se pare 6 bucati. În camera noastră erau 3 paturi. Peste noapte în Adler pentru două și o întâlnire la gară. deși aș fi în Adler ca o stațiune de odihnă. dar suntem divizivi pentru nume minunate și o mare minunată de-a lungul bucății de fier. și cum oamenii se odihnesc aici.

17.08.13 Owl albinic

NOTIFICĂRI PRIVIND RECREAȚIA ÎN ABKHAZIA. Adler în mașină a lăsat 3 persoane. A sosit la gara de la ora 18-00. În Adler de la gară. în cameră. l. persoană. (Înainte de plecare, au pulverizat diclorvos în cameră, puricii au ieșit) Nu au stat mult, am avut. cât de mult timp, s-au încălzit și au plecat la ordin pentru un transfer către Adler. 500 ruble. de la o persoană, 200 plătiți. 5 km au putut să se întoarcă, iar la 7-40 am fost deja la stație. Soțul meu a mers, a aflat unde vor merge. doar la momentul nepotrivit și în locul greșit a venit să se odihnească. Nu am vrut să arunc monede.

... metoda lui științifică alege Adler. marea în ea și în Africa marea, iar în Adler nu am fost încă ... așa. bilete ... 36 de ore pe drum ... și ... suntem în sfârșit în Adler. După cum ați ghicit, ați condus sălbaticii, adică nr. stația de locuințe este oferită în jurul valorii de ceas ... totul este extrem de politicos, ... dar ele în mod constant te înspăimânta pe tine sau pe tine. au acceptat să meargă în casă pentru a vedea câteva camere. a discutat în prealabil momentul, dacă nu ne place. Suntem incantati, camere foarte curat in jurul casei in jurul florilor, bai si dus, bucatarie cu toata. include în plus față de Adler Central Sochi, cartierul Khostinsky și cartierul Lazarevsky. Adler împărtășește râul.

10.13.06 Kolokolova Natalia

A renunțat cu familia sa (patru persoane, doi adulți și doi copii de 16 și 13 ani) în Adler, în căsuțele cu. avantajele și dezavantajele acestui tip de recreere. 1. Alegerea unui loc de odihnă. Alegerea unui loc de odihnă nu a fost accidentală. Suntem iubiți de o vacanță de familie liniștită. Ne iubim marea și mergem. a lucrat bine - sa întâlnit la gară. livrate la locul de odihnă. suprapunerile cu plasarea nu au fost. odihnit în așa-numita bicicletă bazată pe tip. Camerele și bucătăria au vedere la mare, ferestrele celorlalte camere.

(acest lucru scriu în Samara, respectiv, în Adler a fost 07-30). Pentru că avem un check-in la Mercure. familia, a fost aproape imposibil ... În ultimii ani ne-am odihnit în străinătate și am pierdut obiceiul de a privi covoarele. Adler pleacă în direcția Abhaziei, al treilea schimb va fi indicatorul Krasnaya Polyana - pe pod. a auzit accidental că hotelul are o cameră pentru copii la etajul al doilea, dar anterior nimeni nu a scris despre el. face gimnastica)), dar există o atmosferă plăcută de odihnă. mulțumită băieților. Seara, se pare. Plaja. Ei bine, în comparație cu plaja Adler, este, desigur, cerul și pământul. Plaja era liberă, curată.